M 61 summutid
#21

Ei tea küll Irbittidest suurt midagi, kuid mõni vene allikas väidab küll, et M61 tekkis 650cm3 mootori istutamisel M72 käiguosale, siis ilmselt M72M raamile, mis oli tugevndatud rataste ja raamiga. Väidab ka, et M61 oli Ural 1, M63 Ural 2, segaseks jääb M62 osa mida toodeti 1961-st aastast paralleelselt M61-ga. Väidetakse, et M62-l suurendati vedrude käiku. Scorpio 331 1959-nda aasta M61 paagil siis ilmselt mitte "irbit m 3" vaid vene tähed IMZ, 1960-ndast aastast M61 tootmine sai alles täie hoo, varem 57-ndast toodeti väiksemate partiidena. Vb mõeldi Urali nimetus millalgi poole tootmise pealt välja? Ei võta küll iga kirjatükki tõe pähe, kuid sellist "hülgemöla" on vene allikad levitanud. Vb on ka tehtud nagu kombeks oli , sellest mis kätte sattus ja segaseid üleminekuid. Väidetakse ka , et M61 ja M62 olid erinevate mootoritega ja k.kastidega. Sedasi on kirjutatud, ei pea absoluutne tõde olema, ise ei tea asjast muhvigi aga kirjutada tahaks ikka!
Vasta
#22

Ja levitad seda jura siin rõõmsalt edasi Sad

Võiks nagu varasemast ajast mäletada, et kõike mida raamatutes kirjutatakse ei saa tõena võtta.

Dad.
Vasta
#23

Ah, mis rõõmu siin või midagi! Parafraseeriks, et kõik, mis raamatutes kirjas, ei ole vale ka! Tegelikult ootasin emotsionaalsemat vastust aga käib see ka!
Vasta
#24

Tähelepanekud M-61 kohta veel.

On nähtud '59 aasta ratast mille number on alla 1000 ja mootori ja raami numbrites on vahe sees ca 100 ühikut, samas raam/spirka/mootor/kast olid ka 59 väljalase, ehk siis kas keegi viitsis võltsida tehase märgistust või oligi seal nii suur vahe sees.

Dad.
Vasta
#25

Sry, et natuke OT, aga mu rattal(1959) on kah raami ja mootori numbril suur vahe sees, mootor on 06911 ja raam 06054. Millest selline erinevus, ometi on originaalmootor originaalraami peal? Käigukastil number 221232.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne