16-02-2006, 11:41 AM
Tekkis idee selle asja kohta veidi rohkem infot saada. Ise mäletan kaheksakümmnendatest Tartus ainult mõndasid üksikud peale sõda toodetud lääne masinaid. Eeskätt muidugi 86(87?) aastast siin resideerunud 3 gen firebirdi.
Küsimused:
- Kuidas tol ajal selliseid osi hangiti, miga kohalikud sepad valmistada ei suutnud? (omas mõõdus kummid näiteks jne.)
- Kas keegi teab ka mõne sellise masina "lugu"
- Mis lugu oli piiril nõuk. autotööstuse toodangu vastu vahetamisega?
- Kas lääne päritolu sõiduki riiki toomisel oli tolli suuruses ka teisi kõikumisi, kui see, mis toimus mõni aasta enne olümpiamänge?
- Mis lugu oli kellegi itaalasega, kes kaheksakümmnendatel liitu elama kolis ja kuskil Eestis usa autode remondile oli pühendunud?
Kunagine pilk registrisse andis väga huvitavaid tulemusi, näiteks, et 81-82 registreeriti Eestis tuttuus Datsun Cherry jne...
Kõik info ja mälestused teretulnud.
Küsimused:
- Kuidas tol ajal selliseid osi hangiti, miga kohalikud sepad valmistada ei suutnud? (omas mõõdus kummid näiteks jne.)
- Kas keegi teab ka mõne sellise masina "lugu"
- Mis lugu oli piiril nõuk. autotööstuse toodangu vastu vahetamisega?
- Kas lääne päritolu sõiduki riiki toomisel oli tolli suuruses ka teisi kõikumisi, kui see, mis toimus mõni aasta enne olümpiamänge?
- Mis lugu oli kellegi itaalasega, kes kaheksakümmnendatel liitu elama kolis ja kuskil Eestis usa autode remondile oli pühendunud?
Kunagine pilk registrisse andis väga huvitavaid tulemusi, näiteks, et 81-82 registreeriti Eestis tuttuus Datsun Cherry jne...
Kõik info ja mälestused teretulnud.