mis on saanud esimestest tartu scaniatest?
#81

Regardman Kirjutas:Toonane buss sõitis 2001. aastal meil testbussina liini, sai ajutise garaaži nr. ka 2228. Aga sellist TAKi värvides tahaks küll näha Wink
2001 aastal ei käind meil mingit testbussi, see oli 2000 aastal.Siis testiti Scania Omnicityt, see buss on aga Scania Omnilink.Vahe on selles, et Omnicity on linnaliinibuss, Omnilink aga linnalähiliini oma(tagaosa kõrgemal).Tollel Omnicityl oli 4 ust(2+2-2+1), sellel Omnilinkil aga 3 ust(1+1-1).
Tartus tehakse Scania Omnilinke ja Omnilinesid(viimased mõeldud linnadevahelisteks veduteks, lühikesed).
Vasta
#82

Tomekk Kirjutas:
Regardman Kirjutas:Toonane buss sõitis 2001. aastal meil testbussina liini, sai ajutise garaaži nr. ka 2228. Aga sellist TAKi värvides tahaks küll näha Wink
2001 aastal ei käind meil mingit testbussi, see oli 2000 aastal.Siis testiti Scania Omnicityt, see buss on aga Scania Omnilink.Vahe on selles, et Omnicity on linnaliinibuss, Omnilink aga linnalähiliini oma(tagaosa kõrgemal).Tollel Omnicityl oli 4 ust(2+2-2+1), sellel Omnilinkil aga 3 ust(1+1-1).
Tartus tehakse Scania Omnilinke ja Omnilinesid(viimased mõeldud linnadevahelisteks veduteks, lühikesed).
Uksed ei ole kindlasti kuidagimoodi määravaks teguriks. Bussitüüpide erinevus tuleb välja eelkõige varustustasemest. Uste arv ja paigutus sõltub üldjuhul konkreetse tellija soovist. Riighanke tingimustes oli sees, et bussidel peab olema 4 ust, seega täpselt samasugused, nagu rahvale näidatud isend, Tallinnasse ei tule.
Vasta
#83

mustninja Kirjutas:
Tomekk Kirjutas:
Regardman Kirjutas:Toonane buss sõitis 2001. aastal meil testbussina liini, sai ajutise garaaži nr. ka 2228. Aga sellist TAKi värvides tahaks küll näha Wink
2001 aastal ei käind meil mingit testbussi, see oli 2000 aastal.Siis testiti Scania Omnicityt, see buss on aga Scania Omnilink.Vahe on selles, et Omnicity on linnaliinibuss, Omnilink aga linnalähiliini oma(tagaosa kõrgemal).Tollel Omnicityl oli 4 ust(2+2-2+1), sellel Omnilinkil aga 3 ust(1+1-1).
Tartus tehakse Scania Omnilinke ja Omnilinesid(viimased mõeldud linnadevahelisteks veduteks, lühikesed).
Uksed ei ole kindlasti kuidagimoodi määravaks teguriks. Bussitüüpide erinevus tuleb välja eelkõige varustustasemest. Uste arv ja paigutus sõltub üldjuhul konkreetse tellija soovist. Riighanke tingimustes oli sees, et bussidel peab olema 4 ust, seega täpselt samasugused, nagu rahvale näidatud isend, Tallinnasse ei tule.
Ega ma seda väitnudki, see oli licalt nende konkreetsete busside võrdlus...
TAK saab endale jah 4 topeltuksega bussid.
Vasta
#84

Lypsik Kirjutas:Mõned pildid sellest Scaniast siis: http://lypsik.nohik.net/images/fotod/TAK/03.10.2005/.
See pole aga sama buss, mis Vabaduse väljakul oli, vähemalt mitte 5. oktoobri Postimehes ilmunud loo juures oleva foto põhjal...
Vasta
#85

6631 Kirjutas:Alljärgneva info saatis Sirje Roht TAKist. Tema teadmata annan selle info edasi - ilmselt on tegemist üsna avaliku üritusega...

