omega läheb kuumaks
#1

maantesõidul kui liikuda umbes 100-110 km/h läheb mootor kuumaks samas kui lasta kiirus 70-80 km/h langeb vee temperatuur märgatavalt.
kas võiks olla et veepumba labad on kulunud? ja kas vastab tõele et omega veepumba labad on plastmassist?
Vasta
#2

veepumba labade jutt on küll jura täielikult ja see et need kulunud on,see ka jura,enne lähevad laagrid või tihend.
Vasta
#3

mesamees Kirjutas:veepumba labade jutt on küll jura täielikult ja see et need kulunud on,see ka jura,enne lähevad laagrid või tihend.

Kas ta nii jura on... Tuttava BMW E36l tehase originaalpumbal plasttiivik lihtsalt võllil pealt lahti tulnud (ei käinud enam ringi). B-varuosa pumba tiivik oli metallist tehtud. Opeli kohta kahjuks ei tea, aga võimalik, et kapitalisti kasuahnus on asja tarbijavaenulikuks teinud.
Vasta
#4

Oltsberg Kirjutas:
mesamees Kirjutas:veepumba labade jutt on küll jura täielikult ja see et need kulunud on,see ka jura,enne lähevad laagrid või tihend.

Kas ta nii jura on... Tuttava BMW E36l tehase originaalpumbal plasttiivik lihtsalt võllil pealt lahti tulnud (ei käinud enam ringi). B-varuosa pumba tiivik oli metallist tehtud. Opeli kohta kahjuks ei tea, aga võimalik, et kapitalisti kasuahnus on asja tarbijavaenulikuks teinud.
no siiamaani pole küll veel ühtegi opelit ette juhtunud kus oleks veepumba labad plastikust olnud.olen töödanud opeli lammutuses ja opeli mootori ehitus peaks küll selge kui seebivesi olema.
Vasta
#5

olen juhtunud nägema äraroostetanud labadega veepumpa...ascona 1,8 mootoril...
p.s teema algataja võiks avalikustada ka mootoritüübi...
Vasta
#6

alustame igaks-juhuks kõige elementaarsemast: kas jahutussüsteem survet peab?

teet,
kel kadett lõdva paisupaagi korgiga radika pealejooksule muudkui õhukorki tekitas Smile

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#7

janek666 Kirjutas:maantesõidul kui liikuda umbes 100-110 km/h läheb mootor kuumaks samas kui lasta kiirus 70-80 km/h langeb vee temperatuur märgatavalt.

Kui sul lööb mootori jahutus särki surve sisse(!!!) siis on sul sama jama mis oli minu autol. Nägin roppu vaeva ning otsisin viga. Vahetasin isegi termostaadi..... No ikka kuumenes üle ning surve jahutus särgis... Lõpuks leidsin nii koba peale Toungue, et radika korgi klapp ei tööta Big Grin. Mingil temperatuuril peaks kalpp avanema ning ühendama jahutus särgi paisupaagiga. Vahetasin siis korgi ära ja oligi jälle kõik korras Toungue.... Vaata ehk on sul sama jama...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne