Postitused: 326
Teemad: 17
Liitus: Jan 2002
Maine:
0
sellist asja pole ise veel küll näinud, ega osanud kahtlustadagi. ka nüüd jälle vähe targem.
Postitused: 356
Teemad: 65
Liitus: Aug 2005
Maine:
2
mul oli kunagi 91.a. URAL mille ostsin uuena 2000 kr.ga ja see oli tehasepraak. Vasaku silindripea alt peksis täiega läbi ja kui mootori üldse käima sai ühe silindriga, siis kolises hullumoodi, hiljem lahtivõttes selgus, et ka hooratas oli lahti, ja kiilu millega ta kinni peaks olema ei õnnestunudki sealt seest leida, tea kas keegi unustas panna ehk? Hiljem targemad inimesed rääkisid et aastal 91 oli see vägagi tavaline, et tehasest väljus masin mis isegi uuena käima ei läinud. Lohistati lihtsalt välja ja valmis! Põhjus olevat tohutus moraalilanguses mis Gorbatšovi valitsemisega kaasnes (samuti olematu kontroll töötajate üle). Nn. "kuiva seaduse" viljad ehk?
militaarmootorrattur
Postitused: 3,045
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
57
njah. tore et masina jälle kokku said. tagantjärele võin anda ka mõne vihje siduri kokkupanekuks.
Sidurivedrud saad paika, kui võtad paned tiku kummalegi poole vedrut - tikud otsapidi vahele ning surud vedru pessa.
Kettad saad tsentrisse kui leiad voolikujupi,padruni või mõne muu asja mis sidurivardale paigaldades on enamvähem sama diameetriga, kui vedav võll. Lükkad sidurivarda sidurikokkupaneku ajaks oma kohale ja kettad püsivadki enamvähem paigal.
Siduri saad kokku kui võtad teed omale peenkeermega poltidest ning torujuppidest tõmmitsad. Mina lõikasin poldi pea maha, keevitasin otsa miski 10cm keermelati. Torujuppe on tarvis, et sidur korralikult kokku keerata - üle keevituse mutrit ju ei kruti. Ja sii pole muud kui keerad tõmmitsatega siduri kokku ning paigaldad 4 kruvi. Peale seda eemaldad tõmmitsad ning keerad sisse ülejäänud 2 kruvi.
Piece of cake
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Postitused: 222
Teemad: 2
Liitus: Jun 2003
Maine:
1
Ma liimisin need sidurivedrud mingi "s9 super" liimiga (nagu kummiliim) plaadi pesadsesse. Kuivamine võtab aega aga lausa lust kokku panna. Peale seda võtsin veel ühe korra lahti ja olid siiski veel tugevalt pesades kinni ja ei pidand uuesti liimima ega jamama.
Postitused: 356
Teemad: 65
Liitus: Aug 2005
Maine:
2
no oma M-72-tedel olen sidurit nii kokku pannud, et ketaste tsentreerimiseks kasutan ühelt vanalt käimarilt võetud peavõlli, siis istuvad kettad kogu aeg nuudis ja ei pea pärast neid kruvikaga kangutama. Kokkukeeramiseks ostsin Baltic Bolt poest neli sama keermega aga veidi pikemat ja poldipeaga polti nagu on sidurikruvid ja need ulatuvad kohe keermeni isegi siis kui sidur lahti. ja siis keeran neid aga peale ja vaatan et vahekettad ilusti oma pesadesse istuvad, kui need poldid on lõpuni sees, siis pole enam kruvide paigaldamisega ka mingit jama. Aga sidurit ma polegi veel niimoodi külge pannud et mootor raamivahel, sellisel juhul tundub liimitilga kasutamine vedrude kohalhoidmiseks lausa geniaalne.
P.S. Kui Harku kandis jamate siis võtaks isegi osa, järgmisel nädalal tulen vahelduseks kodumaale kah.
militaarmootorrattur
Postitused: 3,045
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
57
Ma pean natu oma dnepraaliga kätt harjutama, enne, kui midagi arvata püüan. Käisin nimelt ühe Honda Pan-Europeaniga eesti-rootsi-taani-saksa-poola-leedu-läti-eesti retkel ning emmi tunnetus on üsna käest ära. 2 nädala pärast lähen vahetan selle masina jälle vana hea dnepraali vastu ning siis võiks ju vaadata....
Ma seda süütemängu aukude viilimist eriti ei poolda ning kipun arvama, et tasub üle mõõta surved kummaski silindris ning kontrollida karburaatoreid (kraani settepoti võib ka ära puhastada).
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Postitused: 788
Teemad: 74
Liitus: Jun 2003
Maine:
2
Kahtlustan ikkagi süüdet- kui süütemäng on keeratud maksimaalselt varasesse seisu ja dnepr ei taha käivitades üldse tagasi lüüa, siis on süüde ikka päris hiline... Meenutuseks vanad, ilma tsentrifugaalregulaatorita K-d, millel juhtraual oli süüte hilisemaks keeramiseks kangike- et käivitades jalaluid ära ei lõhuks.
Zyndapp666- selle nädalavahetuse olen ära, aga järgmise nädala- ja nädalavahetuse täitsa olemas. Kui kodumail tagasi oled siis anna märku.
Postitused: 239
Teemad: 25
Liitus: Apr 2005
Maine:
0
Ei ole jah eriti halb! Ma sain oma 638-ga ainult 500 - 600 km sõita. Deem... Onju. EI saandki käimarit korralikult tööle. Ei sellist asja on hea lugeda kui tegijamiis
saab masina korralikult käima. Pikemat aega loen seda teemat juba siin. Irf.... Kui saladus pole siis palju sul nende juppide peale EEKi läks ja kust sa need ostsid ka?
Igatahes jõudu...
Pakun liivapritsi teenust, madalsurve pritsimine. Hind kokkuleppel!
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa) ; email: agent.x.007@gmail.com
Postitused: 788
Teemad: 74
Liitus: Jun 2003
Maine:
2
20-09-2006, 09:29 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-09-2006, 19:23 PM ja muutjaks oli
Ishijupp.)
Küsimus 12V originaalgeneka ja Lada pingeregulatori kohta. Nimelt asendasin tavalise pirni H4 halogeeniga, umbes tunni toimis kõik laitmatult, kuid ühel hetkel märkasin, et kõik tuled olid tumedad nagu sea silmad ja laadimist ei mingisugust. Lülitasin esitule välja ja põristasin edasi parktuledega. Umbes 5 min hiljem proovisin taas esituld ja kõik oli korras, ja jäigi korda. Küsimus teadjatele- kas regulaatoris võib olla mingi kaval koormuskaitse, mis ennast välja lülitab?
Sümptomitest veel- regulaatoril asetsev roheline valgusdiood, mille põlemine näitab laadimise olemasolu, rakendub ka ilma tuledeta üsna kõrgetel pööretel, kui tuled on sisse lülitatud ei sütti valgusdiood üldse. Samas on näha, et laadimine toimib- pöördeid juurde andes hakkavad tuled heledamalt põlema.
Kas tegemist oli juhusliku jamaga (harjade vilets kontakt vms)? Kas keegi kasutab sarnase regulaatori-generaatoriga H4 pirne? Teoreetiliselt peaks võimsusest jätkuma ja ülegi jääma, aga mida ütleb praktikute kogemus?
EDIT: Sain teisest foorumist vastuse- viga on ilmselt juhuslikku laadi (kehv kontakt kusagil) ja H4 peab see genekas kindlasti ära toitma.
Postitused: 442
Teemad: 44
Liitus: Jun 2004
Maine:
4
Räägi palun kiirelt sellest ka, kas said oma ratta lõpuks ilusti jooksma?
Või jätsid ülejäänud sissesõitu uude aastasse?
Ilus ratas
PS 84', 83', 82', 80', 79', 77', 76', 75', K-15, K-16, M-15; M-16
Postitused: 788
Teemad: 74
Liitus: Jun 2003
Maine:
2
07-10-2006, 23:48 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-10-2006, 23:49 PM ja muutjaks oli
Ishijupp.)
Peale silindripeade vahetust plõnksas kõik kohale- normaalne töötemperatuur, jõuline tõmme, kompression 8,5 mõlemas silindris jne jne. Pikendasin kindlustuse veel üheks kuuks- patt on lasta nii ilusat sügist raisku minna... paarsada km uute peadega sõidetud, probleemid puuduvad. Kardan ainult Isandpaugu loo kordumist- väänasin küll hooratta korralikult kinni, aga mine sa hunti tea....