tqhq-s oli kunagi sellest ka mingi teine teema. Praegu ei leidnud. Aga tuginedes oma kahele Opelile, mille kompuutrid on pikematel mõõtmistel suht täpsed (+/- 0,2l keskmise kulu näitu), võtab C20XE moto (2,0 110kW) tühikäigul sooja motoga 1,1..1,3l/h. Kulu oleneb välistemperatuurist, õhuniiskusest - ning mu kogemuses peamiselt kütusest: kuna mu kodule on lähim Alexela tankla, tankisin mõnikord seal. Kulu pendeldas enamasti 1,2..1,3l vahel. Neste kütusega pendeldas 1,1..1,2 vahel ning teine mootor, mis sõitis vaid Statoili küttega, püsis suhtkoht stabiilselt 1,1 peal. See moto sai vaid Statoili kütust, kuna aastaid tagasi sai tõdetud, et Neste kütust võttis ta tiba rohkem. Aga seda enam täpselt ei mäleta - mäletan vaid, kuidas seesama moto Saksa+Poola kütustega tühikäigul vaid liitri võttis ning kuidas ta maanteel kulgedes võttis kütust keskmiselt 6,5l/100km (kompuutri järgi lausa 6,2l/100km), samas kui Eesti teedel sama kiirusega (110km/h) liikudes ei saanud isegi hetkekulu väiksemaks kui 6,7..6,8.
ülaloleva pika jutu point: kütusel ja kütusel on üüratu vahe. Kahjuks ei ole Eestis pakutav bensiin tänini võrreldav ei "bleifrei" ega "super bleifreiga"