MTZ-05 head ja vead
#1

oskab keegi selle kohta midagi head või halba kosta.
Vasta
#2

Mul on olnud kaks 05 ja üks 06 (lihtsalt uuem mudel, kõik paistab sama olevat mis 05-l). Esimene asi mis kõigil katki on läinud, on käimalöömise vänd. Järgmisena annab otsad hunn, millega käsitsi käima tõmmata. Panin võlli otsa rihmaratta ja nüüd tõmban köiejupiga Smile Kõige esimene trakats peksis pidevalt küünlaid täis, sai üpris uuena mootorile kapremont tehtud, aga ikka korda ei saanudki. Mingi aja pärast hakkavad jooksma pooltelgede simmerid. Kindlasti jälgi, et all kastis õlitase pidevalt normis püsiks. Kui õue vihma kätte jätad, siis kata traktori keskosa vähemalt kinni. Teadupärast saab "lenkstangi" 180 kraadi pöörata (et vikatit ühendada), lenksu ja raami ühenduskohast kipub vesi ja niiskus sisse minema kui vihma kallab. Käru pidurid väsivad kah mingi aja jooksul ära.
Aga muidu on äge riistapuu 4 edasi ja 2 tagasikäiku, difrilukk Neljandaga kohalt minnes jätab asfaltile jutid.

[Pilt: mtz.jpg]
Vasta
#3

palju kütet võtab ja mis bensiiniga töötab.
Vasta
#4

t-16 Kirjutas:palju kütet võtab ja mis bensiiniga töötab.

Sõidan A76-ga. Kui seda hetkel käepärast pole, siis 95-ga, millele lisan pliilisandit. Kütet võtab väga vähe. Paagitäiega (5liitrit) saab üle poole päeva suure koormusega tööd teha.
Vasta
#5

kust sa tänapäeval A-76 võtad?Keegi "neste"mees teadis rääkida,et Futura pidi olema pliiasendaja aga loodussõbralikum variant.Ei tea oli see õige jutt.Olen veel kuulnud,et kui tahad 95 sõita,siis peab surveastet tõstma so.silindripead madalamale laskma.
Vasta
#6

t-16 Kirjutas:kust sa tänapäeval A-76 võtad?Keegi "neste"mees teadis rääkida,et Futura pidi olema pliiasendaja aga loodussõbralikum variant.Ei tea oli see õige jutt.Olen veel kuulnud,et kui tahad 95 sõita,siis peab surveastet tõstma so.silindripead madalamale laskma.
76 saab Venemaalt, varem sai ka Lätist, kuid nüüd ei paku sealsed tanklad enam seda Sad Futura jutt on puhas jama, kuna Neste kirjutab oma kodulehel lihtsalt ja selgelt: Kõik Futura eurobensiinid on pliivabad. Mina pole mootoriga midagi teinud, et teise bensiiniga sõita. Pole seni mingeid jamasid täheldanud.
Vasta
#7

selliseid väikseid aiatraktoreid veel teisigi marke?
mul on üks taoline maal aga pole õrna aimugi mis mark vms, põhimõte on igaljuhul sama, heinaniitjat saab kah külge panna ette...aga tollel selline mure et sädet pole kontakti vahel...
mootoril oli peal igaljuhul mingi tsikli karpa jms...ehk kuskil pilte kust ma saaksin endaoma välja eristada?



Vasta
#8

see on äkki tsehhi MF-70,selline punane.
sellel käib magneeto hooratta sees,mul selline täiesti olemas.
Vasta
#9

pilti pole näidata? punane on küll muidu jah



Vasta
#10

t-16 Kirjutas:see on äkki tsehhi MF-70,selline punane.

Jossu Kirjutas:pilti pole näidata? punane on küll muidu jah

MF 70 on selline:

   

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee
Vasta
#11

bena paak sama aga muidu on teistsugune, esiots pole nagu tühi vms, seal kah midagi, ja mootor oli minul täpselt rataste suhtes keskel...



Vasta
#12

Kas MF-70nele saab ka kartulimutti ja mullafreesi paigaldada?
Vasta
#13

Kas keegi oskab siis minu küsimusele vastust anda? Smile
Vasta
#14

Kartulimuti kohta ei tea, aga frees on talle olemas.
Vasta
#15

Aitäh info eest, lamjak Smile
Vasta
#16

Kuna teemapüstituses oli juttu MTZ 05-st,siis jätkaks tollega.Omal neid lausa 2tk. Üks uuema olemisega ja teine rohkem töötanud.Ega ei oska neid nii kiita ega laita,tüüpiline vene värk:mõni asi suure tugevusvaruga,teine samas vaatamata oma suurusele ja robustsusele ikka laguneb.Kasvõi eelpool nimetatud käsistarter.Minu uuemal traktoril ei taha ka käigud hästi lülituda,ju on "sisse kulumata".Hoolimata puudustest on nad jõulised ja tõmbavad oma suuruse kohta käru väga hästi.Hea lisa on ka difrilukk.Vaatamata kõigele plaanin ma nad mõlemad koos käru ja muude riistadega maha müüa-lihtsalt puudub vajadus nende järele.
Vasta
#17

Tere.Küsimus ka MTZ 05 kohta,et kuidas vahetada siduriketast ja mis masina analoog kettaid saaks kasutada?Millises järjekorras peaks demontaazi teostama et hiljem oleks kerge kokku panna.Kas on ka mingeid spets võtmeid vaja kasutada.Ehk on keegi sellel alal kogemusi juba saanud.[/font]
Vasta
#18

sohver Kirjutas:mis masina analoog kettaid saaks kasutada?.

asjast ei tea halli tilligi , aga kuskilt siit foorumist lugesin

agaa Kirjutas:Niisiis. Kepsusaaleks (remontmõõduks) sobib Honda Civic 1,3 84.a. masina raamsaale.
Siduri kettad on Minski 125cm motika omad
edit:Otsing aitabBig Grin

Pole midagi targemat teha
Vasta
#19

Lähenema peaks ilmselt eespooltToungue Mootori saab tervelt maha- sidurikoda jääb väntvõlli otsa ja kettad jäävad "silla" külge (vt. pilti - sääl kaltsu all nad ongi). Rohkem pole ise lõhkunud aga noh- vene värk ju- peaasi, et 13 ja 17 võtmeid onBig Grin
Vasta
#20

Kui kellelgi on probleeme käigukastiga MTZ 05, siis saan aidata
Endal oli probleem, käigud ei seisnud sees, mõni käik ei läinudki sisse, suurem lohk ja hüppasid välja sõidul.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne