Postitused: 17
Teemad: 28
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Niisiis on plaanis suvel teha korda GAZ69, millele aiste vahele tahan panna nissani 2.2L diisli (mootor olemas). Ülejäänud tehnika uazi oma.
Pole veel ARKist uurinud mis sellega kaasneb, seega küsimus meestele, kes hiljuti midagi analoogset on teinud, et mis kadalipud mind ARKis selle asja registreerimisel ees ootavad? Et saaks korralisi TÜV teha...
erinevaid GAZe ja ZIL131
Postitused: 17
Teemad: 28
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Jah, tänud vastajatele - jõudsin eile ark kodulehte kammides ka juba selle tulemuseni välja, kuid seda riigilõivu 3500 ei leidnud, nüüd siis see ka teada.
Muidugi see 30% suurem töömaht - see on ikka paras jama kurat. Mis see orig seal on 38 kw, kui aus olla siis ma ei teagi palju sel nissani 2.2l dislal kw on, kuna selle auto tehnilises pole märgitud mitte mingisugust võimsust... a no arvestades et tegu on 82a mootoriga siis ehk jäävad kw-d ka sinna kuhugi 45-50ne kanti.
Aga kui ise auto ehitad siis pole mingit piirangut - pane või lennukimootor, kui tahad...
Aga mesinik, kuidas ekspertiisi mehed on ? normis ? ja mis arkis sina käisid, minul tallinna omasse lähim tee... või siis saue.
erinevaid GAZe ja ZIL131
Postitused: 248
Teemad: 18
Liitus: Oct 2001
Maine:
2
Mina käisin Tallinnas.Ekspertiisi hind pole riigilõiv.ARK annab sulle ekspertide nimekirja,seal 9 nime,kuid nad on vist omavahel hindade suhtes kokku leppinud ja muud võimalust pole.