Postitused: 481
Teemad: 2
Liitus: Sep 2004
Maine:
2
Ongi T-74, ainult radiaatori ees on kaitsevõre, mis peab kivide, kändude ja muude roigaste sattumise radiaatori võresse ja radikasse ära hoidma.
Postitused: 426
Teemad: 40
Liitus: Feb 2005
Maine:
4
Turba (puidu, kändude) laadimismasin.
Diiselelektrikraana MTT-16 omadused. Diiselmootori võimsus 73,5 kW, generaator 60 kW, pinge 400 V. Greiferi tõstekõrgus väljaulatusel 10,5 m 5,8 m, põhinoolega 10,2 m. Noole 13 m väljaulatusel kraana tõstejõud 10 t, 20 m korral 5 t. Kasutatakse 8 haaratsiga koppa, mille maht 2,8 m3; 2 haaratsiga kopa 3,0 m3. Mass 25 t, erisurve 23 kPa. (Huvitav, kas kopajuhil peavad elektrikupaberid ka olema, 400 volti soo peal???) Masin on mõeldud kasutamiseks langetatud puude koristamiseks, freesvälja rajamisel.
Postitused: 481
Teemad: 2
Liitus: Sep 2004
Maine:
2
Eks rabades ehitati ise ka masinaid ümber vastavalt vajadustele ja oskustele. Vaevalt et tehased sääraseid masinaid tootsid, aga mine tea.
Kahte mootorit vist ikka peal ei ole, aga raam on pikkendatud ja mootor ettepoole viidud kaalu paremaks jaotamiseks. On ju pikka ja laia lindiga turbaväljadel ja rabas parem ja ohutum mütata.
Postitused: 1,192
Teemad: 105
Liitus: Nov 2004
Maine:
8
kolz Kirjutas:Venemaal on palju-palju imemasinaid. On need siis tehase toodang või põlvepeal ümber tehtud. Ma ei tea kas need kaks siis lintmassinate rubriiki enam mahuvadki.
oletan et tegu on isetehtud masinaga.
Selle kinnituseks vaadake raami seal on ju näha esimese tõmmitsa kinnitust.
Tagaratast on kerge paigaldada seal on vaja veidi ümberehitust velje kallal.
KUid esirattasüsteem tundub küll huvitav olevat. Roolikarp ja muu selline täielikult ju puudu. Või keeratakse ikka lindi moodi üks ratas kaabib rohkem kui teine.
Huvitav äkki keeegi on rohkem kuris
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Postitused: 481
Teemad: 2
Liitus: Sep 2004
Maine:
2
Rool on arvatavasti hüdrauliline, a-la t-16, ck-5. Mind aga huvitab kuda tagumised külgkarbid sellisele kandejõule vastu peavad?
Postitused: 364
Teemad: 16
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
Teemasse vähe sobiv küsimus.
Paljud teist siis üldse lindiga sõitnud on?
Postitused: 57
Teemad: 16
Liitus: Feb 2006
Maine:
2
09-03-2006, 19:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-03-2006, 19:01 PM ja muutjaks oli
J.Lagle^.)
-AsjaPulk- Kirjutas:Teemasse vähe sobiv küsimus.
Paljud teist siis üldse lindiga sõitnud on?
Ei taha kiidelda aga isal on üks roomikuke olemas ja ega ta siis ise talvel viitsi seda lund nügida....iga talv paneb mind kangide taha ja ütleb: "Sa tead mida teha!"
ja nüüd lisatud veel põllukünd
õhtuks olen ikka läbiraputatud
Aga mulle meeldib!
Edit: // Ja ma ise olen alles 15.a
Paras aeg traktoristiks hakata
Granny, do all fairy tales begin with, "Once upon a time?"
No dear, theres an entire series starting with, "If Elected I promise."
Postitused: 232
Teemad: 2
Liitus: Jun 2004
Maine:
7
Koolipoisina T-100-ga silo tallatud.Praktikal T-74-ga randaalinud,hiljem DT-75-ga buldooseritööd.
Igal korralikul maamehel peab olema vähemalt üks Moskvitš.
Postitused: 364
Teemad: 16
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
Aga ma olen alles 14 ja olen sõitnud T-74 T-130 DT-75
kõige karmim oli siiski Joss e. T-130
Postitused: 1,835
Teemad: 30
Liitus: Apr 2003
Maine:
24
Ehkki ma pole küll kutseline traktorist olnud, aga lintidest siiski aastate eest veidi tegutsetud: T-74 ja vanem (kumerate esiklaasidega) DT-75.
Postitused: 328
Teemad: 13
Liitus: Feb 2006
Maine:
3
ka see dt-75 leiaks kasutust,aga asfalti peal sellega sõita ei tohi ja ratastraktoriga on ju hoopis kergem tööd teha.Tal on ratastraktoreid 3 tükki:vtz-30,vtz-25a,mtz-82