Postitused: 308
Teemad: 21
Liitus: Jul 2005
Maine:
3
Siin veel üks velg. Targemad mehed palun tuvastada.
Bedford Blitz CF350 Madel(1980), K-750m(1965), GAZ 21(1964), GAZ 66-01(1977)
Postitused: 328
Teemad: 13
Liitus: Feb 2006
Maine:
3
tundub tavaline 51 velg olema
Postitused: 112
Teemad: 7
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
Kui hästi otsida, siis peaks isegi oma arsenalis ehk 1-2 sellist velge leiduma...
It's nice to be important, but it's more important to be nice!
Postitused: 328
Teemad: 13
Liitus: Feb 2006
Maine:
3
mingid belarissi kummi 51 vitsa ja 53 velje ristsugutised:O
Postitused: 375
Teemad: 16
Liitus: Dec 2002
Maine:
0
Ei pruugi olla "Bellarussi"rehviga.Traktoril kah-jah 20" esirehvid.Velg vististi 53 oma,aga kahju,et pole näha ega teatatud rehvimõõtu.Mäletan,et kadunud vanamehe esimene GAZ-53A-isotermiline furgoon(1969) kandis tehasest tulles ka "traktorikumme".(Vaata vanast ENE-st GAZ-53-F fotot,sellel kah säänsed kummid all,vähemasti tagasillal. Mõõt oli 8.25-20.Diagonaalrehvid.Samasugused olid kasutusel ka ZIS-151-el.
Tervitades,Flanagan
Postitused: 606
Teemad: 191
Liitus: Jan 2006
Maine:
20
See on Zis 5 tüüpi velg. Nimetan seepärast selliselt, sest neid kasutati ka mujal (haagised,sõjatehnika,jms) all.
Eripäraks on see, et valmistati nii selliseid millel mõlemad küljed maha (nagu Kelm'i fotol), sellised, millel käis ainult üks külg maha.
Valmistati ka kolmandatüübilist, millel käis üks külg maha ja südamik oli sisse needitud, mitte keevitatud nagu fotol näha on.
Selliseid viimasetüübilisi kasutati minu nägemuste järgi vanematüübilistel autodel Zis 5 (kumera poritiivaga). Keevitatud südamikuga veljed aga peale sõda ja ural Zis'del.
T-150K esimeste 8-tonniste kärude all olid kuue poldiaugu ja nelja pikerguse veljeauguga 508 mõõtu veljed. Mõõtnud ei ole aga laiuselt paistavad need 51 velje laiused. Velje metall on mõnevõrra paksem kui gaz autol ja velje kumerus on ka mõnevõrra väiksem ja vähe teise kujuga.
Postitused: 72
Teemad: 3
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
omal oli selline kunagi auto all.Lukustusvitsal(stopornoe koltso) oli mõra sees ja läks sõidul katki.Kumm tuli ühelt poolt maha,kuid õhukumm ei läinud katki.Kuigi kiirus oli suht väike, jooksis auto(tegu oli juhipoolse esirattaga) vasakule üle tee kraavi ja külili enne kui midagi teha sain.Et kiirus oli väike,polnud minul ja autol suurt midagi,kõrval istunud töölisel oli pea kriimustatud,kastis istunud mees lendas üle kraavi kus oli värskelt küntud põld,ka temal polnud midagi viga.Pärast selgus, et lukustusvitsal oli vana mõra sees,mida väljast aga näha polnud.Üldiselt olid aga kilpide vitsad heast terasest,nendest tehti nuge.