Postitused: 1,442
Teemad: 42
Liitus: Jan 2002
Maine:
2
LE-s on tõenäoliselt veel hulk punkte, mille täitmisega on paljudel raskusi, võibolla teadmatusest, võibolla hoolimatusest või millestki veel. Ei oska mina seda seletada.
Olen muide näinud juhtumit, kus selline lähituledega teepervel seismine lõppes kõige kurvema tagajärjega, ehk inimese surmaga. Tõsi, seal oli tegureid veel (pimedus, paduvihm, sõiduki seismine valel teepoolel), aga oluline osa oli siiski valel tulede kasutamisel. Selliseid lugusid juhtub kindlasti harva ning seetõttu ei oskagi arvatavasti paljud inimesed asjas ohtu näha.
Postitused: 110
Teemad: 4
Liitus: Mar 2006
Maine:
0
Näiteks Dacial ka hea esitule pirne vahetada,pole vaja midagi eelnevalt lahti võtta.Tagatuledega raamatu joonise põhjal asi tülikam aga endal pole veel tarvis läinud.
Need tuledega seisjad on jobud,see on kultuuri küsimus mu meelest.Samas on ühe tulega sõitjaid ju iga päev näha,paljud vist ei teagi oma tulede seisukorrast.
Postitused: 4,163
Teemad: 61
Liitus: Dec 2002
Maine:
56
Opelil on see süsteem, et päevasõidutuled süttivad õlirõhuandurilt mis on igati hea mõte. Tegelikult oli teatud aeg kohustuslik, et süüte sissekeeramisel peavad automaatselt süttima ka tuled, see oli suisa eurodirektiivis kirjas. Muidu ei saanud arvele. See nõue võeti vist? maha.
Aga nüüd tuledest ja pirnivahetusest. Igasuguseid direktiive tehakse ja nende täitmist kontrollitakse. Aga see, et autol peaks saama liiklusohutuse seisukohalt väga olulist detaili imelihtsalt vahetada, selle peale ju europeded pole tulnud. Iseenesest ei oleks selline nõue üldsegi liiast, et "mootorsõiduki põhilaternate ja suunatulede pirne peab saama vahetada ilma tööriistadeta mõistliku aja jooksul pimedas suvalises maailma geograafilises punktis". Kontrollimine: praktikaga. Mõistlik aeg: kuni 5 minutit pirnile. Ei kehtiks ksenoon-tulede kohta, nendele on omad nõudmised. Minu arust oleks selline euronõue sama loogiline, kui see, et autol peab saama teepeal ratast vahetada, aknapesuvett lisada ja mootori elutähtsate vedelike taset kontrollida.
Postitused: 375
Teemad: 16
Liitus: Dec 2002
Maine:
0
Jõudu! Vat see 307 tulede automaatsüttimine on kohustuslik vähemasti Peugeoti põhjamaades müüdvatel autodel.Tobe vaid see,et üldse ei ole vajadusel lasta autol käia kohal ilma ühegi tuleta.Võin ju rumal olla,aga pole kohanud autot,millel armatuurist saaks teada,et mõni gabariit,või numbritule pirn ei põle.Aga mõnel autol võib ju olla nii.
Tervitades,Flanagan
Postitused: 375
Teemad: 16
Liitus: Dec 2002
Maine:
0
Vat sellest teemast võib tegelikult uue ja hinnangutelt asjadele ja tehnilisele progressile veelgi subjektiivsema ja laialivalguvama teema välja kasvatada.
Muidugi on võimalik,et autosse istudes saad teada süüte sisse lulitades,et autol kõik rattad ikka all.No minu vanaaegne arusaam asjadest selline,et oma autost peaks ikka üht-teist jooksvalt teadma.Samas on üsnagi nürid ARK-nõuded,et mingi verisulis piiga peaks teadma,mingite üsnagi keeruliste asjade kohta.Noh võiks,aga ei peaks.ARK-I mõtetud ja aegunud küsimused etüül(või siis etüleeritud ?)bensiini kohta,urgitsemine detonatsiooni kohta,lõputu loba diagonaal ja radiaalrehvidest.Kurat,mina ütlen ikka kumm.Lihtsalt need asjad ei ole enam AKTUAALSED.Aga ARK-is ARK-i maailm,selline asi iseeneses
Loomulikult on asi väga nihu kui sellise asja nagu lambipirn vahetuseks pead minema teenindusse,talupojamõistus ütleb,et areng oleks pidanud olema vastupidine.Samas ilmusid juba 80-ndate keskel autodele eripeadega kruvid,poldid mis välistasid ka teadlikumale autokasutajale mõningate tööde iseteostamise.Ja võtmeid nende keeramiseks väljastati vaid volitatud hooldustele.
Edasi.No see vaid minu arvamus.Progress on teinud võimalikuks selle,et roolitaga saab enam-vähem hakkama ka kesiste oskuste ja EELDUSTEGA persoon.Kahjuks nii minu arvates.Igasugu ABS jas veojõu kontrollid.Õnneks saab neid ka välja lülitada.Mõnikord olen mõtelnud,et jube vahva oleks vahel sõita mingi suisa elementaarautoga,peaasi,et talvel kuut veidigi soe oleks.
Tervitades;Flanagan
Postitused: 3,095
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
59
Minuarust on elementaarautoga sõitmine lahe. Iga sõiduabiline võtab lõbu vähemaks, isoleerib sind sõitmise protsessist.
Postitused: 772
Teemad: 12
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
Jesper Kirjutas:Minuarust on elementaarautoga sõitmine lahe. Iga sõiduabiline võtab lõbu vähemaks, isoleerib sind sõitmise protsessist.
Toetan kahe käega
Mida rohkem 3tähelisi vidinaid, seda eluvõõramaks muutuvad juhid. Kuid see kõigest minu arvamus.
`73 Hanomag-Henschel F46KA