Postitused: 73
Teemad: 8
Liitus: May 2006
Maine:
0
kas keegi oskab nõu anda millise värviga tsiklit värvida? kuidas saada värv tugev..jne.Eeltöödega saaks ise hakkama aga kardan et värv jääb nõrk.
Postitused: 442
Teemad: 44
Liitus: Jun 2004
Maine:
4
PS 84', 83', 82', 80', 79', 77', 76', 75', K-15, K-16, M-15; M-16
Postitused: 772
Teemad: 567
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
Võlusõna on veoautovärv...
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Postitused: 73
Teemad: 8
Liitus: May 2006
Maine:
0
ma ise ka arvasin et see oleks kõige mõistlikum. Aga see on päris kallis ikka! AGA noh kvaliteet maksab.Kas on ka mingit lakki olemas või vaja, mis värvi tugevdaks?
Postitused: 439
Teemad: 156
Liitus: Mar 2005
Maine:
0
Osta Du pointi veokisarja värvi,kulub 1,5 liitrit .
kata 2 korda(püstoliga)
:I M Back
Postitused: 321
Teemad: 33
Liitus: Sep 2006
Maine:
6
Aga siis selline küsimus. Kui läeb sõiduriista raam liivapritsi alla ja töö teostaja ka värvib soovi korral pulbervärviga, siis kas on hea mõte tal lasta seda teha haljale raamile, kuna ilmselt tahab raam pärast ikkagi siit sealt pahteldamist, siis tuleks pulbervärvitud raam hiljem üle värvida. Kuidas need pulbervärvid suhtuvad üle värvimisse? On pulbervärv piisavalt hea, et teda otse haljale metallile värvida, ilma roostekrundita?
Postitused: 439
Teemad: 156
Liitus: Mar 2005
Maine:
0
Võid ka nii teha aga pärast värvimise eeltöö saab olema pikk ja piinarikas ettevõtmine.Plastmasssi matistamine võtab omajagu aega ja liivapaberit.
:I M Back
Postitused: 439
Teemad: 156
Liitus: Mar 2005
Maine:
0
Küsimus Sulle.
Kas taastad midagi või on lihtsalt oma loominguga tegemist.
Kõik need värvimise teemad on läbi käidud,otsingusse pane värvimine ja saad kõik vastused!
Ole tubli!
:I M Back
Postitused: 321
Teemad: 33
Liitus: Sep 2006
Maine:
6
Taastan oma '68 aasta Riga-5 võrri originaal seisukorda. Õrnemad detailid nagu porilauad ja bensiinipaak jms on juba puhastatud, töödeldud roostemuundajaga ja kruntvärvitud, aga nüüd on küsimus raami värvimises ja ka pakiraamis. Viimane on rooste poolt suht näritud. Raam on pea ideaalne, selle liivapritsiga puhastamisel kergest pindmisest roostest võiks koheselt üle värvida, aga mitte pakiraami. Olen otsinud siit foorumist värvimise kohta ja lugenud väga erinevaid arvamusi, nagu ikka. Mind aga huvitaks, et kas oleks näiteks mõistlikum liivapritsiga puhastatud raam tsinkida ja siis krunt ja värv selga või siis piisaks ka ainult pulbervärvist. Viimase suhtes mul kogemused puuduvad kahjuks. Kui nüüd värvimine endale jätta, siis muidugi teeks asja ehk põhjalikumalt kui lastes teha, sest endale tehes jätkub silmi ja kriitikat kõikidesse nurgatagustesse ja ei koonerdaks materjalidega. Igatahes tahaks korralikult seda teha, et seekordne tegemine kestaks ja oleks aastate pärast ka kena vaadata ning kasutada.
Postitused: 439
Teemad: 156
Liitus: Mar 2005
Maine:
0
No nii,asi selge
1.prits
2.happekrunt (kaetakse kerge uduna)
3.täitekrunt
4.pahteldamine ja lihvimine (120-240 paberiga)
5.kruntimine
6.lihvimine (kuivalt 320-400 paberiga)
7.silikoon pesu
8.värvikoodi järgi veokisari peale
ja sinu võrr on värvitud.
NB! Mitte tsinkida!
:I M Back
Postitused: 3,187
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
64
Pulbervärv kantakse ikka haljale pinnale jah. Või noh ma täpsemalt ei tea mida nad seal teevad, aga protsess näeb välja nii, et viid haljad jupid värvimisse, seal võetakse need vastu, tehakse mingit nõidust ja natukese aja pärast saad värvitud jupid kätte.
Pulbervärvile peale värvimine pole selle pärast hea idee, et teda on väga nõme ja raske lihvida/karestada.
Postitused: 100
Teemad: 44
Liitus: Oct 2006
Maine:
3
A mis te DeBeer värvide kohta arvate?
Postitused: 439
Teemad: 156
Liitus: Mar 2005
Maine:
0
Kasutasin Debeeri ja peale seda kui hakkasin Du Ponti kasutama,käin Debeeri letist suure ringiga mööda.
Du Pont veokisari on soodsam!
:I M Back