Postitused: 1,192
Teemad: 105
Liitus: Nov 2004
Maine:
8
Oled sa mõelnud lasta raam ja plekidetailid ära tsinkida? Sel juhul ei ole roostega probleemi.
Samas kui küsida tohib, miks otsustasid haavelduse kasuks mitte liivapritsi?
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Postitused: 439
Teemad: 156
Liitus: Mar 2005
Maine:
0
Tsinkida soovitan neid detaile ,mida ei taheta enam töödelda.
Lihvimisel ja keevitamisel on tsink eluohtlik ja ei soovita kellelegi.
Haaveldus(professionaalse töölise)poolt on lõppkokkuvõttes kõige odavam variant.
Haavlipritsiga saab tunnis tehtud kuni kolm tsiklit aga liivapritsiga ainult mõne detaili selle aja jooksul.
:I M Back
Postitused: 1,192
Teemad: 105
Liitus: Nov 2004
Maine:
8
Probleem ongi ju selles, et sellele masinale ei toodeta enam eriti juppe, ning enamik juppe on väga defkad. Näiteks paaki ja "lennukit"- millel ei ole võtmeauku, otsitakse nagu heinakuhjast nõela taga. Seetõttu küsisingi, kas sa lased ka ära tsinkida. Olen teadlik tsingi mürgisusest selle töötlemisel. Õige märkus, et viimase asjana, kui enam detaile ei soovita töödelda, tsingitakse, millele järgneb värvimine.
To Tsiklimeister:
Äkki oled nõus avaldama hinnad, mis on läinud masina korrastamiseks.
Viimasel ajal räägivad kõik suure suuga taastamisest, samas ollakse arvamusel, et üheltpoolt saab odavalt hakkama(palju ise tehes), samas teiseltpoolt asi on väga kirves (lasta teha).
Hindade all ma ei mõtle töötunde, mida sa ise sinna kulutad vaid tellituid töid. Samas lisada, kui saladus ei ole olnud, siis kust tellitud.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Postitused: 439
Teemad: 156
Liitus: Mar 2005
Maine:
0
Vahepeal sai külastatud Tsehhi vabariigi vanavara laata.Ostetud sai
enamus kroomitud detailid ja puuduolevad osad.
Praeguseks oleks vaja veel bensiinipaak kroomida ja saab alustada tsikli kokkupanekut.
:I M Back