Postitused: 618
Teemad: 85
Liitus: May 2006
Maine:
1
Tervist!
Plaan iseenesest pole küll paha, aga kaldun arvama, et teostamine kipub raskevõitu olema. Lisaks peaks sa veel mõned pildid panema, sest praegu tundub, nagu oleks volga kere lihtsalt raami peale tõstetud, ning mõned kosud alla pandud, et kere kõrgemal tunduk olema.
Samas tahaks kuulda ja näha selle projekti edasist saatust.
Jõudu tööle!!!
(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas: Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.
Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Postitused: 18
Teemad: 2
Liitus: Aug 2005
Maine:
0
kas mootor ei mahuks ära gaz-i kapoti alla. Praegu on kere natuke liiga kõrgel. Igatahes edu ja hullust selle ehitamisel.
Postitused: 3,694
Teemad: 114
Liitus: Jan 2003
Maine:
36
huuuvitav idee.Kui järele mõelda, polegi nii hull - gaz66 tehnikaga oleks ju vaid kolm tõsisemat asja vaja 24 kerega siduda: roolisüsteem, pedaalid + kaks käigukangi ning elekter (eeldusel et salongisoendus on "nõrkadele"). Või jäi mul midagi kahe silma vahele?
kas kere on raami esiosas roolikarbi pärast? Kas kere ja raam lähevad ikka jäigalt teineteise külge? Kas kasutataval käigukastil on teine käik ikka sünkroniseeritud?
PS! Pane siis Volga kere 66 kabiini kombel üles tõusma
jõudu!
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 70
Teemad: 18
Liitus: Mar 2005
Maine:
0
Tõsine ettevõtmine, jõudu!
Omal tekkis kah mõte et kas pole mõtekam raami lühendada
ja siis hoopis sildu tõsta.
Volga kere aga kinnitaks võimalikult lähedale GAZi raamile.
Lõpptulemus peaks silmale kenam jääma?
Postitused: 126
Teemad: 14
Liitus: Nov 2003
Maine:
5
Nüüd tuli mõte et lõikaks raami lühemaks.
aga ma ei tea kas on mõtet, sest siis tuleb kohe jama kardaaniga sest nurk läheb liialt suureks. Pean siin veel natukene nõu ja siis paistab kas lõikame lühemaks 66 raami või ehitame volga porikoopad kinni.
Postitused: 1,675
Teemad: 188
Liitus: Sep 2001
Maine:
16
Soovitaksin sul veelkord kaaluda sildade tõstmist, siis saad sildasid ka liigutada vastavalt sinna kohta, kus on sul volgal rattakoopad.
Volgast jäta alles: katuseplekk koos piilaritega, kapott, tagaluuk, uksed, küljeplekid ja muu, mis volga väliskuju säilitamiseks vaja. Kõik muu nagu põhi, rattakoopad/lansekad jne. vanametalli. Siis hangid natukene nelikant- või ümarat toru ning hakkad volga plekke otse gaz66 raami külge keevitama. Juhtimisseadmed ehitaksin auto keskele. Projekt läheb küll natukene keerulisemaks kuid hakkama saaksid igaljuhul.
Postitused: 861
Teemad: 133
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
täitsa uskumattu et sa just selle volga oled otsustanud ära l6hkuda ...
see sama volga juba pool aastat mul arvuti taustapildiks olnud, aga j6udud!
Pole midagi targemat teha
Postitused: 606
Teemad: 18
Liitus: Aug 2004
Maine:
7
KILLER666 Kirjutas:täitsa uskumattu et sa just selle volga oled otsustanud ära l6hkuda ...
see sama volga juba pool aastat mul arvuti taustapildiks olnud, aga j6udud!
Aga pärast on Sul veelgi omapärasem raustapilt
aga jah Ivar, ole siis täitsa ja topi uusi pilte ka kui midagi teinud oled jälle
Vajad enda autost pilte ? Saame kokkuleppele ! Küsi varajasemaid töid.