Postitused: 356
Teemad: 65
Liitus: Aug 2005
Maine:
2
IZ-49 raam aga mida ***** on tehtud selle tagumise otsaga?!
militaarmootorrattur
Postitused: 442
Teemad: 44
Liitus: Jun 2004
Maine:
4
23-12-2006, 20:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-12-2006, 20:16 PM ja muutjaks oli
madeinussr.)
Pakun julgelt, et seda oma mõnikülasepp veidi uuemate IZ-i amortidega modifitseerinud. Näiteks DKW NZ 350-1-le tehti ka tehase poolt hilisemad komplektid tagaamordiga süsteeme.
Siin on inimene kasutanud lihtsalt oma võimalusi ja leidlikust. Leidsin ka pildi samasuguse tagaosaga IZ 49-sa kohta. Seega võimalik ka tehase modifikatsioonid, mida ma küll eriti ei usu.
Ermo
PS 84', 83', 82', 80', 79', 77', 76', 75', K-15, K-16, M-15; M-16
Postitused: 2,686
Teemad: 268
Liitus: Mar 2004
Maine:
31
Umbes samasuguse raami jäänused vedelevad ühe minu sõbra sara taga. Teostus reedab , et tehasetöö see ei ole, aga idee on mõlemal raamil sama.
Postitused: 5,114
Teemad: 212
Liitus: Mar 2005
Maine:
167
Maedinussri paremal oleval pildil on firma Jurisch`i poolt pakutud tagavedrutus DKW NZ mudelitele, või vähemalt seda moodi asi. Millal neid täpselt valmistati ,ei tea. Pole juhtunud kuulma, et NZ350-1 -dele oleks tagavedrustust tehtud, eriti lõpupoole asi kahtlane, siis oli sakslastel juba muudki teha kui muretseda , et perset ära ei põrutaks!
Postitused: 442
Teemad: 44
Liitus: Jun 2004
Maine:
4
kass Kirjutas:Maedinussri paremal oleval pildil on firma Jurisch`i poolt pakutud tagavedrutus DKW NZ mudelitele, või vähemalt seda moodi asi. Millal neid täpselt valmistati ,ei tea. Pole juhtunud kuulma, et NZ350-1 -dele oleks tagavedrustust tehtud, eriti lõpupoole asi kahtlane, siis oli sakslastel juba muudki teha kui muretseda , et perset ära ei põrutaks!
Minu viga jah, tegemist siiski DKW NZ-350 mudeliga, lugesin teksti natu valesti.
Originaal jutt on siin.
Thomas Willig (Germany) owns a 1943 NZ 350 - one of the last NZ 350s before the NZ 350-1 was introduced. Around 1950 the bike was "modernised". This incorporated the following: changing the colour from beige to black, installing the "Jurisch"-suspension and fitting a fork from a NSU Konsul. The bike was used until 1962 when it was stored in a barn until March 2002, when Thomas bought it. Here are two images showing the bike before the restoration.
rest-thomas-01.jpg rest-thomas-02.jpg
"If analysed carefully, it is financially not very clever to restore a bike in this condition, but I enjoy rebuilding old motorcycles even more than driving them, so I have started to collect necessary parts, including the original front suspension. My plan is build up the bike to the original 1943 specification (including the army paint)," said Thomas back in 2002. He did that job mighty well, as proved by these images
Kahjuks linkida ei oska sealt :S.
PS 84', 83', 82', 80', 79', 77', 76', 75', K-15, K-16, M-15; M-16
Postitused: 5,114
Teemad: 212
Liitus: Mar 2005
Maine:
167
Muidugi pole vahet, kas panna see Jurisch`i taguots NZ 250-, 350-, või 350-1-le, tegu lihtsalt "lisavarustusega". Huvitav millal ja kuipalju neid toodeti-kasutati?