Postitused: 445
Teemad: 71
Liitus: Apr 2005
Maine:
0
07-02-2007, 12:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-02-2007, 12:51 PM ja muutjaks oli
valdo.)
kas m-72-ele istub m-75-e väntvõll
Postitused: 5,872
Teemad: 746
Liitus: Apr 2002
Maine:
37
Milleks Sa spormootori vänta tavalisele 72-le tahad panna? M-75 oli ju sportratas, mitte tavaline. K-750 vänt ajab asja edukalt ära.
Asp
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 445
Teemad: 71
Liitus: Apr 2005
Maine:
0
ausalt öeldes ei tea ma emmidest mitte midagi.hetkel tean ainult seda et üks keps ei tohiks teist kepsu alt poolt(kõrvalt)kallistada ja kolb ei tohiks karteri kaudu (tükkidena)välja tulla.
ja muide kas treitud(mitte palju)hooratas võib põhjustada puruneva kolvi?
Postitused: 445
Teemad: 71
Liitus: Apr 2005
Maine:
0
aa muidu kui k-750-ne oma ei saa et siis kas 75-e oma istub või mitte?
Postitused: 307
Teemad: 86
Liitus: May 2006
Maine:
0
OT kül aga valdo kas sa tead kas eestis ka m-75 on kellegil? Nii huvipärast küsin
Ehita, sõida, naudi
Postitused: 5,872
Teemad: 746
Liitus: Apr 2002
Maine:
37
Üks peaks restaureerimisel olema ja mingil hetkel tegema debüüdi ka avalikkuse ees. Tean inimest, kellel oli mootor, aga see läks "ärimehele".
Võimalik on, et üks-kaks mootorit on veel.
PS: Ülal olevast Aleksei Popovi masinast ei tasu väga pöördesse minna, peale mootori on seal tõenäoliselt vähe originaaldetaile. Replica või nii.
Asp
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 788
Teemad: 74
Liitus: Jun 2003
Maine:
2
Kas keegi ei räägiks M75 ajaloost lähemalt?
Postitused: 445
Teemad: 71
Liitus: Apr 2005
Maine:
0
okei kuna ma ei tea nendest mitte midagisiis uuriks et mis mootor on too emmi mootor millel silindri kaan pealt kumer,minu oma on sile ja mis vahe neil on?
Postitused: 445
Teemad: 71
Liitus: Apr 2005
Maine:
0
minu oma on traditsiooniline alaklapiline ja silindri kaan on pealt ribidega kaetud ag see teine on kumer kuid sileda silidri kaanega keset kaant on polt
(ma ei saa pilte kah präegu üles panna sest scanner on rivis väljas)
Postitused: 445
Teemad: 71
Liitus: Apr 2005
Maine:
0
neile toodeti sundtoitmis kompressoreid kah ,kinnitati ette otsa
Postitused: 371
Teemad: 184
Liitus: Feb 2003
Maine:
0
digi pilt oleks abiks !!!
Otsin eboniidist Iž-350 signaali ja M72 signaali cm-01 cm-02, militaar M72 kuuluvaid kanistreid, kanistri raame, kohvreid ja nende raame. dektarjovi relvakinnitus jalgasid ...
Postitused: 445
Teemad: 71
Liitus: Apr 2005
Maine:
0
Minul on kindlalt m-72 aga see teine 1951. aasta mootoratta raamatu teises täiendatud trükis välja toodud m-75 sellel on silindrite peal asuv klapikambri kaan ükes tükis mite nagu sellel pildil mis Valdo välja tõi.Tollel on ju nookuritel eraldi kaaned peal
(sorri kuid ei saa hetkel millegi pärast pilte üles)
Postitused: 445
Teemad: 71
Liitus: Apr 2005
Maine:
0
ma hakkasin etis otsima ja leidisn ühe lehekülje mille järgi võib otsustada et tolles raamatus on valed andmed piltidele alla pandud ja minu kodune nett on kaa nii nagu ta on nii et pilte ei saa üles panna
Postitused: 445
Teemad: 71
Liitus: Apr 2005
Maine:
0
aga mis vahe on k-750nel ja m-72el
Postitused: 788
Teemad: 74
Liitus: Jun 2003
Maine:
2
Mis vahe on seal ja käol?
Internetist leitud pildile viitava lingi postitamine ei nõua rohkem ressurssi kui vastavat arvu tähemärke sisaldava postituse postitamine.