Postitused: 788
Teemad: 74
Liitus: Jun 2003
Maine:
2
Mõtlesin ka sellele variandile, aga kaanealune ruum on suht väike ja ei oska aimatagi, kui kuumaks ta selle kütta võib. Auk sisse ja ribid välja oleks võimalus, aga ei tasu vist vaeva. Värvisin tagakülje mustaks (nii ei paista taustalt väljagi), tihendasin veekindluse tõstmiseks silikooniga ja praegu nii jääbki.
Kuidas sul valgusdioodid käituvad? Minu eksemplaril roheline on tühikäigul päris tumm, kuigi tester näitab 13V, pööret tõstes hakkab kiiresti vilkuma ja tester näitab 13,6V. Muidugi- aku sai enne laadimise korda saamist päris tühjaks vaevatud, ehk asi selles. Ostsin ka sobiva relee ära, eks paistab kuidas laadimistuli käituma hakkab.
Postitused: 119
Teemad: 27
Liitus: Jan 2004
Maine:
0
Nii kui huvi on siis on pakkuda selliste mõõtmetega radikas: 43x30x20 (pikkus,laius,kõrgus)
Postitused: 788
Teemad: 74
Liitus: Jun 2003
Maine:
2
Ehh, täielik müstika! Varumootorilt võetud sõrmel avastasin teljesuunalised läbivad praod, üks pragu jooksis lõpuni, kaks umbes poole sõrme pikkuseni. Esmakordselt näen midagi sellist... kuidas sellised praod tekkida saavad? Jõud peaksid ju mõjuma pigemini sõrmega risti?
Postitused: 356
Teemad: 65
Liitus: Aug 2005
Maine:
2
see on igati tore et külgkorvidega liiklejaid juurde tekib, vinge tsikkel sul igatahes. Kui te Tafkaga olete huvitatud koos paari külgkorviekipaažiga liiklema, matkama, avastama uusi paiku, siis võta privas ühendust.
militaarmootorrattur
Postitused: 110
Teemad: 4
Liitus: Mar 2006
Maine:
0
No see masina ettenäitamine ARK-is on tõesti kamarajura,sabasseismine ukse taga on juba tüütu ja tundub et sees tööd üldse ei tehta.Need noored vennad pole tõenäoliselt nn M-e varem kunagi näinudki ja nüüd ei oska midagi peale hakata.Mõned aastad tagasi läks see saba igatahes kiiremini seal.Aga õnnitlused regamise puhul!
Postitused: 326
Teemad: 17
Liitus: Jan 2002
Maine:
0
Sellel õlitorul käib üks rõngastihend mootoriploki poolses otsas ploki sees olevas augus, selleks tuleb silinder nii 5cm tagasi tõmmata et seda vahetadaja mingi tavaline o-rõngas sinna ei istu, kuna see võrdlemisi paks ja mõlemast otsast sirgelt maha lõigatud.
Postitused: 222
Teemad: 2
Liitus: Jun 2003
Maine:
1
Mina olen nelja mootorit uurinud ja kõigil olid need tihendid vildist.
Postitused: 788
Teemad: 74
Liitus: Jun 2003
Maine:
2
Ehh, ei saa ikka sellest mootorist jagu. Tegin paarikümne kilomeetrise ringi, mille jooksul ratas käitus kohati ilusti, kohati kippus jõud ära kaduma. Koju jõudes ja tühikäigu pööretele lastes suri välja ja taaskäivitus ainult ühe silindriga. Lasin tal maha jahtuda ja proovisin uuesti käivitada- läks käima küll, aga selle silindri, mis enne keeldus käivitumast, karbussi õhuvõtu toru vahelt hakkas välja ajama valget suitsu. Pöörete tõstes tuli suitsu juba nii palju, et immitses ka õhufiltri välja, pöördeid väiksemaks meelitades suits kadus. Homme kisun selle silindri lahti, aga kas keegi oskab ennustada mis mind seal ees oodata võib? Klapiga midagi viltu?
Teine küsimus. Vaevlen endiselt õlilekkega torust, mis ühendab karterit ja klapikambrit. Tihend on korralik, leidsin ka selle karteripoolsesse ossa käiva vilttihendi, aga õli lekib ikka nagu kevadisest kasest mahla. Ausalt öeldes ei saa ma aru kuidas need tihendid peaksid õli väljavalgumist takistama- vilt ju eriti õli kinni hoida ei suuda ja pabertihendi auk, millest nimetet toru läbi läheb, on oluliselt suurema diameetriga- seega õlil ju praktiliselt vaba tee mootorist välja... ja kas keeret, millega toru klapikambri külge kruvitakse, tihendatakse ka mingil moel?
Postitused: 788
Teemad: 74
Liitus: Jun 2003
Maine:
2
peab vaatama kummitihendi jah, ehk sellega jääb pidama. Reljo86 räägib tõtt- ka varumootoril oli tihendiks vilt, aga nagu öeldud ja praktikas tõestatud- ega ta õli kinni ei hoia. Ega sa midagi tossust ei oska arvata?