EdR Kirjutas:Mul on ka mõningad küsimused. On kellelgi värskemat infot et kas on praeguseks veel alles Lavassaare Ikarus 255?
Omal kohal teine ikka alles.
EdR Kirjutas:Teadjamad,kuskohas Valgamaal seisab Trakmaini Ikarus 256 (reg nr. 265AAN ja 2941 on parginumber?)ja mis selle bussi seisukord ning kas see enam üldse Trakmaini käes on? Võiksite mulle selle bussi täpse asukoha kasvõi privasse anda.
Mitte täpset asukohta öeldes, kuid asub Otepää kandis.
EdR Kirjutas:Mida teeb praegu see too Ten-transi (või Team-trans või mis firma oma ta ongi) Ikarus 255 (reg nr. 925BMV)? Äkki on see müüdav?
Põhiliselt tellimusveod, talvel seda ei ajata garaažist välja.
EdR Kirjutas:Teadjamad,kuskohas Valgamaal seisab Trakmaini Ikarus 256 (reg nr. 265AAN ja 2941 on parginumber?)ja mis selle bussi seisukord ning kas see enam üldse Trakmaini käes on? Võiksite mulle selle bussi täpse asukoha kasvõi privasse anda.
Mitte täpset asukohta öeldes, kuid asub Otepää kandis.
See masin asub (asus) jah Otepääl, viimati nägin seda eelmise aasta juuli lõpus, hiljem pole sinna sattunud.
Regardman Kirjutas:
EdR Kirjutas:Mida teeb praegu see too Ten-transi (või Team-trans või mis firma oma ta ongi) Ikarus 255 (reg nr. 925BMV)? Äkki on see müüdav?
Põhiliselt tellimusveod, talvel seda ei ajata garaažist välja.
Kuskil kuu aega tagasi seisis küll väljas firma territooriumil.
Täna hommikul nägin Tapa vallas seda Ikarust: IkarusIkarus 2, õnneks on siiani alles, kuid tundus et vähemalt üks küljeklaas oli katki. Ja selle kõrval seisis Tartu leivaauto.
Täna hommikul nägin Tapa vallas seda Ikarust: IkarusIkarus 2, õnneks on siiani alles, kuid tundus et vähemalt üks küljeklaas oli katki. Ja selle kõrval seisis Tartu leivaauto.
(Seda postitust muudeti viimati: 16-03-2006, 20:25 PM ja muutjaks oli mustninja.)
EdR Kirjutas:Põhilised teh. andmed on Ikarus 250 255 ja 256 enam vähem ühed: Mootor Raba D 2156 HM6U,võimsus 141KW/192HJ (2100p/min),pöördemoment 696NM (1300p/min),kubatuur 10349cm3,kiirused on erinevad,ilmselt olenevalt käigukastidest ja tagasillareduktori ülekandearvudest 90,100 ja 102km/h.
Ikarus 260: Mootor on sama nagu eelmainitud,kiirus 70km/h
Viimastel 250-seeria Ikarustel nagu 250.59 või 256.75 olevat juba 250 hj mootor, momendiga 883 Nm. Kusjuures mootoriks ikka RABA-D2156, aga mingi kerge modifikatsioon.
maniwald Kirjutas:Kahjuks ei leia üht vana Za Ruljemit üles,aga mäletan et seal oli juttu neliveolisest Ikarusest.Selliseid Eesti pinnale vist sattunud ei ole?
Mulle meenub ka midagi sellist,oli veel mustvalge pilt,bussi küljeplekid lainelised.Säänseid võis olla ehk Wenes ?
Kui keegi sellest hiina keelest aru saab, siis seal lehe lõpus on ikka pärsi kõvasti erinevaid mootoreid välja toodud... eriti 280-l
Hiina keelest on asi kaugel kõigest poola keelega tegu, millest on võimalik üht-teist ka aru saada, kui vene keel tagataskus on.
Silnik tähendab poola keeles muide mootorit. Eks see sõna ole tulnud saksa keelest, nagu ka eestikeelsed "jõuallikas" ja "jõuvanker". Ja skrzynia biegów tähendab käigukasti (poola keeles pigem "jooksukasti", sest бегать tähendab vene keeles jooksma). Ka sõnast "kast" on võimalik ääriveeri aru saada, sest vene keeles tähendab скрывать varjama.
Ning last not least - netiressurss www.translate.pl võimaldab tõlkida poola keelest inglise keelde ja vastupidi
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
See 036 mõningal määral haruldus ja tore ,et see taastati.Minu jaoks ikka TÕELISED IKARUSED 66,620,556,180 ja loomulikult maabuss LUX.See ainult minu arwamus wanadest Ikarustest.
PETSS Kirjutas:See 036 mõningal määral haruldus ja tore ,et see taastati.Minu jaoks ikka TÕELISED IKARUSED 66,620,556,180 ja loomulikult maabuss LUX.See ainult minu arwamus wanadest Ikarustest.
Aga 260 ja 280 on vast lähiajaloost esimesed mis inimestele meelde tulevad kui neile öelda "Ikarus"
(Seda postitust muudeti viimati: 24-03-2006, 23:34 PM ja muutjaks oli PETSS.)
Igaühele oma!( palun,mitte seostada Natsi -Saksa töö ja ümber kaswatus laagrite sildiga) Kui mulle öeldakse sõna IKARUS meenub alati esimesena see punane 66 (gr50),mis 9 ja 7 liini sõitis.Midagi pole teha aga eks meil igaühel mälestused omast ajast.Minu oma sääne.