K:Miks on Gaz 63l esitiibade ääres kummilapakad?
#1

Seega tiivad erinevad Gaz51 omadest,mis oli nende kummilapakate otstarve ja kui panna 63le 51 tiivad siis kas sellega oleks originaalsus rikutud?

2 Gaz 67, 2Gaz 69A, Bobeda M20, Moskvits 401, Gaz 51,K-750,Dnepr Mt9,K-650
Vasta
#2

kui metsas sõita ja rattad on lõpuni välja pööratud , siis väga ebatasase pinnase korral võib juhtuda, et 51 tiivad hakkaksid vastu rehve käima, probleemsetes kohtades ongi 63-l kummiribad, et seda probleemi vältida.Kuradi hea lause sai, isegi imestan!
Vasta
#3

GAZ-67 Kirjutas:Seega tiivad erinevad Gaz51 omadest,mis oli nende kummilapakate otstarve ja kui panna 63le 51 tiivad siis kas sellega oleks originaalsus rikutud?

Natuke plekitööd ning 51 tiibadest on 63 tiivad nagu niuhti ringi tehtud Smile

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#4

Originaalsuse mõttes tasuks loomulikult kummilapakatega variant ühendada.
Kuid, peale kummilapakate on tiivad 51-l ja 63-l täielikult identsed, ning lapaka koha peal olev auk on lõigatud küllalt robustselt juba tehases, samuti pole lapakas ise ega kinnitusraud midagi, mida ei saaks ise järgi teha, kui vaja.
Kui originaalsust taga ajada, siis probleemne on kinnitusdetailide leidmine, on sellised väga spetsiaalsed tihvti ja needi vahepealsed jullad. Varuosakataloogi pilt on siin, tähistatud nr 6-ga.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne