Heh.venelased peavad ju ka ennast õigustama sellel suurel kombainiturul mis siin toimub.ega enam ei saa konveiriliinil töötaja ühes käes mutrivõtit,teises käes viinapudelit hoida.kvaliteet oli don 1500A puhul hea (välja arvatud mootor!see läks tihti kärssama!juhul kui polnud JAMZ mootorit.mingi selline jutt oli kuskil ajalehes)DON 1500B peaks olema üks tore masin millega mõnus töötada.nii ma vähemalt loodan
Veidike lugemist 78.aasta viljakoristusest ja kohalike ratsijate arendustest kombaini läbivuse suurendamiseks. Ühel pildil on näha ka SKП-4 poolroomikut, SK-5 alla panduna.
(Seda postitust muudeti viimati: 26-03-2006, 22:59 PM ja muutjaks oli Etsike.)
Tegin paar pilti sellest isendist, Volvo BM siis:
Etsike Kirjutas:Muidu meil endal on üks trakori järgi käiv kombain Volvo (BT vist?), täpsemat mudelit ei oska öelda, saime üheksakümnendate alguses kuskilt, seisab aiaääres niisama, pole kordagi kasutanud, peaks üsnagi komplektne olema, rihmad-kummid jms ilmastikutundlik atribuutika on varjualla viidud, asi käiks muidu traktori järgi, heedri (kirjutatakse see ikka nii?) laiust on ca 1,8m ainult. Järgmine kord kui sinna lähen siis teen meie ja naabrite tehnikast pildid kah.
Tractorist01 Kirjutas:Heh.venelased peavad ju ka ennast õigustama sellel suurel kombainiturul mis siin toimub.ega enam ei saa konveiriliinil töötaja ühes käes mutrivõtit,teises käes viinapudelit hoida.kvaliteet oli don 1500A puhul hea (välja arvatud mootor!see läks tihti kärssama!juhul kui polnud JAMZ mootorit.mingi selline jutt oli kuskil ajalehes)DON 1500B peaks olema üks tore masin millega mõnus töötada.nii ma vähemalt loodan
Seda ta on küll.Olen suvel sõitnud ja väga vaikne ja mugav masin on.
Samas sõitsin ka John Deerega ja noh...John Deerel on lihtsalt natuke rohkem elektroonikat ja heedrit on lihtsam ära võtta.Muud midagi.
vector on umbes sama hea kui john deere.niiet made in USSR polegi paha.üldse mitte paha.arvestades odavat hinda(vector on miski 1000000 john deere 5000000 vastu)
Don jääb ikkagi Doniks. Niikaua kui mina olen elanud, on mu onul ikka olnud töökombainiks Don 1500A. Ja väga palju olen ma selle Doniga ka sõitnud kaassõitjana, vahest roolida ka lubatud, viimati sain Doniga kaassõitjana sõita üleeelmine aasta, kui onu töötas teises firmas ajutiselt kombainerina, kuna põhikombainer oli haiguse tõttu töölt ära. Ta põhitöökohas on nüüd järgi jäänud ainult üks kombain (Don 1500a), millega tema ei sõida.
Tractorist01 Kirjutas:üllatus üllatus,ka sellel on jenissei tagasild
Ei pruugi olla Jenisei tagasild. Paljud tehti ise laiemaks, et ka tagarattad jookseksid esirataste jälgedes. Kuigi jah sellel paistavad küll tagarattad kangesti Jenisei 1200 N sarnased. Kasu on sellest pehmel pinnasel. Mitte kõikidel Jeniseidel ei olnud taga laiad sillad. Oli Jenisei 1200 N-il(hüdroajamiga), aga Jenisei 1200-1 oli tava(kitsa) tagasillaga nagu Niva ja Kolos.
Paljudel kombainidel keevitati teine tagasilla tala veel oma silla peale, millega tõusis kombaini tagumik kõrgemale ja sõelakasti kalle suurenes ettepoole veelgi. Sellega prooviti vähendada terade üleotsa minekut.
Rohelisel Jenisseil 150-e mootor peal ja kummid ka suuremad.Põhupurustikast ka Eestis tehtud,eelmine omanik oli kõva ratsivend olnud.Sel punasel Jenisseil ongi tagasild nii kõrgeks aetud et kipub kive sööma.Niva on naabri oma,sellisena vist ostsid ja ei tea selle ajaloost midagi.
СКД-6 on tõesti midagi uut,natuke imelik välimus.Pole sellist masinat elus näinudki,kas Eestis neid on üldse olnud kunagi?See tundub suht suur olevat,kui vaadata ГАЗ-i selle kõrval ja rattaid pole näha.On see masin lintidega?
Mul ka kodus 2 Nivat. Üks küll juba peaaegu maatasa tehtud, et kuusakoskisse viia. Teine sai suure kiiruga enne eelmise aasta võtmist ostetud kuna teisel jooksis mootor kokku ning uue mootori ostmise asemel oli lihtsam uus kombain osta. See uus siis on sõna otseses mõttes "uus" v.a. 1994. Suhteliselt hea ja odav kombain väiketallu kui tegu korras masinaga.