#21

kuidas seletada siis asjaolu,et "bidder 4" pakub end ise üle paari minuti jooksul 5000 usd sammuga?
Vasta
#22

tuula Kirjutas:kuidas seletada siis asjaolu,et "bidder 4" pakub end ise üle paari minuti jooksul 5000 usd sammuga?

Täiesti normaalne käitumine piirihinnaga oksjonite puhul ja ma olen isegi ennast üle pakkunud... kuigi tegu olnud loomulikult tunduvalt väiksemate summadega, aga põhimõte sama.
Asi lihtsalt piirhinna kompamiseks, kui eeldad, et oled juba ligidal.
Vasta
#23

tuula Kirjutas:kuidas seletada siis asjaolu,et "bidder 4" pakub end ise üle paari minuti jooksul 5000 usd sammuga?

Tark oleks enadle süsteem enne selgeks teha ehk kõik vajalik läbi lugeda.

"Bidder 4" nüüd enesega küll ei võistle, ikka kellegi teisega.
Vasta
#24

tänud selgituste eest. ma ka alles kompan eBaydSmile
Vasta
#25

oldmoped Kirjutas:
tuula Kirjutas:kuidas seletada siis asjaolu,et "bidder 4" pakub end ise üle paari minuti jooksul 5000 usd sammuga?
Asi lihtsalt piirhinna kompamiseks, kui eeldad, et oled juba ligidal.

Asi on pigem selles, et ostja sisestab oma maksimum hinna ning kui keegi pakub vahele siis süsteem pakub ise üle kuni ostja pandud maksimumhinnani. Väliselt paistab jah, et üks sama isik pakub ennast üle...

Edit: seda vist mõtles ka pelle.
Vasta
#26

On veel olemas sniperid, programm mis pakub sinu eest. Vaja vaid panna max hind ja aeg ( mitu sekundit enne lõppu pakkumine teha) ja sedasi pakuvad paljud. Üks snipri programm on näiteks AuctionSentry mida ise kasutan.

Just a man!
Vasta
#27

kalevpoeg Kirjutas:On veel olemas sniperid, programm mis pakub sinu eest. Vaja vaid panna max hind ja aeg ( mitu sekundit enne lõppu pakkumine teha) ja sedasi pakuvad paljud. Üks snipri programm on näiteks AuctionSentry mida ise kasutan.

Kas sellisel snaiperdamisel on veel mingeid eeliseid tavalise automaatpakkumise ees, peale selle, et teistel ei jää sinu hinnalae kompamiseks aega?

Näiteks, kas vähemalt teoreetiliselt on võimalik, et kui teha pakkumine päris viimasel poolel sekundil, siis kellegi teise poolt seatud ebay-automaatpakkumine ei jõua enam reageerida ? Ebay ise väidab vastupidist, soovitades alati peale panna automaatpakkumise, et ei juhtuks viimase-sekundi üllatusi.
Vasta
#28

Ei selle asja mõte on veidi teine - nimelt tuleb vähemkogenud pakkujatel lõpus hasart sisse ning nad on valmis hinda kergitama. Panid alguses näiteks 40 raha piiriks, aga kui hind 41 peale tõuseb siis panevad 43 jne. See ajab hinna ebameeldivalt kõrgeks. Mina automaatikat ei kasuta, aga panen pakkumise lihtsalt viimase minuti jooksul sisse - selline ostuhuvi varjamine ei aja hinda tarbetult kõrgeks ning hoiab ka mind ennast kontrolli all, et ma ei läheks hasarti ja algul välja mõeldud limiiti ei tõstaks (ei jõua lihtsalt enam tõsta).

Lisaks tasub limiidiks panna mitte 40, 50, 55 vms ümmargusi arve, vaid ikka 42, 53 jne, sest enamik panevad ümmarguse arvu ja mitteümmargusega sa saad näiteks limiit 40 venna nina alt asja 41-ga kätte.

Kui keegi kohe pihta ei saa mida ma siin höpisen, siis rahu, see ülalolev jutt ei ole mõeldud algajatele Smile Oma esimest ostu tehes pole mõtet sellise asjaga veel pead vaevata. Kui juba natuke ringi toksida seal ja mõned kaotused vastu võtta, siis saate kohe aru.
Vasta
#29

Jesper Kirjutas:Moraal lihtne: ära lase endale Saksamaal kaupa saata hlg.de nimelise postifirma kaudu, sest nende Eesti partnerid on täielikud torud

Täienduseks omal nahal kogetust: HLG ehk teisisõnu Hermes Paket ehk Hermes Logistik Gruppe, on ebay.de's üsna sageli pakutav saatmisfirma (sest on üks odavamaid). Vahest tehakse ka nii, et oksjonil antakse üks saatmishind (loomulikult kõrgem) nagu kallimatel firmadel, ja saadetakse HLG-ga, mille tegelik teenustasu on kordi madalam Smile

Aga HLG probleem on selles, et nendeni ei ole jõudnud põhimõte, mis Eesti kullermajandusruumis on ammu selge - ka vastuvõtja telefoninummer PEAB käima aadressiga kaasas ja viisakas/soovitav on ette teatada või vähealt probleemi korral helistada.
HLG Eesti-poolsel partneril (bizpak) pole seejuures tegelikult midagi teha, sest kui neile telefoninumbrit kaasa ei anta, siis mida nemadki teha saavad (postkastile ju kah alati ligi ei pääse).
Näiteks ELS teenusel ja kulleritel on see väga selge, et paki saaja telefoninumber on nõutav, ja mõnikord helistatakse päris pikalt ette.

Kuna ebay's sageli ei saa valida, millist kullerit müüja kasutab, ja HLG tööviis on nagu ta on, siis oleks soovitav sel juhul (ja miks mitte ka teiste kullerfirmade puhul) kasutada midagi järgnevast:
1)määrata vastuvõtu aadressiks selline aadress, kus keegi on alati kindlalt kohal tööpäeva ajal ja suudab sinu paki vastu võtta (näiteks oma töö-aadress). Kõige kindlam.
2)paluda müüjal lisada kullerfirma poolt aadressile lisaks vastuvõtja telefoninumber (ei pruugi olla realistlik - kui blanketil seda kohta pole, siis pole).
3)paluda müüja käest võimaluse korral saadetise jälgimiskoodi ja käia ise tsekkamas, millal pakk kuskil on. Kui detailne ja värske see info seal on, ei tea, ja ilmselt sõltub ka kullerfirmast. Mina jõudsin jaole siis, kui asi tundus juba hapuks minevat. Selleks ajaks, kui koodi sain, oli kaup tegelikult juba kohal, ning seda näitas ka nende süsteem. Elementaarne, Watson Smile
Vasta
#30

Jesper Kirjutas:Kuna ma olen vahepeal eBay kaudu päris palju nodi ostnud, siis mõtlesin, et jagaks mõningaid tähelepanekuid ka teistega.

Kas tasub?
Esimene ja kõige tähtsam tähelepanek: vastupidiselt levinud arvamusele ei ole eBay kaudu asjade ostmine mitte midagi hirmsat, keerulist ega ebaturvalist. Mina isiklikult ei mõista kuidas on võimalik, et leidub terve rida ärikaid kelle äri ainsaks sisuks on vahendustasu eest eBayst asjade tellimine. Ainuke reaalne barjäär on keeleoskus - minul näiteks on raskusi sakslastega suhtlemisel, aga kindlasti leidub igaühel mõni tuttav, kes on võimeline veidi aitama.
Jesper, algaja eBayer
loomulikult on sealt tellimine suhteliselt kerge inimesele , kellel kõik asjad klapivad...aga praktiliselt iga päev suhtlen inimestega , kes ei saa väga erinevatel põhjustel ise tellida...mina olengi siis see nn "ärikas"...kunagi sai alustatud ainult endale tellides...siis sai mõnda inimest aidatud(täiesti tasuta)...mõne kuu aja pärast avastsin , et pean praktiliselt iga päev kellegile abistava käe ulatuma ja olin suurema aja nädalst hõivatud nänni tellimisega ebayst ja ka mõnest online poest....kuna abivajajad ei lõppenud otsa hakkasin tellimise eest juba raha küsima...süümepiinu ei tunne...väga naljakas oleks pool oma elust tasuta teisi aidates mööda saata...oleks ma mõni aasta tagasi samsuguse inimese leidnud nagu mina praegu siis kasutaksin igaljuhul tema teenust....otsid aga kauba välja saadad lingi tüübile ... too lepib müüaga kokku saatmise ja selle kulud....kannad raha üle ja ootad , milla kaup kohale jõuab...
Vasta
#31

TeeTL Kirjutas:2)paluda müüjal lisada kullerfirma poolt aadressile lisaks vastuvõtja telefoninumber (ei pruugi olla realistlik - kui blanketil seda kohta pole, siis pole).

Blanketil on koht täiesti olemas. Võib-olla asi selles, et kui eBay saatja aadressi näitab, siis tel. numbrit sinna juurde ei panda, kuigi aadressi sisestamisel oli selline väli nagu tel. number täiesti olemas.
Vasta
#32

(18-04-2007, 10:45 AM)pppp Kirjutas:  
TeeTL Kirjutas:2)paluda müüjal lisada kullerfirma poolt aadressile lisaks vastuvõtja telefoninumber (ei pruugi olla realistlik - kui blanketil seda kohta pole, siis pole).

Blanketil on koht täiesti olemas. Võib-olla asi selles, et kui eBay saatja aadressi näitab, siis tel. numbrit sinna juurde ei panda, kuigi aadressi sisestamisel oli selline väli nagu tel. number täiesti olemas.

Aga esemete saatmine Eestist Saksamaale või USA-sse. Milliseks kujuneb postikulu? Kuidas peaks toimuma raha/eseme saatmine? Kas tavaliselt ikka saadetakse raha ennem või ennem ese ja siis raha?
Vasta
#33

Esmalt ikka ootad raha laekumise, siis paned asja posti.
Hinnakirjad kaalu ja tsooni järgi:
http://www.post.ee/?id=5442
http://www.post.ee/?id=1517
Kuni 2 kilose väiksema paki saab saata maksikirjana, raskemad postipakiga.
Vasta
#34

Igivana teema kerkis päevakorda.
Kas teil ,kes te paypal'i kasutate, on ka selline uuenduse teavitus kontole tekkinud?
Et lahti seletatult tähendaks nüüd uus kord seda, et enne pildi ja dokumendi koopia sunniviisilist üleslaadimist ei saa justkui ühtegi ostutehingut enam teha.
           
Vasta
#35

Facebookis võib sama asi tulla kui kahtlustatakse, et sa ei kasuta seal oma päris nime.
Ma ei ole päris kaua paypali kasutanud, aga nüüd üle pika aja sisse logides soovis telefoninumbri verifitseerimist ehk saadeti kood SMS-na, mille pidi sinna lehele sisestama, rohkem ei midagi.
Vasta
#36

Ma eelmine kuu kasutasin paypali, polnud paar aastat kasutanud ja ei nõutud küll midagi sellist. Võibolla olen ma seda kunagi ammu juba teinud(paypali kasutanud juba üle 15 aasta umbes). Lisasin uue pangakaardi ja läks lihtsalt.
Vasta
#37

See teavitus tuli paralleelselt ka postkasti. Et mingu ma oma kontole ja vaadaku, mihike äge lahendamist vajav probleem nüüd seal ees ootab.
Loomulikult esmalt mõtlesin, et tegemist mingi tüngameiliga ja sisselogimiseks ei kasutanud isegi nende poolt pakutud otselinki, vaid külastasin paypal.com'i lehte eraldi.
Vaatan, kui kunagi meelde tuleb, teen uue konto ja siis peaks taoline nõudlus ka kohe aktiveerimisel kindlasti olema. Nu ja  kui ongi, siis minu poolest mingu sohu oma tahtmistega. Üks klient ees-taga... ja ... ja ... ja üleüldse pole mulle  nende saapamääret vajagi, sest mul on seda eneselgi... - LADEMETES!
Vasta
#38

ma kohe huviga vaatasin. logisin paypali sisse üle mitme aasta.
telefoni küsiti, ignoreerisin.
meiliaadressi kinnitamist taheti ka. ignoreerisin.
midagi muud ei küsitud ega teha kästud.
vaatsi kõik kohad läbi, no pole seda pilti kuskile panna isegi kui peaks tahtma.
Vasta
#39

(09-03-2019, 09:54 AM)Janka Kirjutas:  Igivana teema kerkis päevakorda.
Kas teil ,kes te paypal'i kasutate, on ka selline uuenduse teavitus kontole tekkinud?
Et lahti seletatult tähendaks nüüd uus kord seda, et enne pildi ja dokumendi koopia sunniviisilist üleslaadimist ei saa justkui ühtegi ostutehingut enam teha.

Kui kasutada Paypali erinevatest riikidest, aadresse on erinevatest riikidest, muutub paranoiliseks ja hakkab dokumente küsima.
Vasta
#40

Vaat see on juba loogikalõhnaline seletus.
Mul küsib kah esimese asjana sisselogimisel kohe tel.nr. kinnitamist, kuigi kasutaja seadetes on see korrektsel kujul olemas.
Tähelepanuväärne on see, et ma võiksin ju vabalt seda uuendamist/kinnitamist teha, aga pakutud variandis on ainult Lätimaa +371 kood ja seda ma mingil põhjusel muuta ei saa  Big Grin. IT türnühvlid.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne