Eks see hind oli jah ilmselt sellepärast selline, et III oli vananenud mudel. Aegrelee on jah kõigil, põhjamaa versioone ju polegi. USA ei tea, pole huvi tundnud (xj kere ju V12 sinna ei tehtud). Seda 15min annab suhteliselt lihtsalt "häkkida", kas 7,5 min või 3,75 min.
15 min. timer on B Emission (UK, Europe) autodel.
Ameerikasse müüdi V12 mootorit ainult XJS peal.
Igal käivitamisel mõõdetakse jahutusvedeliku temperatuuri ja kui see on alla 38°C siis aegrelee käivitub 15 minutiks ja: (raske arusaadavaks tõlkida) This disables the vacuum advance at idle and runs the part-throttle vacuum advance through a delay valve for 15 minutes. Ajuga siiski tegemist pole. Üle 45°C käivitamisel toimib kütuse etteandmine normaalselt. 38-45°C alas peaks valitama see reziim, kuhu poole temperatuur muutub.
Selle auto aegrelee toimivus on nagu enamus asjadel, unreliable.
Toimivusest saab lihtsalt aru, külmalt käima ja stopperiga kõrvale, 15min pärast peaks "klõps" käima. Sellest saab kohe aru, mootori hääl ja pöörded muutuvad.
Kui lappida või aega muuta vaja, võin infot anda.
otsisin oma xj40 kohta netist materjali ja sattusin hoopis xj6 mitteametliku manuaali otsa. Sisaldab palju Q/A. Endal pole sellega midagi tarka peale hakata, aga mõnele 3. seeria omanikule pakub ehk huvi.
Tervis!
See klapihäkkimine huvitaks küll! Kuna mul kompuutapleks näitab hetke- ja teekonna kütusekulu, ei saa ma 10-liitrijuttudega kuidagi nõustuda. Linnas 26-35L ja maanteel 16-20L raudselt läheb, vajutades ka 99 ja 50 muidugi...
Ja soojaks läheb tegelikult ju mingi paari minutiga see kombinaat.
Ei sõida ausaltöelda nii ühtlasi otsi, et väga kontrollida saaks. Paak saab eriti linnas sõites väga nobedasti tühjaks küll... aga õnneks on olemas võlunupp, mis siis kütuseseieri jälle kenasti tõusma paneb
Sõber VR hankis endale ühe rohelise õige mootoriga auto. Eks ma aitasin teda nagu oskasin ja suutsin. Pikemalt ja konkreetsemalt kirjutab kogu tegevusest ehk tema ise, mina panen siia väikese pildiseeria viimasest pooleteise nädala tegevusest.
Tegin kambris ka kaks videot, aga üles pole nagu kuhugi laadida veel osanud, mõlemad on umbes 13MB.
Aga Robi vaata kas saad videod sinna ülesse panna http://www.tinypic.com/
Ise pole veel sinna videosid laadinud, kuid pilte küll.
Selle töttu ei tea, kui suuri mahu polest sinna üles riputada saab.
Sai kunagi Tartsile lubatud.
Kuna sool maas ja armatuur Janeku käes uut lakki saamas, sai see aegrelee asi kätte võetud. Minu rohelisel oli see viimasel ajal väsima hakanud ja 15 minutist hakkas varsti pool tundi saama.
Relee ise asub armatuuri taga umbes tahhomeetri taga. http://www.arh.ee/jagrelee/HPIM3249.JPG http://www.arh.ee/jagrelee/HPIM3251.JPG
Üks võimalus on releele endale kallale minna, aga lihtsaim ja üsna toimiv võimalus
relee lihtsalt vahelt välja võtta ja ühendada andur otse klappidega.
Ühendada tuleb kokku hall ja roosa-valge juhe. http://www.arh.ee/jagrelee/HPIM3257.JPG
Tulemusena toimib külmkäivitus endiselt, kuid lihtsalt ainult alla 45c.
Eks ma peangi millalgi salongi puitu ilusaks tegema hakkama. Siis häkime selle asja ka ära. Ehkki jah... kõigepealt tuleb ikkagi korralik
garaaž püsti panna
Ma just pakkisin värskelt ahjust tulnud puidu lahti ja asi näeb parem välja kui ootasin.
Armatuuril enne olnud defektidest jääb praktiliselt kõik detailide alla ja pragusid polegi orig spoonga juppidel näha.
Janekule tänud ja kiitused.