16-08-2007, 20:26 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-08-2007, 20:29 PM ja muutjaks oli dworkin.)
Selleks, et juhtida autorongi, mille registrimass ületab 3500 kg, on vaja BE kategooria juhiluba. Tõde? Millest koosneb autorongi registrimass? Sõiduki kaalust ja haagise kaalust näituseks? Nii, kui sõidukiks on kaubik, mis kaalub nt 2500 kg ning haagiseks on üheteljeline pukseerimishaagis, mis võiks kaaluda nt 500 kg, siis võib sõita B katekooria juhiloaga?
Aga kui haagiseks on pukseerimishaagis kuhu auto kinnitub ühe sillaga ning teine sild veereb maas siis kas autorongile lisandub veel selle auto kaaal? Pole ju loogiline! Kui sa vead tavalise haagisega kaupa, siis ega sul keegi ei hakka eraldi seda kaupa üle kaaluma? Autorongi kaaluks on selliseljuhul ikka vedava sõiduki kaal ja haagise kaal? Samamoodi on ju sellel pukseerimishaagisel ette nähtud vedada "kaupa" sedamoodu ning veetava "kauba" kaal ei tohiks lisanduda autorongi registrikaalule.
Või siis mismoodu see asi siiski seaduse silmis täpselt välja näeb?
Samamoodi on ju pidev jama veetava auto kindlustuse ja ülevaatusega, peaks nagu olema aga samas on haagisel see juba olemas. Politsei tõi huvitava näite: mis siis saaab, kui auto haagiselt maha veereb, ega siis haagise kindlustus seda kinni ei maksa. Aga mis siis juhtub, kui politsei kukub liikuva politseibussi aknast välja vastu taga olevat autot? Ega bussi kindlustus ju seda ka kinni ei maksa?
Üleüldiselt, kas ülal kirjeldatud juhul on jälle seaduses mingid augud või möödarääkimised või ei tohi B katekooria juhiloaga juhtida autorongi mis koosneb kaubikust (2500 kg), haagisest (500 kg) ning "kaubast" (2000 kg).
Usun, et pole ainus kes oma sõidutehnikat sedasi vedanud on aga ei taha seadust rikkuda.
Lauri
Aga kui haagiseks on pukseerimishaagis kuhu auto kinnitub ühe sillaga ning teine sild veereb maas siis kas autorongile lisandub veel selle auto kaaal? Pole ju loogiline! Kui sa vead tavalise haagisega kaupa, siis ega sul keegi ei hakka eraldi seda kaupa üle kaaluma? Autorongi kaaluks on selliseljuhul ikka vedava sõiduki kaal ja haagise kaal? Samamoodi on ju sellel pukseerimishaagisel ette nähtud vedada "kaupa" sedamoodu ning veetava "kauba" kaal ei tohiks lisanduda autorongi registrikaalule.
Või siis mismoodu see asi siiski seaduse silmis täpselt välja näeb?
Samamoodi on ju pidev jama veetava auto kindlustuse ja ülevaatusega, peaks nagu olema aga samas on haagisel see juba olemas. Politsei tõi huvitava näite: mis siis saaab, kui auto haagiselt maha veereb, ega siis haagise kindlustus seda kinni ei maksa. Aga mis siis juhtub, kui politsei kukub liikuva politseibussi aknast välja vastu taga olevat autot? Ega bussi kindlustus ju seda ka kinni ei maksa?
Üleüldiselt, kas ülal kirjeldatud juhul on jälle seaduses mingid augud või möödarääkimised või ei tohi B katekooria juhiloaga juhtida autorongi mis koosneb kaubikust (2500 kg), haagisest (500 kg) ning "kaubast" (2000 kg).
Usun, et pole ainus kes oma sõidutehnikat sedasi vedanud on aga ei taha seadust rikkuda.
Lauri
Siin kasvab eesti meeste sugu ja sammub vabadusele, siin kasvab priskelt eesti neiu ja sirgub eesti mehele!