K-650 metamorfoos
#21

Minul on jällegi mitte-päris-üsna-originaal-K-650, mille rattarummud ON määrdeniplitega. Rattaid vahetatud ei ole.
Vasta
#22

Jäänud on värvitööd, koostamine ja juhtmestiku taastamine, aga ilmataat va tõbras nöögib ja ei lase edeneda. Nii tegelengi pisinokkimistega, millest kohati üldsegi mitte pisike ämber välja kasvab. Viimase tegevuse käigus leotasin poldid-mutrid bensiinis puhtaks ja kupatasin roostesurma sisse kümblema. Päev hiljem loputasin nad ära ja panin kuivama. Tulemus oli... khmmm, noh, mitte just päris see, mida ootasin. Räme. Kuna sellise välimusega jubinaid ei taha üldse kasutada ja puhastamine/tsinkimine tundus vindi üle keeramisena (kallis ja aeganõudev), siis veetsin meeldiva tunnikese välimuse kaotanud poltide seltsis, sorteerisin need ära, näidised minigripp kottidesse ja Baltic Bolti külastama. Kui valasin näidiste hunniku letile, siis ajas müüja küll korra silmad punni, aga taastas kiiresti asjaliku näo ja komplekteeris tellimuse väga kiiresti ja asjatundlikult- 10 punkti Baltic Bolt'ile! Nüüd on karbitäis läikivaid polte-seibe-mutreid ootamas tsikli koostamist.
Pisitegemistest on jäänud veel näputäis kodaraid puhastada/värvida ja siis ongi tegemised otsas- jääb ainult head ilma oodata.
http://www.zone.ee/angry/index6.html
Vasta
#23

Lõpuks ometi ilmataat halastas ja lasi päikese üle meie,väetite, paista Big Grin Alla 20 kraadi ei soovitatud värvimistöid teha, pidi põhjustama probleeme kondentsveega (...?). Päikesepaistel vedelenud detailide temperatuur tõusis sobivalt ca 25 kraadini, seega võis tööle asuda. Eelnevalt olin hankinud paari porika ja paagi tarbeks tilga kruntvärvi- pahteldamise ja lihvimise käigus oli märkimisväärne osa olemasolevast kruntvärvist maha nühitud. Selle pealekandmine oli käkitegu- siuhh ja valmis. Jamad hakkasid põhivärviga. Arvestades pisijubinate rohkust, raamide keerukust jms ostsin 2 kg DuPont värvi. Kohe alustuseks peab ütlema, et väga hea katmisvõimega värv on. Esimene tagasilöök tuli siis, kui porikat värvisin- mingid liivatera sarnased asjandused sattusid värvi sisse ja jätsid mulje nagu oleks tegemist pärlmuttervärviga. Pidur peale ja mõte liikuma. Väljas maapind on veel üsna märg, seega lendtolm süüdlasena polnud tõenäoline. Rooste ja liiv kompressorist? Juba usutavam. Susside sahinal poodi ja ühekordselt kasutatav filter püstoli ja kompressori vahele, enäe imet- ei ühtegi terakest enam Smile Karukeelega porikas puhtaks ja uuesti värvi, hoopis teine asi, pind ilus ja läikiv. Nüüd hakkas kummitama oskamatute värvijate surmavaenlane- värv hakkas voolama. Värvisin ülejäänud detailid ettevaatlikult lõpuni ja hakkasin kahjusid kokku lööma- kahel porikal ja paagil jooksis värv korralikult. Peale värvi kõvenemist lihvpaber kätte ja jooksukohti maha lihvima. Kohati läksin nii hoogu, et keerasin peaaegu värvialuse pahtelduse kihva. Uuesti värvides oli tulemus palju parem, aga ikka paarist kohast jooksis. Krt, oleks olnud võimalus mõne meistrimehe kõrval ühe tunnikese asja jälgida, oleks tulemus kindlasti parem olnud Sad Olgu, seekord valisin teise strateegia- las kivineda ära, lihvin maha ja taastan siis läike poleerides. Nädalalõpuni närin küüsi ja ei alusta koostamisega- las kõveneda lõplikult ära. Nädalalõpul see-eest kast õlut ja mutrivõtmed õueBig GrinBig GrinBig Grin
Pildid siin: http://www.zone.ee/angry/index7.html
Vasta
#24

Minu arvates on värv väga ilus jäänud. Kui saladus pole siis mis see värvipott maksis sul?

