sai endalegi siis sel laupäeval (24.09.2005) lõpuks suure unistamise lõpetuseks 2 pobedat soetatud
1. aastast 1949 mootori nr. 7544,kere nr. 7143, sasii 7075 auto usna õnnetus seisus,midagi on hakatud kunagi tegema,kere keevitatud,poritiiva ääred vahetatud(pole eriti hästi õnnestunud üritus,kui neid tiibu kasutama hakata tuleb veel kõvasti vaeva näha)
kuid lugedes siinseid kirjeldusi,siis mootor ja käigukast paistavad originaalid ning mis kõigetähtsam mootor töötab ja täiesti sõiduvõimeline ning asjale lisab ilu see,et sai teine otse põhjanaabri ninaalt ära ostetud
2. aastat ei tea,kuna dok. pole veel minu kätte jõudnud,tegemist on põhi-mõtteliselt kerega,mis on korraliku kap.rem. läbinud,keevitused väga korralikud, poritiivad uued,kere ise kruntvärvi all,peal on täiesti toimiv väidetavalt nysa mootor, käigukast miski muu,kang tuleb käigukasti küljelt,kerega sain kaasa kõik selle,mis kere küljest hetkel puudu ja mõnda asja topelt,kuid kõiki \"vigureid\" pole seega üht-teist tuleb kindlasti lisaks vaadata,kuid seik,mis mulle selle auto juures meeldib on see,et tuttava tuttav päästis selle sõna otses mõttes vanaraua kokkuostu väravast,seega üks hästisäilind pobi on päästetud
maailmas ei pidavat olema rumalaid küsimusi