toyota crown deluxe
#21

kas on võimalik, et mu crownil on bensuka käigukasti otsa pandud diiselmootor?
Kui ma ei eksi, siis 90 km/h olid pöörded 2500 peal.
Tühikäik 800-1000 pööret.
Ehk peaks taha kõrgemad kummid panema?
Vasta
#22

Meil kunagi aastaid tagasi ka peres selline masin oli, universaalkerega küll.
Lisasid oli sellel 0. Mootor oli samuti 2,2 D ja manuaal kast.
Sünniaastaks oli autol 1980
Tahhomeetrit polnud, kuid keskmises konsoolis oli konditsioneeri nupp kindlasti olemas, kuid ei kapoti all, ega ka kusagil mujal sellele rakendust leidvat mehhanismi ei olnud kohe kindlasti.
EDIT: Ahjaa suurimaks lisaks oli pagasiruumi põrandast avanev 6 ja 7 istekohtSmile
Vasta
#23

TeeTL Kirjutas:originaalis minuteada ei pandud Crowni diiselversioonile tahhokat, niiet kui sul seal miski näitab pöördeid, ei pruugi see õige näit olla.
...kui ei pandud, peab tahho ikka mingilt muult diislilt pärinema - bensuka tahhot, mis jagaja päält töötab ju diiselmoto külge ei pane Smile

teet,
otseselt traktoritest suurt ei tea ega mäleta isegi, kuda diislitel see mootoripöörete lugemine käis

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#24

kas mitte genekalt?
ülevaatusel ju pannakse sigaretisüütajasse juhe ja aparaat näitab pöördeid.
võib ka mehaaniliselt või on kuskil mingi andur mis loeb pöördeid.
ise ma seda pole eriti uurinud.
Vasta
#25

vaata, mis joone pealt tahho punane piir jookseb, siis on kohe näha, kas  on diisli või bensuka tahhokas (bensukal redline kusagil 6000 juures).
Aga ka siis, kui on ise kombineeritud see tahhokas, ei valeta ta palju - tühikäik näitab selle enamvähem ära.

seda, kas bensiinimootori käigukast diislile istub, ei oska kommenteerida.
Küll võin võrrelda sellega, et kui minu autol nii käigukast kui ka tagasild on diisli omad, siis 110km/h peal on pöörded kõrva järgi kah 3000 vähemalt. Ja see oli niimoodi ka teise silla ja käigukastiga.

suurema läbimõõduga e. kõrgemate rehvide korral saavutad sa küll teistsuguse ülekande, aga praktiline tulemus on selline, et kui spidokas näitab 110, siis tegelik kiirus on väiksem (näiteks 105) ja sellevõrra on ka pöörded väiksemad.
Originaal rehvimõõt on 195/70R14 või 185SR14 (nii on kasutusjuhendis kirjas - mida see tänapäeval tähendab, eitea)
Vasta
#26

TeeTL Kirjutas:suurema läbimõõduga e. kõrgemate rehvide korral saavutad sa küll teistsuguse ülekande, aga praktiline tulemus on selline, et kui spidokas näitab 110, siis tegelik kiirus on väiksem (näiteks 105) ja sellevõrra on ka pöörded väiksemad.
sul öised mõtted natu tagurpidi; suurem ratas => spido näitab vähem kui tegelikult sees on Wink

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#27

13piisab Kirjutas:sul öised mõtted natu tagurpidi; suurem ratas => spido näitab vähem kui tegelikult sees on Wink

oh, jah, muidugi.  
suurem ratas teeb vähem pöördeid sama maa läbimiseks. spido, tahho ja mootor pöörlevad samuti vähem. muidu kõik hea, kuniks mootoril momenti jätkub, aga spido valetab.
Vasta
#28

1. Endiselt ei ole auto piltidega lingid avatavad.
2. Kuni '81 autodel polnud tahhot
3. Kast peaks enam-vähem sama olema, v.a. sidurikoda.

PS. Kui juppe vaja - viska PMi kerenumber, proovin aidata...
Vasta
#29

pildid
http://www.carrating.org/car.php?12623
www.tonukas.blogspot.com
Vasta
#30

kahju, et fotoaparaati pole käepärast.
spidjomeeter ei paista olevat mingi isetehtud, samas on tal ka eelsüüte märgutuli. km/h all on S06. tahhomeetril algab punane ala 4800 juures

aastaks 1982

taga on 15 tolli velg kõrgusega 65
Vasta
#31

http://www.japancats.ru/toyota/scheme.as...d=4A536660 - sellist tüüpi spido on täiesti õige sinu auto puhul.
Vasta
#32

tõnn Kirjutas:spidjomeeter ei paista olevat mingi isetehtud, samas on tal ka eelsüüte märgutuli. km/h all on S06. tahhomeetril algab punane ala 4800 juures
aastaks 1982
taga on 15 tolli velg  kõrgusega 65

No siis ilmselt mingil mudeliversioonil mingist aastast on diisli tahhokas originaalis täitsa olemas (glow tuluke viitab sellele eriti). Minu 82a Deluxe variandil tahhokat pole.
Super Saloon variandil on mul 2,8 automaat bensuka armatuur ja selle tahho redline on 5800 peal, ja eelsüüte tulukest muidugi pole.
[Pilt: crown_armatuur2.jpg]

Kui 15'' 65 kõrgusega velje laius on 195, siis see juba ongi suurem kui originaal ette näeb.
Vasta
#33

kui vaja, siis ma saaksin ühe automaat käigukastikasti.
Vasta
#34

http://image2.nettiauto.com/extra/carimg...746bbf.jpg - sellised tuled peaksid sinu aastakäigul olema...
Vasta
#35

jah, tundub, et mu masin on paras kompott erinevatest crownidest.
Vasta
#36

Kui suur peab olema klapivahe?
mootoriks 2,2d - sama mis hiacelgi.
Vasta
#37

ise küsin, ise vastan Big Grin
sooja mootoriga sisse 0,25 välja 0,36
külma mootoriga sisse 0,27 välja 0,38
Vasta
#38

Mul kodukandis oli 90 -te esimesel poolel kaks crowni sedaan ja pikap. täpsemat modifikatsiooni ei oska kahjuks öelda. aga mingid jupid peaks veel alles olema, pean käima vaatamas ja mõned pildid tegema.

Samas peaks ka olemas olema MB 220 W115 -le mõningaid osasid nagu tuled ja ka liistud kui ma ei eksi.
Vasta
#39

kuhu jooksevad nö. armatuuris olevad valguskaablid?
Vasta
#40

kas mitte syytelukku ei peaks nendega valgustama?

Pole midagi targemat teha
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne