sumbutaja4321 
			
				Registreerimata
				
				
			
	
	
		
 
	
 
	
	
		Kas Jawa mootorit tasub varvida ära nikkelvärviga (aerosool "croom") ja palju kraade see värv umbes peaks kuumust kannatama.KUi keegi teab, siia võib kirjutada ka kust selliat kuumakindlat aerosoolvärvi osta saaks.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 442
	Teemad: 44
	Liitus: Jun 2004
	
Maine: 
4
	 
	
	
		Ei tasu. Need nikkel- ja kroomaerosoolid ei jää päris.
Enamasti on nad ka bensiini vastu võimetud!
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 317
	Teemad: 21
	Liitus: Jun 2004
	
Maine: 
0
	 
	
	
		valdo Kirjutas:sumbutaja4321 Kirjutas:Kas Jawa mootorit tasub varvida ära nikkelvärviga (aerosool "croom")...
Selle värviga ei maksa sõidukite juures mitte midagi värvida! Kui just ei ole soovi siseruumides hoitavat ja näpuga mittekatsutavat seisvat maketti teha...
vaidleks ikka vastu
Ei ole need midagi nii hullud, korralikult peab ennem pinna ära puhastama ja ei ole see midagi nii kehva
Ikka parem varjant kui roostes või inetu, ja ilmselt tahetakse selle  pärast, et ei ole raha kalliks kroomimiseks
	
 
	
	
 \"Don\'t ride faster than Your angel can fly\"....
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 548
	Teemad: 33
	Liitus: Dec 2002
	
Maine: 
1
	 
	
	
		Natuke küll OT, aga kui ma hiljuti autoga summutiremondis käisin ja meistri tegemisi jälgisin, imestasin ma, et kui töö valmis, lasti keevitatud kohad üle - õigesti arvate - aerosoolvärviga. Kõige odavama musta aerosoolvärviga, mis saada on. Minu arupärimisele selle töövõtte kohta vastati, et hoiab korrosiooni tagasi.
Tee või tina, aga mina ei usu. Eriti kõrge temperatuuriga kohtades, mida summuti ju on. 
Aga, tõsi, vahetult peale värmimist oli kaubanduslik välimus asjal juures küll.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 1,294
	Teemad: 28
	Liitus: Feb 2005
	
Maine: 
11
	 
	
	
		Seoses selle kroomvärviga,siis kunagi katsetasin niisugust asja auto velgedega.Kuna teadsin et ainult see värv yksinda seal kaua ei seisa siis otsustasin need veel pärast värvimist yle lakkida öige autovärvide jaoks sobiva lakiga.Effekt oli ylimalt naljakas sest pärast lakkimist tömbas kroom tumehalliks ja tekkis nn Hammeritele omane struktuur.Kokku need asjad igaljuhul ei sobinud sest kövendiga lakk ei kuivanud enam mitte kunagi ära ja veljed tömbasid köik ymbruskaudse s..a enda kylge,nähes varsti välja rövedamad kui inimene endale ette suudab kujutada.Niiet,loo moraal:kroomvärv-s..t mis s..t
	
	
	
Karateturbo-kolm purki ja tigu
 
 
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 12
	Teemad: 4
	Liitus: Dec 2005
	
Maine: 
0
	 
	
	
		Mootorit on ka võimalus värvida hõbevärviga.See kannatab lahustit, bensiini,kuumust.Soovitan!
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
		soovitan mitte värvida. tulid ju nõu kuulama/küsima siis teegi nii.. võta nõu kuulda
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 441
	Teemad: 45
	Liitus: Jan 2004
	
Maine: 
5
	 
	
	
		Spies Hecker toodab spetsiaalseid värve ja lakke, mis on ette nähtud just alumiiniummootorite värvimiseks. Värvispektrum vist hõbedasest kuni läbipaistvani. Ise olen kasutanud läbipaistvat lakki ja siiani väga rahul 
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 439
	Teemad: 156
	Liitus: Mar 2005
	
Maine: 
0
	 
	
	
		Osta kõige lihtsamat hõbedat firmalt Monimix sega kiire kinnitiga ja värvi ära aga pind peab olema väga puhas.NB! püstoliga katta kaks kihti!!
Ka tehases värviti vanasti enamjaolt kõik mootorid üle!! Kannatab kuuma ,lahustit.bensiini ja õli!Küsi autovärvijatelt ,kes myyb monimixi!!!
	
	
	
:I M Back