Pakun liivapritsi teenust, madalsurve pritsimine. Hind kokkuleppel!
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa) ; email: agent.x.007@gmail.com
Vasta
#25

Ostsin sealt muudki pudipadi, seepärast päris täpset numbrit ei tea. Umbkaudse kalkulatsiooni alusel arvan, et üle 500 eegu ei saanud olla. Arvan, et sõbraliku firma inimesed tegid ka korraliku allahindluse Wink
Vasta
#26

Hea nõu oleks vaja- kas esiamortide vedrude (http://www.zone.ee/angry/am.jpg) kokku surumiseks on mingi nipp? Minu sajast kilost jääb igatahes väheks, et neid niipalju kokku suruda, et oleks võimalik mutikas kinni kruvida Sad
Vasta
#27

Hmm....aga kas mitte amordi toru liigutades(alumist amordi toru osa) peaks ju saama vajalikule kõrgusele.....või siis mul lihtsalt mingid kahtlased amordid.Ehk siis pildil on sul amordid "põhjas" aga tõsta normaalsesse olekusse.
Vasta
#28

Hmmmm, tundub loogiline. Nii nagu nad "põhja" vajutasin, nii nad ka jäid. Tänud, proovin kohe hommikul järele.
Vasta
#29

Aga palun. Räägi kas külka istmeid oled proovinud juba?
Vasta
#30

Pole veel jõudnud korvini, proovin pühadega tsikli hääle kuuldavale saada, korv peab ootama oma järjekorda Wink
Vaevlesin tükk aega õli valiku teemadel. Kuna olen ise jäägitult Liqui Moly fänn, siis lappasin LM valikut- igasugused Racing õlid ei tundunud päris sobivad- ikkagi sisult ennesõjaaegne raskeraud- aga siis avastasin siukese toote- classic HD, mille kirjelduses oli mainitud "eriti hea Harley Davidson ratastele. Nuh, madala pöördega riistad nii HD kui Dnepr- läheb see õli sisse. Muu valik oli lihtsam- diffrisse LM hüpoidõli, käigukasti kasti õli ja esiamortidesse amordiõli. Eks kae kuidas mootor lääne kehavedelikega käitub Wink
Vasta
#31

Tänane plaan oli jõuda niikaugele, et saaks homme tegeleda häälestamise ja toite- (nii elektri kui kütuse) probleemidega. Plaan täidetud! Õõtsa ja amordi koostamine probleeme ei tekitanud ( v.a. eelpool kirjeldatu, millele Tafka lahenduse andis), mootor läks samuti peale ilma suuremate probleemideta. Jamad hakkasid käigukasti paigaldamisega- kasti kinni kruvides jäi sidur peale. Natukene kukitamist ja otsus kast uuesti maha võtta. Selgus, et kasti ja mootori vahelise varda ruudukujulise ristlõikega ots oli kannatada saanud ja ei mahtunud talle ette nähtud avausse. Käiasin otsa koonilise(ma)ks ja asi lahendatud- sidur toimis ja vänt ajas ilusti mootorit ringi. Muretsema paneb fakt, et mootor käib üsna raskelt ringi... panen kehavedelikud sisse ja jooksen rattaga pisut ringi, ehk aitab. Mida siin loota oligi- kõik uued laagrid, simmerlingid, saaled. Tõenäoliselt mõni laager ei jõudnud koputamisega päris temale ettenähtud kohani, küllap mängib ennast paika. Raskelt käib, aga vänta andes ikkagi liigub ka inertsiga pisut edasi, seega ehk pole muretsemiseks põhjust. Kui käima saan, siis jälgin hoolega kuumenemist ning sellega peaks asi kontrolli all olema. Lahtijooksmise eesmärgil toppisin alla töötlemata rattad, töödeldud rummud-kodarad-veljed alles koostamisele viimata. Minu jaoks üllatus- ilma paagita ja kõrgete sadulateta on riistapuu ikka eriti madal küll, naljakas vaadatagi Smile
Pildid: http://www.zone.ee/angry/index8.html
Vasta
#32

Respect... Väga hea töö. Mootor väga ilus! Mis sa tegid mootoriga üldse välimuselt?

