19-05-2006, 21:56 PM
kahjuks endal homme hommikupoolikul kartuli muldapistmine,kuid üritan pealelõunaseks ajaks, kuidagimoodi abiks tulla
miilits Kirjutas:Olen veidi ajast maha jäänud, kui tekkis küsimus, ega see Sürgavere IK 620 ei ole mitte endine Viljandi Autobaasi tehniline abi olnud, istmed seest väljas ja kohandatud remonttöödeks. Kui keegi on kursis palun vastake.Tuleksin ise ka atsioonile, kuid ajagraafik ei luba.Teadaolevalt on konkreetne buss peale mahakandmist oma teist elu elanud kauplusbussina.
mrali Kirjutas:Ikarus 620, vl. aasta teadmata, Tallinna ART-s 1973. aastal kapitaalremonditud, on alates täna ca veerand kuuest J-Jaani varjupaigas. Bussi väljasaamiseks tuli Sürgaveres teha veidi labidatööd ning maha võtta ka paar väiksemat puud. Lisaks tuli kolmnurgaga vedamiseks teha bussi esiosale lisakeevitusi.kod. 6631: See oli üks väga vana Ikarus aastast 1964, number 293, riiklik 83-97 esv. Aastal 1970 käis kapremondis ja sai uue numbri 38-43 esl. Aastast 1972 garaazinumber 4293. Müüdud märtsis 1973 Viljandi (?) Tarbijate Kooperatiivile. Veel samal kuul, 14.3.1973, kui sain jalgrattaload, oli ta 22. liinil ja tegin temaga lõbusõidu vanasse lennujaama ja tagasi. Oli ilus helesinine buss! Seda muidugi ei tea, kas ta kapremondist tuli välja iseendana või mingi teise bussina. Mõned detailid piltidel justkui osutavad, et see, mis praegu alles, on veidi uuem kere. Tagatuled igatahes ei ole originaalsed, ju on plekk ära vahetatud.
Täna lisandusid Varjupaiga eksponaatide sekka ka Tauria,1974. aastal toodetud liikurtöökoda GAZ-51A ning nõukogudeaegne ajalehekiosk.
Aspelund Kirjutas:Muide, Kurtnasse minnes tuvatasin ma ühel kõrvalteel Käru-st mitte väga kaugel talu hoovis seismas samuti ühe punase 620-e. Ilma klaasideta, aga vist veel ühes tükis kerega.