Krt, hakkan juba ise endale närvidele käima- nagu hädapätakas
Kaks küsimust / probleemi:
1. kontaktivaba süüde annab sädet ainult siis, kui vänta aktiivsemalt sõtkuda, aeglaselt käiates säde puudub. Kuidas peaks süüdet kolvi asendi järgi (klapikamber maha võetud) õigeks panema, kui sädet aeglase keerutamisega ei ole? Sinine ja punane juhe lähevad süütepooli ja teoreetiliselt peaks sädeme tekkimise hetkel voldid nulli kukkuma- mõõtsin testriga, aga 12V oli pidevalt peal. Mis värk?
2. Klapikambrikaane ja silindri vahelt lekib õli. Olen korda neli juba kaane maha kruvinud, aga lekkekohta pole õnnestunud tuvastada. Kahtlustasin kaane- ja karterivahelist õlitoru, aga see sai tihedaks tehtud. Järele jäävad võimalike lekkekohtadena tõukurite torud ja tikkpoltide augud. Kuna igasugused kogemused puuduvad, siis ei oska arvata ka miks ta järsku mind nii nöökima hakkas... pragusid ei paista olema. Kas võib olla midagi tegemist seibidega? Või sellega kumbat pidi mutrid tikkpoldi otsa väänatakse?
...ja kui juba küsimiseks läks- nii kontaktivaba- kui ka kontaktidega süütega oli see häda, et õige süütehetk on süüteplaadi kõige varasemas asendis. Hammasrattad said märkide järgi paika pandud, kas peaks hammasrattad n. ühe hamba võrra nihkesse sättima, et süüde jääks süüteplaadi keskmisesse asendisse?