Postitused: 754
Teemad: 45
Liitus: Sep 2003
Maine:
5
Viljandis nägin vähe ümberehitatud sinist
pärlat Gaz-22
Postitused: 33
Teemad: 7
Liitus: Feb 2003
Maine:
0
See ,mis Pärnu mnt. välja sõites oli mingis külas ,oli värvuselt helesinine. Müüjaks vene papi ,kes loobumas sealsest majapidamisest.Mis sellest tänaseks saanud-ei tea.Küll aga seisab Võsul ,Käsmu poolt tulles vasakut kätt üks Vana pikap Volga.
Postitused: 756
Teemad: 23
Liitus: Sep 2004
Maine:
13
Kindlasti omal ajal oma hiilguses pilkupüüdev masin koos suht kõrgkvaliteetse käsitööna valmistatud küljekaunistustega, ka seal tagaluugil on mingid "imelised vigurid"
Postitused: 446
Teemad: 28
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
Ja tagaluuk on ühes tükis, on selliseid tehasest tulnud?
Postitused: 2,685
Teemad: 268
Liitus: Mar 2004
Maine:
31
sellel 22-l , mis ma mitu aastat tagasi vanarauda viisin , oli luuk igatahes ühes tükis , tegu oli kunagise kiirabiautoga. Piltidel olen näinud ka kaheosalisi luuke (klaas avaneb üles ja alumine pool alla)
Postitused: 110
Teemad: 39
Liitus: Mar 2006
Maine:
0
Kahe osalised luugid 22-l olid raudselt olemas. Ise ei mäleta ühtegi ühes tükis isendit.
Postitused: 13
Teemad: 14
Liitus: May 2006
Maine:
0
GAZ 22-l kõigil olid ja on kaheosalised luugid (üks avaneb üles ja teine alla). Kõik need üheosalised, mida on ette juhtunud, on n.ö isetehtud - kokkukeevitatud, selleks et pagasit oleks mugavam/kergem peale laadida. Ka on nii mõnelgi tagumine käepide vahetatud ise ja tõenäoliselt ka selle tõttu, et need olid ja on ülimalt defitsiitsed osad, eriti selle käepideme alumine plastist sisseehitatud numbrivalgustiga osa.
Postitused: 1,296
Teemad: 69
Liitus: Jan 2004
Maine:
13
II seeria GAZ 22 tuli ainult prototüübina, prototüübi arendamise käigus saadi aru, et komplektse II seeria tagumise stangega ei ole võimalik tagaluuki avada. Sestap ei ole ka ühestki katsemudelist tagantvaateid. Valdav osa on joonistatud reklaampildid, mis pidid tekitama tulevastes ostjates huvi nõukogude autode lääne edasimüüjate klientides. Arvatavalt on ka just GAZ 22-st tingitud muudatused andnud põhjust III seeria GAZ 21 kujustamiseks.
Seda sinist kolhoosikaunitari ei saa kahjuks võtta aluseks originaalsuse üle arutlemisel.
Tõnu Piibur
5116265
Postitused: 756
Teemad: 23
Liitus: Sep 2004
Maine:
13
Postitused: 4,575
Teemad: 58
Liitus: May 2004
Maine:
42
Toredad pildid!Aga tekkis paar küsimust?Esiteks kas export 22 polnud mitte Volga kiri mitte ladina tähtedega?Ja sel masinal tiibade peal erineva kujuga peeglid.
Postitused: 110
Teemad: 39
Liitus: Mar 2006
Maine:
0
Sellel pildil suunatulede lüliti on mingilt teiselt , sest sellise kujuga nuppe pole Volgadel senini varem näinud. Minu endisel töökaaslasel oli eksport Gas 21, ostetud meremehe poolt ja sellel asusid küljepeeglid ukse küljes samades kohtades, kus tavaliselt. Parempoolne peegel oli sama kujuga, kui vasakpoolne nagu kõikidel autodel. Ladina tähestikuga logode kohta mälu pildis kinnitust ei leidnud. Auto on viimaste 60- ndate aastate toodang, kuna ukse küljepolstri kroomitud triibud vastavad minu 67. a. auto omadega. Varasematel olid ülemise horisontaalse triibu lahendus teine, kus oli ka suurema pindalaga moodustis.
Teisel töökaaslasel oli endise saatkonna käsutuses olnud auto Gaz 21, millel olid kroomitud lipuvardad mõlemal esi poritiival, mis maha võttis ja asendas roostevabast treitud aukude katetega. Küljepeeglid asusid uste küljes. Logosid ei mäleta, kuid saan seda täpsustada.