18-12-2006, 07:18 AM
Õnnitlused Moskvitshi omanike rõõmsa massiga ühinemise puhul, ja seda veel nii kena isendiga. Asjast kah, kas saaksid kirja panna paar rida nende karbikeste valmistamise kohta?
pvr Kirjutas:Õnnitlused Moskvitshi omanike rõõmsa massiga ühinemise puhul, ja seda veel nii kena isendiga. Asjast kah, kas saaksid kirja panna paar rida nende karbikeste valmistamise kohta?Karbikesed oli ikka põlvepealne töö ( Valdo vist tegi mingit pressi selle jaoks , tal oli vaja neid väga palju, mulle ainult 8) Tegin vanast karbikest sablooni , märkasin ja puurisin plekkitüki keskele auku , siis lõikasin plekikääridega välja , haamer abistas teha neid juppe sirgeks ,pärast seda märkasin jooned painutuseks ja painutasin kullinokade ja haamri abil .
Style Kirjutas:Ka minu poolt õnnitlused ilusa auto puhul. Üks asi häirib - ameerikalikud numbrid. Arvan, et siia sobiks ilusti uunikumi numbrid külge.Tänan! See ilus auto on esimene unistus , uunikumi numbrid on järgmineAga tundub et see on nii hirmus asi, need numbrid.Olen lugenud, et Eesti kõige süürepärasemal punasel Ikaarusel oli nendega probleem - külje liistude kruvide pead oli vist valesti suunatud .
vad77 Kirjutas:Inimesed, äkki teab keegi, kas M407-l ja M408-l on summuti tagaosad ühesugused ? Leidsin ühe 408-lt. Pikkus ja kinnitused sobivad ( M 412 summuti tagaosaga sama lugu , kuid ta on lisaks veel liiga "paks"), aga ikka minu meelest ei istu nii nagu oleks vaja - kuskil auto keskmises osas kogu väljalaske süsteem on liiga kaugel autopõhjast .Kõige madalam koht on siis tagauste all . Kui seda tõsta proovida , siis tagaots lööb vastu lehtvedru taga mutri. Tundub et tagaosal olev "kaar" on liiga kõrge. Kuid hääl... Isegi selle osaga mootor töötab nüüd nii meeldiva ja õige häälega ,nagu vanades filmides.
taruvaras Kirjutas:Vot nüüd on kõik selgevad77 Kirjutas:Inimesed, äkki teab keegi, kas M407-l ja M408-l on summuti tagaosad ühesugused ? Leidsin ühe 408-lt. Pikkus ja kinnitused sobivad ( M 412 summuti tagaosaga sama lugu , kuid ta on lisaks veel liiga "paks"), aga ikka minu meelest ei istu nii nagu oleks vaja - kuskil auto keskmises osas kogu väljalaske süsteem on liiga kaugel autopõhjast .Kõige madalam koht on siis tagauste all . Kui seda tõsta proovida , siis tagaots lööb vastu lehtvedru taga mutri. Tundub et tagaosal olev "kaar" on liiga kõrge. Kuid hääl... Isegi selle osaga mootor töötab nüüd nii meeldiva ja õige häälega ,nagu vanades filmides.
M407 ja 408 summutite pütid on ühesugused, erinevus on väljalaske toru painetes alates sillatala pealse torukaarelõpust tahapoole. 408-l see osa sirgem, 407-l jõnksudega madalamale viidud
ludvard Kirjutas:OLEN kadeLoodan,et Sinu kadedus on ikka valge
Kadjakas Kirjutas:Öhhh! Päris juhmiks võtsid need pildid mind. Väga kõva! Edu!Suur tänu!
taruvaras Kirjutas:valdo Kirjutas:Ilus asi. Hoia seda.
Samad sõnad! Siinkohal spekuleerin masina väljalaskeaastaks 1962.
Sellele viitavad juba stange kihvade puudumine nagu 403-l. Samal aastal, ilmselt nats hiljem kadus kapotilt ka lipp ja asendus 403-le omase silumiintükiga. Olen kohanud sama aasta kahevärvilist 407-t, samat roosakat värvi, kuid allpoolt küljeliistu valge tooniga. Sel isendil olid juba eelpool kirjeldatud 403-likud muudatused toimunud.
vad77 Kirjutas:Auto on originaalvärviga ja sisuga . Võõrased asjad on ainult kummid ( leidsin juba täitsa uued), stereo,Kas on soovi ka originaalraadio paigaldada?
eberhard Kirjutas:Paneks kindlasti originaalraadio tagasi autole. Selle auto raadio on eelmise omaniku käes praegu, lihtsalt ei leia mina piisavalt aega tema juurde tulla . Tema käes peab veel originaal pagasniku luugi avamise ajam olema .Lubas kõik mulle ära anda ,aga mina ei tea, millises seisukorras need asjad on.vad77 Kirjutas:Auto on originaalvärviga ja sisuga . Võõrased asjad on ainult kummid ( leidsin juba täitsa uued), stereo,Kas on soovi ka originaalraadio paigaldada?