Postitused: 1
Teemad: 1
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
Tere
Selline küsimus, et kuidas saaks MTZ 52 käivitusmootoriga ehitada ümber starterile. S.t. mis tuleb vahetada. Olen kuulnud, et see teostatav on, aga ise suht võhik.
Parimat
wilhelm
Postitused: 481
Teemad: 2
Liitus: Sep 2004
Maine:
2
Mootorkäivitusega D-50 mootoril on minu mäletamistmõõda hooratas väiksem, kui nüüd starter käivitusmootori asemele panna, siis pendiksi hambumust ei teki. Järelikult tuleb sul hooratas vahetada. Aga kunagi sai D-240 käivitusmootori asemele küll ilma hooratast vahetamata starter otsa topitud, aga siis viiliti vist starteri kinnitusaugud piklikuks. See rats sai tehtud häda sunnil, sest Gaz-63 kapoti alla käivitusmootoriga D-240 kudagi ei klapinud.
Postitused: 2,644
Teemad: 263
Liitus: Mar 2004
Maine:
29
vahetada tuleb hooratas ja mootori taga olev vaheplaat, starteriga traktori vaheplaat peaks mul kodus olemas olema ja üks hooratas on ka, aga ei tea , kumma variandi oma.
Postitused: 1,014
Teemad: 223
Liitus: Feb 2004
Maine:
9
Hammaste arvu erinevus on 1 hammas!Kumba pidi- ei mäleta. Loe ära. Mul ka üks hooratas üle.Kui eelsüüteküünlaid pole , ei tasu starterit panna.
vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Postitused: 2,644
Teemad: 263
Liitus: Mar 2004
Maine:
29
Uus starter on reduktoriga ja kiirete pööretega, kui aku on normaalne ja pump ja pihustid ka, siis läheb vabalt ilma eelsüüteküünaldeta käima.Vanatüübi starteriga on jah jama.Minuteada on MTZ-il vaid üks eelsüüteküünal sisselaskekollektoris ja sellel veel mingi leeklambi moodi asjandus juures.Kui töötab , siis on asjalik asi, kütab kisselaskekollektori soojaks enne käivitamist. Kehvema aku kahjuks koormab ära selle soojendamisega ja käivitamise hetkeks on vool kadunud.Päris uute mootoritega ei ole kursis, kuid selliseid eelsüüteküünlaid , nagu on sõiduautodel , ei ole kohanud.
Postitused: 186
Teemad: 34
Liitus: Apr 2005
Maine:
2
Ega jutt ei käi sellisest starterist? Meil muidu selline T-40-l peal. Istus muidu ilusti peale isegi poldiaugud Sobisid. Aga tööle pole veel proovinud, vool veel vedada.
Postitused: 2,644
Teemad: 263
Liitus: Mar 2004
Maine:
29
põhimõtteliselt küll selline starter, kuid T40-l on starter paremal pool servas , aga MTZ-il vasakul pool, sellest tulenevalt ka pöörlemissuund teine.MTZ-i oma peaks ka tiba võimsam olema.Kuid pildil on tõesti uut tüüpi , reduktoriga starter.MTZ-i oma tundub ka suurem olema, pilt võib muidugi natuke "valetada".
Postitused: 2,644
Teemad: 263
Liitus: Mar 2004
Maine:
29
uurisin garaazhis starteri jäänuseid.Ühtegi traktorit ja tervet starterit enam alles ei ole.Kihla just ei veaks,aga tundub ,et MTZ ja T-40 starterite kinnitused on identsed.Aga T40 pendiks ei lähe MTZ starteri ankruvõlli otsa.Võib-olla on erinevaid võlle olemas, aga see , mis mul on garaazhis ,igatahes ei sobi.Millegipärast on meeles ,et MTZ starterit ei saanud T40-le peale panna.Midagi oleks justkui ette jäänud või tagurpidi olnud, aga ei mäleta ka enam, traktorist olin 15 aastat tagasi.
Postitused: 266
Teemad: 28
Liitus: Jan 2002
Maine:
1
Tere
Kui tõsisem huvi juppide vastu võin uurida, mul isa kümmekond aastat tagasi teostas starterilt ümberehituse käivitusmootorile. Ma usun et kõik vahetatud osad on tal alles.
Kõike paremat
Postitused: 1,014
Teemad: 223
Liitus: Feb 2004
Maine:
9
See pildil olev starter(tšehhi oma )sobib mtz,t40,t25 traktoritele.Väga hea starter ,aga ei kannata pikalt käiata ja kui aku fekaal siis ei tasu lõksutada.Mtz 50l on 2 sorti mootoreid - ühe eelsüüteküünlaga mis asub sisselaske kollektoril ja 4 küünlaga plokikaanes.Kui ilm on külm siis ei aita ainult heast akust.Omasin käivitusmootoriga 50t .Talvel käivitus hästi kui sai kuum vesi sisse.Hetkel oman 50 ja 52 millel plokisoojendused ja 4 küünalt . Mõlemad käivtuvad talvel samuti kui 80 VÕI 82.
vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Postitused: 36
Teemad: 2
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
Oman ka seda 4 küünlaga varianti ja yht halba sõna pole öelda, käivitub imehästi. Abistava käe ulatab ka käivitusmootor.