kas cz125 raamile oleks võimalik paigutada cz500 mootorit
küsin kuna omal cz125 mootor laguneb kogu aeg ja pakutakse korraliku mootoriga cz500 aga raam ikka jube kõver nii et kas saaks kahest kokku teha ühe korraliku pilli
Postitused: 770
Teemad: 565
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
500 / 125 = 4.
Kas Sa ei arva, et paigaldades raamile NELI korda suurema (ja ligikaudu neli korda võimsama/raskema) mootori, ei pruugi raam vastu pidada?
See oleks sama, kui võrri/mopi raami peale 200 ccm mootorit aretada või Ladale mõni kuueliitrine kapoti alla aretada.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Postitused: 553
Teemad: 13
Liitus: Apr 2005
Maine:
3
CŽ-500 pole tegelikult vist päris 500cm3. Näiteks CŽ-250 ja CŽ-400 (380 kuubikut) pidid sama raamiga olema. CŽ-125 viiesajase mootor on
siiski ilmselt liiast.
Postitused: 772
Teemad: 12
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
See vahe on ka, et võrril on ketihammakas vasakul pool aga viiesajasel on paremal. Pead vaatama kas annab tagaratas teistpidi vahele panna, niiet ka tagapidur töötaks. Muidu kui mootori kinnitused istuvad võid proovida küll. Võrr käib ju suurema pöördega s.t. ka vibra on suurem kui 500-sel. See 500 on tegelikult kõigest 384ccm. Võrri raam on ju mõeldud krossi sõitmiseks. Vaevalt Sa kuskil põllupeal sõites mootori nii lahti keerad, et raam järgi hakkab andma.
`73 Hanomag-Henschel F46KA
aga kui palju nendel raamidel erinevust on sest cz500 on kõverad esihark ja katki porilauad ja tagaratas kõver
Postitused: 772
Teemad: 12
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
Sinu jutust tuleb nagu välja, et raamil pole häda miskit. Ainult sihark kõver ja tagaratas. Vaheta siis esiots ära ainult kui raam terve. Kui putkede läbimõõt sama, saab ainult putked ka ära vahetada s.t. isegi prille ei pea maha võtma. Niimoodi asja nägemata muidugi raske midagi kindlalt soovitada.
`73 Hanomag-Henschel F46KA