Pakun liivapritsi teenust, madalsurve pritsimine. Hind kokkuleppel!
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa) ; email: agent.x.007@gmail.com
Vasta
#33

Kõigepealt lasin erineva karedusega lihvpaberitega siledaks, kümblus atsetoonis ja seejärel veljevärv. Küllap nüüd saan kaasfoorumlaste käest sellise ketserluse eest sugeda, aga enne selle otsuse tegemist eelnes aastane proov. Nimelt lasin oma planeta silindri katsetamise eesmärgil möödunud kevadel sama värviga üle. Terve suvi sõitu ja täna näeb värv välja samasugune, nagu peale kandes. Miks ma veljevärvile mõtlema hakkasin- pealejäänud pidur kuumutas kord mu autol velje särtsuvkuumaks, kuid värv püsis peal. Nii otsustasin proovida värvi omadusi kõige hullema koha peal, mida oskasin välja mõelda- sissesõitu tegeva planeta silindri kattena. Siit siis julgus proovida dnepri mootoril.
Vasta
#34

Ei mingit sugemist ketserluse pärast. Ega see Dnepri mootor üldse nii kuumaks ei lähegi.
Mina panin katseks Sadolini värvi silindri ribile. Ei mingit kärssamist.
Sõbral ehitasime mootori külge Lada radiaatori ventika anduri. See lülitub kusagil 95 kraadi juures. Ka palaval suvepäeval motikaparaadil pole ülekuumenemise tuli põlema hakanud.
Muidugi peab mootor hästi timmitud olema. Valede reguleeringutega hakkab isegi metall põlema, rääkimata siis värvist.
Vasta
#35

Seekord siis abipalve- kas oskab keegi seletada kuidas fikseeritakse kardaani nuutidel pildil olev kahvlikujuline jubin, mille õiget nimetust ma ei tea: http://www.zone.ee/angry/02.jpg Nagu pildil näha, kipub "kahvel" kettakujulisest jubinast, mille nime ma samuti ei tea, irduma. Eelmine peremees oli "kahvli" fikseerinud kedrates kardaani ümber traati, aga nii vist ei ole õige ega ilus Wink
Vasta
#36

Gardaani otstes on pisikesed sooned kuhu käib selline vedrurõngakese moodi asi.Enda gardaanile tegin need "stopperid" vedru traadist. Teoreetiliselt on asi lihtsalt traadist ring....aga pinge all et ta sealt soonest ära ei liiguks. Ise olen jäänud ühest kummimuhvist ilma kuna see stopper ütles üles ja gardaan vajus koguaeg välja muhvist.
Vasta
#37

Tänud, see seletab tolle püsimise probleemi. Kaen järele, ehk on doonori kardaanil need stopperid veel alles...
Vasta
#38

Stopperid olid alles ja see mure päevakorrast maas. Aga uus küsimine nagu varrukast võtta- õõtsa puksid on kahes osas- üks paigaldatakse raami välimisest küljest ning teine sisemisest. Mälu järgi käis välimise puksi katteks üks robustne kausikujuline "seib" , siis dekoratiivsem kausike ja lõpuks polt, millega kogu krempel kokku pingutati. Küsimus ise siis järgmine: kas seespoolse puksi ja õõtsa vahele käib samuti see robustsem seib või peabki kumm otse vastu metalli käima? Õõts on nende pukside vahel nii kinni poodud, et oma tööd (õõtsumist Wink) teha ei saagi... Uurisin kataloogi, aga targemaks sellest ei saanud.
Eelmine nädalalõpp jäi tsikli hääl kuulmata- mitmesugused kõrvalised segavad asjaolud tulid mängu, lisaks tabas pisike üllatus- vana tüübiline paak ja uus mootor ei sobigi omavahel eriti hästi kokku- 12V generaator jääb segama kahe väljundiga kraani paiknemist. Hetkel lahendasin mure sellega, et paigutasin ühe väljundiga kraani ja kombineerisin allapoole toodud vooliku otsa kolmiku. Väga rõve ei jäänudki, eks hiljem mõtlen mingi parema lahenduse välja.
Vasta
#39

Niih vaatasin enda taga õõtsa üle ja targemaks sain niipalju,et ühelpool on seib vahel aga teiselpool ma küll ei näinud.
Paar pilti ka:
pilt1
pilt2
pilt3
Vasta
#40

Tundub jah, et teiselepoole ei käi midagi. Proovin natukene polte järele lasta, eks näe mis juhtub. Tänud vastuse eest!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 11 külali(st)ne