* * * * *
teisipäeval 4. oktoobril kl.11.00 tähistab Scania eestimaise bussitootmise 10. aastapäeva. See üritus toimub Tallinna Linnavalitsuse hoone ees Vabaduse väljakul, kuhu nad viivad viimase riigihanke võitnud bussi prototüübi, millised jõuavad Tallinnasse alles 2006 suvel. Näidatakse ka praegu Baltcoachis toodetavat linnadevahelist bussi.
* * * * *

Nii et kellel on koolivaheaeg või muidu aega, saame ehk isegi kokkuSmile
Kas keegi käis Linnawalitsuse juures?Lehes waid selle lõõtsa pildid.Kas näha oli ka Tartu linnadewahelist bussi?
Vasta
#86

Seal linnavalitsuse ees oli kolm bussi: kõige ees see \"linnadevaheline\", mis ka Postimehe pildil. Siis vana 2202, mis sai 10-aastaseks. Ja lõpuks see lõõtsaga valge, mida näidati televiisoris ja Lypsiku piltidel.
Vasta
#87

Üks viimastest bussidest, mis Mustamäe platsil oma saatust ootasid http://marx.tky.hut.fi/bussit/koosteet/pllp.html
Omanikfirma Savonlinjat viis Soome ära. Soome foorumis oli selle kohta viide - toodi Tallinnast 2002, sest Savonlinjat OY ei saanud Tallinna liiniluba
Vasta
#88

Ilus võrdlus :

http://img449.imageshack.us/img449/8836/pilt0237vb.jpg
http://img333.imageshack.us/img333/2735/pilt0248rd.jpg
Vasta
#89

Wäidetavalt see EKJ kuuluv buss walmistatud ka Tartus.Kas ainuladne kaheukseline Eestis?
Vasta
#90

See EKJ buss tihti Veerenni tänaval Kaitseliidu ladude/garaazide juures.
Ka täna hommikul oli.
Vasta
#91

maniwald Kirjutas:See EKJ buss tihti Veerenni tänaval Kaitseliidu ladude/garaazide juures.
Ka täna hommikul oli.
Minu teada seisab buss enamasti Marja tänawal äärmiselt üksiku autopataljoni teritooriumil.
Vasta
#92

PETSS Kirjutas:Wäidetavalt see EKJ kuuluv buss walmistatud ka Tartus.Kas ainuladne kaheukseline Eestis?
Ainulaadne jah, huvitav, et enam ei kanna too musti numbreid.
Vasta
#93

Regardman Kirjutas:Ilus võrdlus :

http://img449.imageshack.us/img449/8836/pilt0237vb.jpg
http://img333.imageshack.us/img333/2735/pilt0248rd.jpg
See buss on manuaal k/k-ga!!! Minu mõttes, et oli spets. tellimus BaltScan-le...
Vasta
#94

Nüüd on meil nad käes:

1116 = Endine K-Järve 886AJK
3625 = Endine K-Järve 119AKX

Järelikult ostis K-Järve kunagi 4 Duple Metsec´ut.
825AJK, 827AJF, 886AJK ja 119AKX.
Vasta
#95

Tore! Tubli poiss!!!Aga kas KJ ei saanud nende bussidega hakkama või TAKil bussi puudus nii suur ,et nad siia toodi?
Vasta
#96

PETSS Kirjutas:Tore! Tubli poiss!!!Aga kas KJ ei saanud nende bussidega hakkama või TAKil bussi puudus nii suur ,et nad siia toodi?
Pigem kaldun arvama, et neil polnud nende bussidega varem kogemusi ja eks neil oli see pigem soodne maha müüa ? Rolleyes
Vasta
#97

Nad ju andsid kunagi oma 620 ära ,lihtasam oli sõita LIAZidega.Ime.et nad praegu nende Swennsoni bussidega toime tulevad.Wõiks ju nad praegugi vene tehnikaga edesi lasta kui mõistus üle ei käi.
Vasta
#98

Regardman Kirjutas:
PETSS Kirjutas:Nad ju andsid kunagi oma 620 ära ,lihtasam oli sõita LIAZidega.Ime.et nad praegu nende Swennsoni bussidega toime tulevad.Wõiks ju nad praegugi vene tehnikaga edesi lasta kui mõistus üle ei käi.

Ülitore oleks , kui see venerajoon seal elataks end Ikaruste , PAZide ja LAZidega Smile

Mul läheks kohe süda soojaks, kui need seal sõidaks.
Muide Kiviõli ja Kohtla-Järve vahet sõitsid LIAZ-id veel 1980. lõpus, Kohtla-Järve linnaliinidel aga veel 1990. aastate alguses, isegi vist kuni keskpaigani.
Vasta
#99

Narwas olid weel 93/94 aastal LIAZid ,eriti ärritas mind see ,et paar tükki oli värvitud Wene trikoloori värvidesse.Siis olid seal liikvel ka juba Swenssoni bussid.Tallinnas tol ajal selliseid polnud.
Vasta

Narva LiAZid kärutasid isegi 1999.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne