Kaardilugeja
Registreerimata
Postitused: 1,443
Teemad: 42
Liitus: Jan 2002
Maine:
2
Minu arusaama kohaselt peetakse vast kliimaseadet silmas selle all, s.t süsteemi, mis on suuteline säilitama auto salongis talle etteantud temperatuuri.
Prostam variant on siis see, kui süsteem suudab küll tekitada välisest külmemat temp-i, kuid selle salongi puhumise hulka pead ise nupust regullima.
Kaardilugeja
Registreerimata
Viimasest Autolehest võib lugeda Ford F-150 kohta järgmist (lk 37): Kasutades ära klimaatori jahutusefekti, on võimalik lühiajaliselt - 30-45 sekundiks - mootorile vahejahuti eriti efektiivse töö arvel veel 50hj lisaks \"tellida\". See nn Super-Cooler asendab täielikult levinud forsaažiabinõu, naerugaasiseadme.
st siis et klimaator jahutab mootorit ?
Postitused: 3,157
Teemad: 61
Liitus: Jan 2003
Maine:
36
Tõenäoliselt siis on pandud kont, Intercoolerit jahutama/asendama/sisselaset täitma. ???
+4C juures peaks olema õhu tihedus maksimaalne, st. saab läbi peenikeste torude maksimaalse MASSI õhku ja hapnikku läbi suruda.
Subaru kasutab intercooleri jahutamiseks sisse (peale??) pritsitavat vett, mis aurustudes veelgi sissehingatavat õhku jahutab. Samalaadset kasutasid NL ajal ka LADA fännid kes vee pritse ehitasid karpasse sisse. Pidi jõudu andma ja mootorit puhtana hoidma.