Postitused: 1,025
Teemad: 15
Liitus: Jan 2007
Maine:
7
Täname siis Selgituse eest.
Postitused: 134
Teemad: 2
Liitus: Nov 2006
Maine:
2
Sellise mootorivahetuse juures on kõige raskem osa mootori ja käigukasti omavaheline kokkusobitamine. Kui keegi on sama asjaga juba hakkama saanud ja on olemas joonised ning töö kirjeldus ,siis pole asi väga raske.
Ise istutasin "Opel Rekordi" 2,0 mootorile "Ford Sierra" 5-käigulise käigukasti. Tegin 15 mm paksuse vaheplaadi ,treisin hooratast ( et mahutada "Fordi" siduriketast ) ,lühendasin kardaani ja sobitasin selle kokku käigukastiga ,jne. Kahjuks ei teinud täpseid jooniseid ,vaevalt keegi sellist asja teha tahab. "Rekordil" olemas ka 5-käiguline kast.
Postitused: 1,025
Teemad: 15
Liitus: Jan 2007
Maine:
7
Mh miks sa Ford Sierra kasti Opelile peale aretasid, kui tohib küsida?
Postitused: 1,387
Teemad: 316
Liitus: Jun 2005
Maine:
7
aga küsimus selline et mida arki/ülevaatuse mehed sellise ehituse peale ütlevad?
Postitused: 134
Teemad: 2
Liitus: Nov 2006
Maine:
2
Fordi kasti aretasin sellepärast ,et Opeli 5-käigulist ei leidnud kuskilt. Juhuslikult pakuti odavalt Fordi kasti ja mõõtmiste tulemusena selgus ,et on võimalik see külge istutada. Kuna igapäevaselt tegelen metallitööga ,siis ei olnud asja tegemisega probleeme.
Ülevaatusel ei leidnud ülevaataja tagumist käiku ,teda eksitas Opeli käigukang ,siis ütlesin ,et käigukast on Ford Sierra oma. Selle peale leiti vajalik käik ja rohkem ei öeldud midagi. Peale selle on minu autol ka vale mootor ,passis on 1,8L ,aga peal on 2,0L. Sellest pole ka kunagi mingit jama olnud.
Jõudu kõigile aretajatele.