Postitused: 1,238
Teemad: 40
Liitus: Mar 2003
Maine:
2
Kodarad ja niplid on tsingitud.
Ketipingutajat ei tohiks tal küll olla.
Uurin seda silindrite asja kodus veidi lähemalt.
Üks esimesi oli ta tõenaoliselt küll, aga ku aastaarv tõele vastab, siis kindlasti mitte kõige esimene.
Postitused: 442
Teemad: 44
Liitus: Jun 2004
Maine:
4
See ratas, mis neilpiltidel ei kuulu kindlasti jupiterile. Üleüldse on need pildid väga vähe ülevaatlikud ja liiga suured. Tee pilte kogu kremplist, paak, raam, sadulad, kaugemalt ja väiksemaid.
PS 84', 83', 82', 80', 79', 77', 76', 75', K-15, K-16, M-15; M-16
Postitused: 88
Teemad: 13
Liitus: Jun 2005
Maine:
0
Tekkis ka üks küsimus kas nn esimese seeria jupiteril see kaan mis kahe kruviga maha käib(mille küljes õlivarras).On kaetud musta värviga orginaalis? Kuna minu 63a rattal võib leida sealt kaane servast musta värvi.
Aitäh.
Postitused: 141
Teemad: 29
Liitus: Feb 2005
Maine:
0
02-10-2006, 20:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-10-2006, 21:37 PM ja muutjaks oli
N2O.)
Aitäh.
Madeinussr, see ratas, millest sa räägid, on korviratas. Pilte teha praegu ei saa, aga paak on selline nagu oleme harjunud 56-l nägema(lagunes nats laiali kui lapakad maha tõmbasin, aga uute tegemine pole eriti suur vaev), esiporikas on see kõrge ja tagant laienev, mis oli hilistelt 56-lt kuni 3. seeriani. Sadul on 56lt tuttav "seenekas" + tagumine nahatatud(all poroloon ja vedrud) sadulajupp.
Aga silindrid tunduvad mulle küll uuema omad miskipärast, võibolla isegi 3. seeria omad silma järgi. Aga noh, see polegi oluline mis tal praegu seal on.
Mulle ei anna rahu ikka see Saaremaa esimese Jupiteri jutt, see mees tavaliselt jama ei aja...
Nüüd sain paar pilti juurde pandud.
Postitused: 43
Teemad: 18
Liitus: Feb 2005
Maine:
0
Postitused: 141
Teemad: 29
Liitus: Feb 2005
Maine:
0
03-10-2006, 19:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-10-2006, 19:29 PM ja muutjaks oli
N2O.)
Silindrid on ikka 1. seeria omad mul.
Piltidest abi ikka, ilus masin, üldiselt samadest tükkidest kokku pandud nagu mul.
Tundub, et mul läheb suureks jupiotsimiseks, nt. küljekarbid-kaaned, summutid, veljed, korv jpm...
Postitused: 141
Teemad: 29
Liitus: Feb 2005
Maine:
0
Uuem sadul jah, kuigi isegi 56-d tulid minuteada sellise sadulaga. Mulle tundub, et paak on kah teine kui mul ja kultzil. Aga eks sellel teemal mis juppidega IŽid tehasest välja tulid, on klaabu teadja mees.
Postitused: 1,238
Teemad: 40
Liitus: Mar 2003
Maine:
2
Vabandused, minu viga. Ketipingutaja all mõtlesid ilmselt silmusega polte (mis tõepoolest on tsingitud). Mul lihtsalt viskas silme ette kohe pildi krossirataste rullikust.
See on küll õige, et Jupiter-3 tuli nurga all kaaneribidega, aga olen näinud ka kahesuguseid varasemaid silindripeasid. Erinevus oli ribide arvus (muu oli silma järgi sama - kuju, põlemiskamber jne). Pole aga vajadust olnud süveneda, millisel mudelil siis milline ribide arv oli. Seda enam, et ka Eestisse jõudsid mootorrattad mudelitähisega Izh-58 (Jupiteri eellane) ja nende kohta on infot kole vähe liikvel.
Siiski on ka Jupiteril poleeritud mootorikaasi esinenud. Kindlasti olen ma näinud neid Avtoexpordi plakatitel, aga nende tõepärasus on muidugi küsitav. Välisturu ja eriti plakatite jaoks tehti ju igasuguseid asju - osaliselt kroomitud paak, teised värvilahendused jne. Siseturu jaoks nii palju vaeva ei nähtud.
PS. N2O - üks pilt oli ka birkast tehtud. Kas ma võin seal esinevaid andmeid oma kataloogis kasutada (ainult arhiveerimise eesmärgil)? See on väärt info.
Postitused: 141
Teemad: 29
Liitus: Feb 2005
Maine:
0
Kõik Jupiterid tulid beežina tehasest või oli ka teisi värvitoone?
Aa ja äkki keegi seletaks kus ja kui palju porolooni selles tagumises sadulajupis on ja kas seal sees peab olema 6 vedrut? Pildid teeks kah head.
Postitused: 88
Teemad: 13
Liitus: Jun 2005
Maine:
0
Minu teada oli kaht tooni sinist ja beez, seda vanemate jupiteride kohapealt.Ehk klaabu oskab sellele kõigetäpsemini vastata.
Postitused: 100
Teemad: 44
Liitus: Oct 2006
Maine:
3
Suht OT aga mis jupiteri kolvi mõõt on?
Postitused: 141
Teemad: 29
Liitus: Feb 2005
Maine:
0
61.75.
Nii, uurisin mootorit seestpoolt. Seisukord on väga hea, kolvid näevad peaaegu uued välja, rõngapilud viitavad kah hiljutisele kapitaalremondile, või lihtsalt väikesele läbisõidule. Lõtke ei ole. Peale selle on nuudid nagu uued.
Aga kuidas saada puhtaks paksu õlise mögaga kaetud silindrid?
Ja nende peale läheb siis hõbedane värv?
Postitused: 88
Teemad: 13
Liitus: Jun 2005
Maine:
0
Minu teada jupiteril rohkem detaile mootori küljes värvitud ei ole(vanemal vähemalt) kui, õlivarda kaan(must).Ja ilma lisanumbrita jupiteril ka summutid peaks olema tehase poolt värviga kaetud.