Postitused: 222
Teemad: 24
Liitus: Apr 2006
Maine:
1
kas see liigub päris omal jõul? tundub nagu tanki alusele ehitatud asi olema
Postitused: 49
Teemad: 34
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
muuseumipapa Kirjutas:maksimaalne kiirus 38 km/h, mootori võimsus 415 hj,
mis mootor sellel masinal peal on (silindrite asetus, diisel või bensiini mootor jne)???
Ostan korviga M-72 või K-750
üheskoos suudame rohkem...
Postitused: 2,327
Teemad: 46
Liitus: Dec 2003
Maine:
16
23-11-2006, 01:39 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-11-2006, 01:40 AM ja muutjaks oli
mrali.)
Masin põhineb tankil T-54, konstrueeritud ja toodetud täpselt samas, kus eelmainit tank (Harkovi Morozovi-nimelise konstr. büroo ja Malõševi-nimelise sõjatehase ühistöö). Esimesed katseeksemplarid tulid 1947, viimased 1979. Kasutati ka igasugustes raske juurdepääsuga kohtades ning NSVL Antarktika-ekspeditsioonide retkesõidukitena (siis ehitati küll erikere peale ja masina nimeks sai "Harkovtšanka". Kone on diisel, peaks olema V12.
Postitused: 3,194
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
65
Mind on üks rumal küsimus pikka aega vaevanud - miks tankidel ja teistel sarnastel roomiksõidukitel need rattarandid alati valgeks värvitakse? Kas lihtsalt ilu pärast või on sellel mingi sügavam mõte ka?
Postitused: 636
Teemad: 47
Liitus: Nov 2003
Maine:
21
Palju-palju aastaid tagasi vene kroonut teenides sunniti meid õues seisvate masinate õhkrehve nn hõbeda värviga üle katma, kaitsmaks neid päikesekiirte eest. ATT täiskummist tugirullikute värvimist valgega ei julgeks küll sama põhjusega seostada - pigem kellegi ilumeel...
Postitused: 606
Teemad: 18
Liitus: Aug 2004
Maine:
7
Oioi, selle peaks kindlasti sõitma saama. Mis kütust ta võtab ja kui palju. Küsin, sest see 415hobujõudu on aukartust äratav number
Vajad enda autost pilte ? Saame kokkuleppele ! Küsi varajasemaid töid.
Postitused: 820
Teemad: 42
Liitus: Jun 2006
Maine:
5
Kust kandist see toodi kui küsida tohib? Masina ümber askeldanud töömehed olid küll enamus tuttavad,aga koht ei meenu kohe.
Postitused: 5,115
Teemad: 212
Liitus: Mar 2005
Maine:
167
Toodud Mesamehe oma koduvalla keskusest, seepärast ehk mehed ka tuttavad. Eks Muuseumipapa avalikustab täpsemalt.
Postitused: 608
Teemad: 191
Liitus: Jan 2006
Maine:
20
Õndsal Nõukogude ajal sai seda masinat pool aastat õpitud. Hiljem veidi ka sõita. Juhiload siiani alles.
Tervitades!
Postitused: 636
Teemad: 47
Liitus: Nov 2003
Maine:
21
Täna sai natuke tehtud tutvust ATT kapotialusega. Selgus, et õlivarras ei näidanud millimeetritki õli, toitesüsteemist õhu eraldamise voolik pragunenud, elektrilisel õlipumbal juhtmed läbi lõigatud, kompressor ja massilüliti puudu. Uurides, kuidas vahetatakse ventilaatorite ja kompressori kiilrihmu, jäime nõutuks. Kas keegi teab? Mootori väntvõlli otsas on kohe sidur, siis peaülekanne, seejärel käigukast ja külgülekanded ...
Postitused: 5,879
Teemad: 746
Liitus: Apr 2002
Maine:
37
Mul on üle kunagi Viljandi KEK-is olnud samalaadse masina mootori eelsoojendus. Miskid jupid on puudu, aga suurem osa asju olemas. Kui varjupaigal huvi, saate selle endale.
Asp
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!