Postitused: 7
Teemad: 7
Liitus: Jul 2006
Maine:
0
mopi kolv .silinder ja karbuss võrrile
Postitused: 7
Teemad: 7
Liitus: Jul 2006
Maine:
0
kas silindri poldid sobivad
Postitused: 311
Teemad: 14
Liitus: Jan 2005
Maine:
0
Võib arvata, et silindripoldid on kõige väiksem mure. Rohkem peaks arvestama sellega, et mopeedi mootoril (arvatavasti mõtled v50 või v501) on pikem kolvikäik. Seega jääb surveaste küllaltki palju madalamaks, kui peaks olema ja mootor ei lähe arvatavasti käima. Muidugi kui kasutad teist kepsu (näiteks selle sama mopeedi oma) ja tasakaalustad väntvõlli uuesti ära, ei peaks suuremaid takistusi olema.
Postitused: 7
Teemad: 7
Liitus: Jul 2006
Maine:
0
aga kuidas oleks 2 karbussiga
Postitused: 7
Teemad: 7
Liitus: Jul 2006
Maine:
0
kas võrr kiiremini liikuma ei haka
Postitused: 442
Teemad: 44
Liitus: Jun 2004
Maine:
4
Nii rumalat asja, nagu kaks karburaatorit võrrile polegi ma veel kuulnud.
Aga "karburaator" sa loe kiirelt võrri võidusõidu teemasid. Kasutajal "Vootele" on seal asjalikku juttu kuidas tema enda võrri kiiremaks saab
PS 84', 83', 82', 80', 79', 77', 76', 75', K-15, K-16, M-15; M-16
Postitused: 412
Teemad: 10
Liitus: Mar 2005
Maine:
2
kaks karbussi võrrile - üks sumpa auku, teine originaali, küünlaavast jäägid välja, lisaks puurida üks auk juurde kust tikuga segu süütada võiks.
Maamees linnast.
Postitused: 691
Teemad: 58
Liitus: Nov 2003
Maine:
1
21-07-2006, 21:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-07-2006, 21:03 PM ja muutjaks oli
tamar99.)
Ma olen täiesti aus ja teen ettepaneku teema liigutada testimise alla, või kustutada. Mõtetu teema...
Postitused: 139
Teemad: 15
Liitus: May 2005
Maine:
0
Väga huvitav jutt.
Ma julgen väita, et kepsu pikkus ei muuda kolvikäigu pikkust. Mopi (v50, v501) kolvid hakkavad lihtsalt sulgema ja avavama mingil ebamäärasel ajal ülevoolu- ja väljalaskekanaleid.
Kahe karburaatori kasutamine ei olegi nii maha laidetav tegevus. Selleks peaks ehitama ühelt-karburaatorilt-kahele ülemineku. Üleminek peaks olema valmistatud kergesti soojust juhtivast materjalist, (nt alumiinium) see tagab kütuse eelsoojenemise. Selle peamine eelis on parem kiirendus ja ühtlasem kütuse pealevool (ebatasased teed, kaldus sõit).
Kuid inimesel, kes ei oska kirjutada kolb (mitte kolv) ei ole mõtet sellise asjaga tegeleda.
Postitused: 1,515
Teemad: 156
Liitus: May 2003
Maine:
7
Ei tahaks hästi uskuda et kaks karbussi silindri kohta oleks parem kui üks. Vastasel juhul oleks seda lahendust juba laialdasemalt võidusõidus kasutatud.
Tean üht venda kas lätist või leedust, kes V-50 mootorit ehitas. Temal oli peale aretatud klapp sinna, kus muidu karpa alune süvend on. Konkreetsel mootoril oli muudki huvitavat - sidur oli hammasülekandega ja käigukasti otsas, isetehtud vesijahutusega silinder, Motoplat süüde, käigukast teistsugune jne. Netis olid kusagil pildid ka üleval.
Postitused: 81
Teemad: 2
Liitus: Nov 2004
Maine:
0
vootele: see V50-le aretatud klapp pakuks projektina endalegi huvi. On ka olemas tuksis mootoripoolte paar kus peal loomkatseid teha.
Tundub et kui kolb/silinder kuluvad siis muutub ühtlasi tunduvalt kehvemaks karpast segu tõmbamine, eriti madalamatel tuuridel. Klapp parandaks seda mingil määral kuigi tema lisamine annaks karteri ruumalale juurde.
Asja realiseerimist hoiab tagasi see et alumiiniumi keevitamise võimalust pole kusagil läheduses... :-(