- teadaolevalt ehitati neid autosid 1950te keskel 7 tükki, ehitati see kogu ulatuses auto looja poolt käsitsi, muudelt tootjatelt pärinesid vaid mõned üksikud detailid (rehvid, spidokas, Dynastart ja mõned muud pisividinad). Ka mootor oli selle auto autori poolt ise konstrueeritud ja ehitatud. Töömaht 228 kuubikut, 8 hj.
Tegu pole Granadaga, kuigi seal leidub üht-teist nii Granadalt kui mitmetelt Fordi mudelitelt. Seda neljaukselist sedaani toodeti ilmatu kaua ja pildil olev isend on viimasest tootmisaastast. Auto välisilme on hoolimata aastate jooksul toimunud muudatustest siiski äratuntav, kuid sisemuses pole algusaegadest midagi järel.
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas: Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.
Taunust ma ei usu,see oli ju seest labane peldik.Siin aga on üritatud vähe nagu luks joont teha.Uus pakkumine-Consul,vöi oli vist olemas ka Consul-Granada.