Postitused: 112
Teemad: 13
Liitus: Oct 2005
Maine:
0
mees kui abi vaja siis pane mingi pulk küünla august sisse,keerad nii palju ratast et kolb on ü.s.s(ülemises surnud seisus) siis keerad kontaktid lahti paned kontakti serva vastu nukkmuhvi ja keerad kruvid kinni siis timmi kontakti vahe ära 0,3-0,4mm enda võral sai ka timmitud nii vana mootor. Mootor oli d6 aga sai aetud kurjaks küll tõmmas isegi kohapeal sussi ja kannakaid olen ka teind
Postitused: 112
Teemad: 13
Liitus: Oct 2005
Maine:
0
A.Palu piibli järgi lk98-99 on võrri süütest juttu.
Postitused: 110
Teemad: 4
Liitus: Mar 2006
Maine:
0
Pane kolb paar milli enne ülemist surnud seisu-st enne üles jõudmist,mõõda kasvõi kruvikeerajaga,siis reguleeri kontaktid nii et just-just hakkavad avanema ning peaks olema korras.Kui ei lähe korralikult käima kontrolli kondekat ja mähist.
Postitused: 2,429
Teemad: 41
Liitus: Oct 2003
Maine:
30
3,4 mm enne ÜSS-i peavad kontaktid avanema, oleksid võinud osingut kasutada, seda palju kirjutatud.
Postitused: 3,610
Teemad: 112
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
...ja miks see asi uuniku all üldse oli? Võrrid võrride alla!
Postitused: 3,610
Teemad: 112
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
oldmoped Kirjutas:Aga kui nüüd aus olla, siis ega antud postitus ei sobinud oma algsesse asukohta küll.
nonäed. Kodaniku kirjastiilist ning küsimusepüstitusest võib ju hoobilt järeldada, et tegemist on noore huvilisega, kes tahab lume sulades oma esimest liikurit põrisema saada - ning sellised asjad jätame heaga uuniku alt välja...
pruuv mii vroong
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 139
Teemad: 15
Liitus: May 2005
Maine:
0
Tegelkult ma olen mõelnud selle süüte üle ka natuke..
Kui juba erinevatel minski mootoritel on eelsüütenurk erinev, siis peaks d-mootoritega ka sama kala olema?
Postitused: 311
Teemad: 14
Liitus: Jan 2005
Maine:
0
09-04-2006, 14:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-04-2006, 14:38 PM ja muutjaks oli
rnkx.)
Tekst ajakirjast "Motomaania".