Anski päris huvitavad pildid olid olen kuulnud, et autotehased ise katsetasid igasuguseid erinevaid versioone oma toodangust, millega ise ,siis tehase territooriumil ringi vurati ning see sinu viimane link. Ise olen ka mänginud osade mänguautomaatidega mis olid pildite peal Viimati siis, kui Tartu Gildi 5 asuvas majas oli selline koht olemas, kus sai mängimas käija, kuid üks koht oli veel, Anne kanali äärses Lennukis ning, kuidas ta sinna sattus ja kuhuda kadus ei tea. 89 aastal oli (vist) veel ta alles.
Muuseas, viimasel postitusel näha olevaid Kalevi toodetud nätsu oli veel neli aastat tagasi kindlasti müügil! Kahtlen küll, kas veel tänapäevalgi, aga mine sa hullu tea... Kui aega saan, astun läbi, uurin elu.
miniest Kirjutas:Anski päris huvitavad pildid olid olen kuulnud, et autotehased ise katsetasid igasuguseid erinevaid versioone oma toodangust, millega ise ,siis tehase territooriumil ringi vurati ning see sinu viimane link. Ise olen ka mänginud osade mänguautomaatidega mis olid pildite peal Viimati siis, kui Tartu Gildi 5 asuvas majas oli selline koht olemas, kus sai mängimas käija, kuid üks koht oli veel, Anne kanali äärses Lennukis ning, kuidas ta sinna sattus ja kuhuda kadus ei tea. 89 aastal oli (vist) veel ta alles.
Selline "Mängude maja" oli ka Kiviõlis. Olid nii lauajalg- ja muud pallid-hokid, siis kohapeal rappuvad sõiduriistad lastele, miskid tulistamised ja minu jaoks toona suur hitt - laevade pommitamine.
Ja lisaks sellele oli kunagi Kiviõlis isegi lõbustuspark. Nüüd on samal platsil külakiik.
Minge Harju-Kose sööklasse. Siimaani väga nõukapärane, kuigi tasapisi remonditakse. Alumiiniumnoad-kahvlid kadus alles hiljuti, küpsis "Võit" ja klimbisuppi saab.
Hea mõte, hoian siis parimaid neist pigem kioski jaoks. Niikuinii Osta.ee oksjonil potentsiaalsete kollektsionääride huvi puudus, ka olematu alghinnaga.
Sinna kioskisse on nii ühed kui teised pakendid ehk küll pisut kulunu- ja tühjavõitu, seal peaks "müütama" ikka uusi asju Aga väikse kohendamisega saab ehk asja. Mäletan, et vähemalt sigaretid BT ja TU-134 olid ikka reaalselt müügil ka ENSV kisokites, hinnad kaheksakümnendatel vist 1.50 ja 1.10 vastavalt.
Sõbraliku Bulgaaria suitsud maksid 70 -80 kopikat (OPAL,FENIKS,TU-134,BT ,STJUARDES?).1 rubla oli Moldovas toodetud Forum.Marlboro oli 1.50.Leegi suitsud vahemikus 6-80 kopikani.
Leidsin suvilast mingi igivana ja räbaldunud venekeelse ajakirja, kus peaaegu, et ainukesed säilinud lehed olid vene bussiehituse ajalugu koos piltide ja tehniliste andmetega (ca 3-4 lehekülge).
Kahjuks endal pole skännerimisvõimalust. Kui keegi soovib endale siis andku teada. Võin vajadusel ka posti panna. Tingimuseks sean, et ei hoiaks vaid omale, vaid võiks selle siia ka teistele huvilistele lugemiseks vaatamiseks üles riputada. Busse on seal palju, alates vist täiesti esimestest ja LAZ 695 oli kusagil keskel seal loetelus
(Seda postitust muudeti viimati: 23-07-2007, 14:12 PM ja muutjaks oli TeeTL.)
kalevpoeg Kirjutas:Tegelt keegi kellel võimalik võiks üldse skännida nõukaaegsed õlle sildid sisse ja kuhugi üles riputada. Saaks siis vaikselt nostalgitsedes õllet libistada!
küsimusel saab varsti juba aasta täis, aga parem hilja kui mitte kunagi: http://www.zone.ee/olleelu/
sealt saab aimu, kuiväga palju neid silte Eestis üldse oli ja on...
JJ kioskil võiks olla ka ajastule omased sildid:Suletud 30 minutit,Inventuur,Kauba vastuvõtt,Tulen kohe, Olen haige,Talonge ei ole,Peenraha ei vahetata,jne.Sel ajal oli kirjapilt ka päris huvitaw.Kõik sõltus müüja kirjaoskusest.Senini meeles kunagise Õismäe 3 taarapunkti uksel olew kiri: Tara punkt kinni!Ei ole kasti!.