K-650 metamorfoos

Noh kui abi läheb vaja siis anna aga teada.Olen nõus isegi lükkama tulema õhtuti kui vajaToungue
Aga igatahes jama lugu sul selle mootoriga aga loodame,et nüüd peab ikka paremini vastu!Smile
Vasta

Lase oma Ishist natukene segubensiini välja ning kasuta esimesel käivitamisel seda.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Ummmmm...... küsimus pigemini selles, et kuidas mootor üldse ringi käima saada, käivitamiseni on veel aega. Eile kolm härga lükkasid, korra tegi popsti ja siis taas kumm lohisema (isegi koos minu 100 kg-ga sadulas). Lugesin täna üle paljude aastate LE-d ja veendusin, et korviga tsikli pukseerimine on endiselt lubatud. Lasen ühe sortsu õli silindritesse ja siis ilma küünaldeta auto taha ennast sisse töötama...
Vasta

väga imelik et mootor nii tuuga sul sai. kas saaled ja väntvõll ikka ühes mõõdus? sama ka kolvi-kolvirõngaste-silindri kohta? peaksid ikka vea üles leidam sest see külmalt sisse-sõitmine vast kõige parem lahendus ei ole.
kunagi oli meil gaz51-ga sama lugu. panime lihvitud vända sisse koos uute saaledega. aga saaled ja vänt päris õiges mõõdus ei olnud - mootorit jõudis ringi ajada u30cm heebliga hooratta hammasvööst. starter tegi plõks-plõks ainult. vedasime käima või lasime mägistarteriga. u peale 200 km sõitu läks juba starteriga käima. aga eks ta selline vägistamine ole. enam nii ei tee. edu
Vasta

Külmalt sissesõitmine on väga hea lahendus. Seda kasutatakse isegi tehastes esmaseks sissetöötamiseks.
Kahetaktilise külmalt sissetöötamiseks peab laskma õli pele tilkuda. Neljataktiline pidevat tilgutamist ei vaja.
Ise olen kunagi sääreväristaja mootorit geneka katsetusstendis sisse töötanud.
Siiski võiksid välja "seedida", miks silindrid nii raskelt käivad.
Vasta

Ishijupp Kirjutas:Ummmmm...... küsimus pigemini selles, et kuidas mootor üldse ringi käima saada, käivitamiseni on veel aega. Eile kolm härga lükkasid, korra tegi popsti ja siis taas kumm lohisema (isegi koos minu 100 kg-ga sadulas).

OT: Ivar-poisi esimene "kõvem" kogemus HD-rattaga, oli sellist mäest üles lükates, et mägistarterit anda- "küll ta ikke käima läeb"- aku oli vilets ja ei jaksand vedada. HD DUO GLIDE aastast 1962, massi paberite järgi 320 kg. mida ma enne ei teadnud.......ToungueToungue

loll on loll olla.
Vasta

Kolvid sõrmel ja kepsud vändal liikusid vabalt, seega ikka asi silindrite- ja kolbide koostöös.
Külmalt sissetöötamine- võin kinnitada Motamehe ütlust meetodi headusest. Lasin kummagisse silindrisse umbes korgitäie õli ja vedasin ratast maha keeratud küünaldega umbes 3-4 kilomeetrit auto taga kiirusega 20 km/h. Alguses võttis isegi neljanda käiguga kummi lohisema, kuid mingil hetkel võttis mootori ringi käima. Esimene kilomeeter neljanda käiguga, teine kolmanda käiguga ja siis julgesin juba teise sisse lülitada. Peatus ja küünlad peale, siis süüde sisse ja kohe oli ka podin kuulda. Muusika minu kõrvadele Big Grin Koju jõudes lasin mootoril korralikult maha jahtuda ja proovisin vändast käivitada- esimesest matsust töötas ja mootor käis ringi suhteliselt normaalselt. Üks silindripea tahab järeleaitamist- kerge vile on kuulda, aga muus osas on mootori töö juba praegu kuidagi ühtlasem ja kilinatevabam. Et: BACK IN THE SADDLE AGAIN Smile
Vasta

Järgmine jama mille puhul ootan häid nõuandeid: poob mootori kinni Sad
- rõngad (nii kompressiooni kui ka õlirõngad) on lukupiluga 0,3 mm. Lukupilu mõõtmiseks vajutasin rõngad ükshaaval kolvi abil ca 3-4cm silindrisse.
- tühikäigul töötades probleeme ei teki, olen lasknud ligi pool tundi töötada.
- sõitma minnes lasin paar minutit mootoril soojeneda ja siis podistasin ca 50 km/h neljanda käiguga paarsada meetrit, jõud kadus hetkeks, seejärel võttis tagaratta lohisema. Sidur sisse ja seisma. Proovisin kohe vändast käivitada- mootor käis ilusti ringi ja käivitus esimesest löögist. Järgmise paarisaja meetriga kordus sama. Lasin tal sama töösooja mootoriga tühikäigul töötada- ei mingeid probleeme.

Kõige kummalisem on see, et Iz-iga olin (hmmm, olen) hädas täpselt sama asjaga täpselt samade sümptomitega. Iz-iga pole peale remonti palju sõitnud, kuid praegu lubab ta korviga 70 km/h rahulikult sõita ja kui üle selle kiiruse ei tiku, siis on kõik OK, üle selle on vana jama taas paikas.

Kuna mõlemad rattad teevad minu käes samu tempe, siis kahtlustan mingit oma süstemaatilist viga- kes aitab välja mõelda milles see viga seisneb?

EDIT: Kepsud saaledel ja kolbid sõrmedel liikusid normaalselt. Ikkagi liiga väike lukupilu? ...aga kuidas ta siis nii kiiresti maha jahtub, et anna kohe vänt ja pane edasi...?
Vasta

ega sa juhuslikult ei puhastanud rõngaste sooni ära(need mis on kolvi sees)?

Kui tahad korralikku asja siis tuleb ikka ise teha!!!
Vasta

Ikka, pesin kogu kolvi enne rõngaste paigaldamist bensus puhtaks. Rõngad liikusid vabalt. Aga räägi mis mõte seoses soontega sul oli?
Vasta

äkki on rõngas nii paks,et kolvi soone sügavusest jääb väheks,ja siis ta ongi tuugalt kinni silindris,endal jawaga vict sama mure,aga nyyd hakkab paremaks minema

Kui tahad korralikku asja siis tuleb ikka ise teha!!!
Vasta

Njah, aga kuidas ta nii kiiresti maha jahtub, et kohe vänta ja edasi? Soone sügavust küll ei kontrollinud, aga kas tõesti esineb nii mõõdust väljas kolvirõngaste või kolbide komplekte?
Vasta

No kolbide kohapealt on endal kogemus olemas. Paar näidet "kvaliteedist":
Ostsin oma Voshodile uue kolvi korra puuritud silindrisse, kuid kolviseinad olid sealtkohast, kuhu vahele peaks minema sõrme nõellaager liialt paksud ning pidi veidi viilimistööd tegema. Eelmisel kolvil olid aga rõngastopperid liiga väljas ning pidi otsi viilima.

Edu ja kannatust masina kallal
Mikk
Vasta

kas sa ainult pesid rõngasooni või kratsisid need millegagi läbi kah.kui rõngasooned pole korralikult puhastatud,siis tekib kah selline jama.igakord pesemisest ei aita.sooned tuleb nii puhtaks saama,et oleks läigens!
Vasta

Soovitavalt atsetooniga; bensiin ei lahusta tahma eriti hästi.
Vasta

Sellise hea pika harjasega harjaga ning bensiiniga lasin üle. Kolvid nii uued, et pole jõudnud tahma veel korjatagi. Arutlus ja progress on siin: http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=16578 . Kui õhtuks laiskusest üle saan, siis katkun korvi küljest ja kordan lingis kirjeldatud tegevust ka teise poolega, eks siis paistab...
p.s. Kui kellegil on soov /vajadus teemasse süüvida, siis postitasin sama küsimuse sama pealkirjaga (nagu lingis) motokuuris ja bikeris, päris kiiresti tuli hulgem asjalikke kommentaare.
Vasta

Ishijupp Kirjutas:Sellise hea pika harjasega harjaga ning bensiiniga lasin üle.
Kõige lihtsam on rõngasooni puhastada vana kolvirõngaga. Murrad rõnga kolmeks-neljaks tükiks ja siis murdekoha terava äärega lükkad soone puhtaks.
Vasta

motamees Kirjutas:
Ishijupp Kirjutas:Sellise hea pika harjasega harjaga ning bensiiniga lasin üle.
Kõige lihtsam on rõngasooni puhastada vana kolvirõngaga. Murrad rõnga kolmeks-neljaks tükiks ja siis murdekoha terava äärega lükkad soone puhtaks.

Olen isegi nii teinud päris päris mitu korda. Kuigi nüüd laon 638 -le sisse ainult uusi kolbe. Vanadega ei tasu enam ära nagu aeg on näidanud. Tean, et sul on rattaga kiire, kuid äkki saad rattast ka mingit uuemat pildimaterjali teha?

Edu... SIIM

Pakun liivapritsi teenust, madalsurve pritsimine. Hind kokkuleppel!
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa) ; email: agent.x.007@gmail.com
Vasta

Ega tal välimus viimse paari kuuga eriti muutunud pole- ehk ainult õliseid käpajälgi remondi käigus täis läinud Wink
Tegin aktsiooni teise silindriga ka ära, kiilumisjäljed olid veel tugevamad ja supler näitas + 0,2 mm võrreldes vana kolviga. Päris räige nühkimine, aga sain sellegi kolvi vanasse mõõtu. Üsna tihedaks jäi ta ikkagi, aga kolbi liikumine silindris oli sujuv ja ühtlane. Mootori hääl oli ilus, julgesin teha ka ca 15 km ringi, poolel teel suitsu/ jahutamise paus. Mootor kuumenes OLULISELT vähem kui enne, siiski oli tunda, et peale 7-8 km sõitu ei olnud mootori töö enam päris see, mis jahedalt. Ei tea, mis kõige rohkem mõjus- kolvi väiksem mõõt, LM-i MoS2 õlilisand, maksimumi asendis segunõel või kõik koos, igatahes nii on võimalik ta sisse sõita küll Smile Esialgu korvi külge ei pane, ehk aitab seegi tal natukene jahedamalt tuksuda.
Vasta

Tere

Jälgisin siin teemat tsipa ja mõtlesin et, panen ka killukese kogemust siia.
Masin siis Ural ja samuti silinder laiali lennanud. Oma viga oli, ei viitsind polte kinni kruvida.
Peale remont (kasutatud osadest)mootor töötas normis kohapeal, kõik lukupilud ja kolvi vahed õiged. Testrada on mul 4km pikk mile ratas läbis rõõmsalt 130km/h probleemideta. Otsustasin siis pikemale ringile minna kuid peale 10km läbimist tunnen, et 4 käigul ei ole jõudu. 100km/h kiirusel ei kiirenda enam, annad gaasi mootor teeb häält nagu veaks rekkat enda järel, aga kiirus ei tõuse. Midagi sellist teeb mootor ka ülekuumenemisel ja kokkujooksmisel kui õli vähe on(loe puudub), praktikas läbi proovitud. Lased gaasi maha töötab normaalselt. Lõpuks ei jaksanud ka 3 käiguga vedada? Sad Jahutasin maha ja ca 10km pärast sama asi >Sad
MIs muud kui graaži ja mootor laiali uus silinder, kolb, rõngad ja 10km pärast jälle sama asi. Uuuesti mootor lahti, mõõtsin üle kõik, lihvisin luku pilu ja ka rõngaste lõtku soones ning 10km pärast ikka sama asi.
Ja nüüd kõige lahendus. KÜÜNLAD!
Kuna garaažis on kena kolektsiioon vanu küünlaid ei viitsinud poest uusi otsima hakata sai pangest alati uued(kasutatud) vaadatud ja töötasid(siiani). Seekord siis ei vedanud sest, vahetasin ka ennem küünlaid nii 5x. Läksin siis igaks juhuks pood ostsin 4x uued küünlad millest 3 töötasid ja peale seda on kõik korras.
Vanad küünlad saatsin kümmnesse ilmakaarde laiali, olgu muld neile kerge.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne