Postitused: 2,640
Teemad: 111
Liitus: Apr 2004
Maine:
7
Kas mõnel Vanal Volgal on olnud kere juba tehasest tsingitud ka?
Postitused: 83
Teemad: 21
Liitus: Aug 2005
Maine:
0
Mul üks kiire küsimus siia vahele. Kas ikka kilndlalt vahetusid suuna tuled 1962 aastal. Ma olen näinud liiga palju nn valede suunatuledega 1961 aasta masinaid, et tekkis kahtlus. Enda masinal kah need valed kahjuks küljes.
Postitused: 752
Teemad: 23
Liitus: Sep 2004
Maine:
13
Siis on hästi pahteldatud. Need rombid olid küljes kõigil volgadel nii odavatel kui ka kallitel, sealhulgas ka taksoautodel. Muide taksodel puudus tagumisel vasakul uksel salongipool ukse avamise käepide ja selle kronstein. Ilmselt silmaspidades reisija- ja liiklusohutust, et ei saaks väljuda sõidutee poole.
Postitused: 83
Teemad: 21
Liitus: Aug 2005
Maine:
0
Mis peeglid siis lõpuks II seeria Volgal küljes olid? Ma olen näinud masinate küljes ikka igasuguseid variante. Küll ümmargused, kandilised, tiiva peal, aknaposti küljes all, keskel ja üleval jne. Mis variant siis õige on? Oleks hea kui pildipealt näeks seda.
Postitused: 752
Teemad: 23
Liitus: Sep 2004
Maine:
13
No sel esimesel pildil on üks väga paljudest tol ajal toodetuist kaubandusvõrgus turustatavaist sõiduauto tahavaate peeglitest. Tundub, et see on vennasvabariigi, Läti meeste töö. Üks sihuke mul siin karbis, цена 8.00 руб. Antud peeglit saab kinnitada kahel moel: kas ukse servale, või otse plekile (uksele, tiivale...). Selle tarvis on ta komplekteeritud kahe eri tüüpi jalaga, eks peegli kasutaja valib, kumb kinnitusviis talle sobilikum on.
Ning eks neid "õigeid" ukseservale kinnitatavaid ümardatud nurkadega kolmnurkseid peegleid tehti ka mitmel pool metallitehastes üle endise liidu nn. tänapäeva mõistes B- varuosana. Üks mul hetkel näpuvahel keerutada ja jala peal näen sisse stantstuna mingit tehase logo ja ц7-00p. Võin veel õelda, et samuseid kolmnurkseid ukseserva peegleid toodeti ka moskvitsidele 408/12, kuid erinevus on ukseservale kinnituvas tugijalas. Volga peegli tugijala toetuspinna profiil on sirge, kuid moskvitsi peeglil kaarjas, kuna mosse peegel oli ettenähtud kinnituma ukse ülemise kumeruse servale. Noid peegleid paigaldati eriti IZ mossedele enne 75. aastat
Postitused: 146
Teemad: 21
Liitus: Nov 2004
Maine:
5
küsiksin siiasamma ühe küsimuse ka. kas keegi oskab öelda kui palju pölvkondade kaupa gaz 21 tehti? sain hangitud masina, millel pirka puudu, kerenumber 167349 ja esmasel vaatlusel tundub III pölvkond, aga kunagi ei saa kindel olla...
Postitused: 1,083
Teemad: 207
Liitus: Sep 2002
Maine:
0
Siin väike fotoillustratsioon ühe Pobeda pisidetaili ajas "rändamise" kohta:pildil nähtavat Pobeda II ja III põlvkonna suunatule pirnipesa ümbrisedetaili toodeti kuni Pobide tootmise lõpuni ja hiljem loomulikult ka Pobide varuosana. Aga ühtäkki (jättes vahele Gaz M 21 I seeria) läks see stantsosa kasutusse Gaz M21 II seeria silumiinvalu suunatule juures! Gaz M21 II seeria suunatuli vasakul, Gaz M20 III seeria oma paremal.
http://www.album.ee/?o=291773426
Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Postitused: 444
Teemad: 28
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
Kas kollased suunad ja imeline moodustis kapotil on eksport-21-l tavaline?