Postitused: 134
Teemad: 36
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Jupiter 3-l pole jõudu, kuigi MÕLEMAD SILINDRID TÖÖTAVAD. Tahab tööe minekuks suurt hoogu. Ise arvan et viga võis tulla sellest, et asendasin vanad katkised kolvirõngad uutega, paraku mitte originaal rõngastega vaid käivitusmootori omadega, mida tuli veidi väiksemaks lihvida. Ka kolvid annavad silindri sees vähe loksuda. Niisiis jõuetus pole süüteviga. Kas rõngad võivad midagi mõjutada peavad nad äkki õige kuju võtma. Või äkki silindrid, need pole kraabitud seestpoolt, kas need tuleb lasta läbi puurida ja ka remontmõõdu kolvid osta. Kõik nõuanded oodatud.
Postitused: 788
Teemad: 74
Liitus: Jun 2003
Maine:
2
Ise ju vastasid oma küsimusele. Kasuta kudreegleid nr1 ja nr2- ära topi igasugust saasta mootorisse (nr1) ja midagi kihva keerates proovi teha samm tagasi ja taasta eelnev seis (nr2). Jupiteri rõngaid pakutakse kõikjal, neid kasutagi, mõtetu hakata midagi aretama. Ka originaalrõngastega on sissetöötamise ajal kompressioon niruvõitu, kuid mitte sellisel määral, et ennast hingetuks peaks jooksma...
Postitused: 134
Teemad: 36
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Niisiis viga võib olla rõngastes, aga nt enda voshodile sai peale pandud kah needsamad käivitusmootorirõngad ja seal see ei mõjutanud midagi, kas viga ei või siis olla kolvis ja silindrites?
Postitused: 239
Teemad: 36
Liitus: Apr 2004
Maine:
1
Käivitusmootori(Belaruss) kolvirõnga mõõdud sobivad planetaga, mitte aga jupiteriga. See, et jup. käima ei taha minna, võib hoopis küttesegu viga olla(liiga lahja/rikas)
Postitused: 134
Teemad: 36
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
29-12-2005, 18:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-12-2005, 18:10 PM ja muutjaks oli
Sass1989.)
Kui motikas on suure hooga lõpuks tööle läinud tuleb gaasi tublisti üle poole hoida ja ühest sumpast tuleb valget tossu. Kompressioon tundub korras olevat, norida võib ehk sisina kallal, mis tuleb parema püti kaane vahelt, sest eelmine omanik on natuke jõudu kaane mahavõtmisel rakendanud.
Postitused: 442
Teemad: 44
Liitus: Jun 2004
Maine:
4
Silindri ja silindipeavahelt laseb läbi?
Kui nii siis siit ka vastus Sulle, elimineeri see probleem ja masin hakkab palju paremini käima.
Postitused: 134
Teemad: 36
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Elimineerisin siis sisina silindrikaane vahelt, sellest ka oli osaliselt kasu. Paraku on tekkinud uued probleemid mõlema silindri töölesaamisega. No eks mul kolvirõngad tahavad veel sissekulumist ja vaakum on kehvavõitu, aga kuidagi sõites tundsin, et ku mõlemad silindrid tööle sai oli jõudu küllalt. Säde on mõlemal poolel olemas ka küünlad tõmbab märjaks, süüde on ka nagu paigas aga ei lähe. Mingisugune imelik säde on kontaktide vahel seda kas see seal käima peab ma ei tea. Bensiini röövib ka nii, et vähe pole ja seda seetõttu et lihtsalt ei lähe.
õhupuhastaja on peal(ilma kipub seda kallist kraami jah rüüpama)?
karpa reguleeritud õieti?
kontaktid sädelevad, puhasta ära(kuigi mul kah sädelevad nats aga liigub väga hästi-jup3k)
süüde pane võimalikkult täpseks!
Postitused: 141
Teemad: 29
Liitus: Feb 2005
Maine:
0
Kondensaatoriprobleem tundub olevat.
Postitused: 442
Teemad: 44
Liitus: Jun 2004
Maine:
4
karburaatoris reguleeri nõela, vaata äkki saab alla poole lasta (samas tsekka ega karbuss läbi lase).
kui aku tühi siis jagub voolu ka ainult ühele silindrile.
proovipärast vaheta ka küünlad ja kontrolli kas aku ikka laeb korralikult.
sellel peaks olema 6V aku!
Postitused: 134
Teemad: 36
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
to VDO: süütega on mul selline asi, et kui ta täpseks panin ja siis kui mootori tööle sai võis süüteplaati keerata ühest äärest teise ja midagi ei muutu.
Äkki keegi teab öelda milline peab välja nägema õige säde? Muidu võin prooovida kondensaatorite vahetust ja segukruvi reguleerimist, mida ka juba arvatavasti tehtud on.
Postitused: 134
Teemad: 36
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Küünlakontaktivahe kohta peaksin veel uurima, aga säde minul korra oli sinakas, aga enamuse ajast on ta selline valge silmipimetav "leek". Kas ka see võib midagi mõjutada.
Postitused: 134
Teemad: 36
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Nii vahepeal puhastasin siis enda jupiteri süütemängu ära ja vahetasin ka süütebooli ära. Timmisime ka naabriga süüte paika seda nii ÜSS-i järgi kui ka mootori töötamisel. Aga ikkagi ei tööta vasak pütt korralikult mille süütebooligi sai vahetatud. Nüüd kahtlustan ise rootorit, mis on omadega otsas ja tuleb niikuinii uus osta, sest aku ei lae. Kas rootor võib mõjutada ühe silindri tööd.
Postitused: 27
Teemad: 7
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
aku mitte laadimine mõjutab kindlast mootori tööd-akul pole piisavalt voolu et mõlemad süütepoolid korralikult ära toita--mootoril ei saa siin erilist viga olla kui just äkki kolvirõngad on ühel putil rohkem kulund kui teisel.. pane qaku laadima ja siis vaata mis juhtub
Postitused: 134
Teemad: 36
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Rootorit pole enda motikale veel ikka peale saanud, aga mõlemad silindrid töötavad (vahelduva eduga), kolvirõngad tahavad veel võibolla sisse töötamist, aga bensukulu on ikka kahtlaselt suur, kas see võib tingitud olla tingitud kehvast vaakumist(vändast käivitub) või millestki muust. Ja kui palju peab enne sõitma või kui palju mootor peab töötama, et kolvirõngad oleksid sissetöödanud.
Postitused: 134
Teemad: 36
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Olen siis vahepeal veel enda izhiga jännanud, aga ikka pole veel kenasti tööle saanud eriti vasakut, mis töötab harilikult üle ühe. Tekkis küsimus kas sealne süüde on võimalik paika panna kui kolvil on loks sees ning kas selle pärast võib ka töötamist vahele jätta. Ette tänades..
Postitused: 442
Teemad: 44
Liitus: Jun 2004
Maine:
4
Kõik oleneb loksu suurusest selle süüte puhul,ise küll arvan, et sellest midagi ei tohiks oleneda.
2000 km läbisõitmisega peaks olema kolvirõngad juba enamvähem sisse töödanud.
Silindrite töötamise kohapealt tahaks soovitada nagu paljud eelnevadki, aku laadimist, omalgi tuleb tõmme(teine silinder hakkab tööle) mõnikord kui masin seisnud, natukene hiljem.