Postitused: 3,047
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
57
Seoses IZ56 mudelite mitmekesisusele hakkasin koostama tagasihoidlikku kataloogi mudelite erinevusest. Samuti mõtlesin üles pildistada IZ56 tööriistad ning luua mingi pildikogu, mis aitaks isendeid paremini restaureerida. Palun lahkelt tutvuda ning kõik ettepanekud siia kirja panna. Teretulnud on ka pildid ja muud andmed.
http://jogevamc.ee/pictures/izh/diff/index.html
Lingid on olemas ka Sadala MC kodukal
http://hot.ee/sadalamc/
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Postitused: 3,047
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
57
Infot/pilte sai omajagu uuendatud. Arvasin, et mõningane IZ49 ja IZ Planeta info lisamine teeks teema vähe arusaadavamaks. Jätkuvalt ootan vaatajate kommentaare, parandusi ning eriti pildimaterjali.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Postitused: 2,648
Teemad: 263
Liitus: Mar 2004
Maine:
29
350 ja 49 sumpsid ei ole identsed. 49-l peavad olema sisekülgedel pesad tagumiste amotride jaoks. Tabelis on kirjas , et sumbutajad on samad.
Postitused: 3,047
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
57
Viga parandatud ja ise targem.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Postitused: 439
Teemad: 156
Liitus: Mar 2005
Maine:
0
Kas olete kursis,et export mudelitel olid leistangi sarved allapoole.
Tegin kroomimis tööd just sellise isendi jaoks Soome Vabariigi kodanikule.
Kroomi oli üllatavalt palju võrreldes tavalise tsikliga.
:I M Back
Postitused: 442
Teemad: 44
Liitus: Jun 2004
Maine:
4
IZ-49 spidomeetriajam tuleb esirattast jah, asub vasakul pool pidurist teisel pool ratast. Pisikene tiguajami reduktor on seal. Istmed identsed kuid nende kinnitused erinevad.
Väntvõlli tihend siduri-poolne, väntvõlli tihend geneka-poolne peaks olema samad mis 56-l. Esitule pirn on minu omal sama nagu sul seal uuema 56-l.
Mul kodus palju uusi juppe 49-le, nädalavahetusel võin sulle täpsed ja head(püüan vähemalt) pildid teha.
PS 84', 83', 82', 80', 79', 77', 76', 75', K-15, K-16, M-15; M-16
Postitused: 3,047
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
57
Tsiklimeister Kirjutas:Kas olete kursis,et export mudelitel olid leistangi sarved allapoole.
Tegin kroomimis tööd just sellise isendi jaoks Soome Vabariigi kodanikule.
Kroomi oli üllatavalt palju võrreldes tavalise tsikliga.
Kirjelda neid sarvi vähe rohkem. Mulle ei jõua hetkel kohale, mida sa silmas pead.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Postitused: 439
Teemad: 156
Liitus: Mar 2005
Maine:
0
See on lihtne keera lenksud teisipidi,rutskad allapoole ja ongi eksport variandi lenksud.
Toredad lenksud olid.
:I M Back
Postitused: 1,238
Teemad: 40
Liitus: Mar 2003
Maine:
2
05-12-2006, 12:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-12-2006, 12:45 PM ja muutjaks oli
klaabu.)
Lisaks veel mõned tähelepanekud:
1. Vaid päris esimestel 56-tel oli tagakiige teise kujuga (amordi alumised kinnitused). Enim on levinud ikka juba hiljemgi kasutatud tagakiiged.
2. Viimastel 56 isenditel olid juba kindlasti ka 7 triibuga küljekarbid.
3. Ilmselt Planeta väljatöötamisega suruti viimastele 56 mootoritele ka kandiliste ülevoolukanalite kaantega silindrid.
4. Olen kohanud erinevaid tõukeleevendi "kettaid". Kuna see on lihtsalt eemaldatav/kaduv vidin, pole ma 100% kindel, kas need ka tehasest sellistena tulid. Järsku on lihtsalt asendatud hiljem. Tehase kasuks räägib fakt, et igat tüüpi "ketast" olen kohanud kümneid kordi.
Väga väärt kärbeste ettevõtmine.
Postitused: 1,238
Teemad: 40
Liitus: Mar 2003
Maine:
2
Öösel meenus veel, et prototüüpidel ja päris esimestel olid ka porilaudade alumised servad "sirmiga".
Lisaks veel niipalju, et päris kindlasti oli pikk sadul kohe alguses olemas. Neid paigaldati paralleelselt kahe eraldi sadulaga variandiga. Mõlemaid monteeriti kuni mudeli lõpuni välja.
Postitused: 439
Teemad: 156
Liitus: Mar 2005
Maine:
0
Lasen sellel kliendil pildid teha,siis veendute ise,et leistangid on teistmoodi.Ta peaks praegu seda tsiklit kokku panema.
Veidi kannatust härrased.
:I M Back
Postitused: 321
Teemad: 33
Liitus: Sep 2006
Maine:
6
Kas ma saan õigesti aru, et IZ-56 -l on silinder ja mootor originaalis hõbedaseks värvitud (va. siis see eksport juhus), mitte niisama haljas alumiiniumpind?
Postitused: 3,047
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
57
Mispoolest olid amordi kinnitused erinevad ning mis on tõukeleevendi kettad? Sirmiga porikas - nagu mõnel vanal emmilisel?
Ja siis see pikk sadul? Mäletan, et kui ma oma masinat lammutasin, siis oli raamil pika sadula kinnitused olemas, kuigi minu masin aastast 57. Millistele IZ56 variantidele seda pikka sadulat paigaldati?
Rumalaid küsimusi esitada on targem kui rumalaks jääda
IZ350 - olen nõus su IZ56 silindrid tavotist puhastama. talveralli ju kohe tulemas.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Postitused: 1,238
Teemad: 40
Liitus: Mar 2003
Maine:
2
18-12-2006, 15:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-12-2006, 15:30 PM ja muutjaks oli
klaabu.)
Leidsin tabelist ühe ebatäpsuse.
Planetadel kasutati generaatorit G36M1, mida paigaldati ka 56-le alates 1961.aasta teisest poolest.
Lisaks veel üks täiendus: 56 omas ka kahesuguseid ketikaitseid. Vanemad olid ümaramate servadega. Teen garaazhis pilte ka.
Postitused: 3,047
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
57
Iz56 erinevuste tabel ning ka pildialbum on saanud kõva uuenduse. Seda siis tänu kasutajatele Sohne, praud ja klaabu.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.