Postitused: 90
Teemad: 17
Liitus: May 2007
Maine:
0
On mõte osta omale vana diisel mersu aga ennem tahaks teada kuidas siis auto vastu peab ja kui kallis on seda ülal pidada. Tegemist oleks siis esimese autoga.
Postitused: 115
Teemad: 2
Liitus: Oct 2005
Maine:
1
Kui vanast on jutt: w115, w123, w124?
w123 2liitrise (44kW) dislaga on mõningaid kogemusi.
Kiirendus, kui selline, oli olematu. Samas oli jõudu piisavalt, et mistahes käiguga kohalt võtta (neljas eeldas küll siduriga mängimist).
Kui talvel ei taha käivituda, siis tuleb kütusesurve käsitsi üles pumbata. Mingi klapp kipub seal jamama. See on mersude tüüpviga, kaitseväes oli Unimogiga täpselt sama jama.
Ülalpidamine on muidu ikka odav.
Postitused: 90
Teemad: 17
Liitus: May 2007
Maine:
0
nendest täosetest mudelitest ma ei tea ag ma mõtlesin kuskil75-88a oma
Postitused: 115
Teemad: 2
Liitus: Oct 2005
Maine:
1
W114 on kuue silindriga, W115 neljaga. Eestimaal on rohkem olnud märgata neid viimaseid.
Lisaks on veel W201, tuntud kui 190 ja "kutsikas". Seda tehti kah diislina.
Tuleb mainida, et mersu jupid on odavad. Isale meeldivad W123-ed ja nendele on ta ikka igasugust pudipadi hankinud.
Täpsemalt tasub vaadata mersuklubi foorumit foorum.mbklubi.ee
Postitused: 10,804
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
134
Vana mersu on sama kallis ülal pidada, nagu iga teine tema eakaaslane. Roostetab, laguneb...
Samas, jupid pole keskmisest kallimad ja ehitus on loogiline (mõni sõlm isegi remondisõbralik).
Esimese autona pole vast kõige õnnestunum valik, miskine eskrott-kadett-323 on varuosade ja know-how poolest paremini kaetud. Aga uuri juba viidatud foorumit, seal mitmed asjad lahti räägitud.
v6sa@neljas mersu pidada.
Postitused: 90
Teemad: 17
Liitus: May 2007
Maine:
0
eskort on meil kodus olemas ja see läheb lähiajal kuusakoski (irmus rooste uss) ja teiseks mulle suht meeldivad sellised natsa keerulisemad autod (õpin auto remonti )ag noh ma mitte pahapärast vaid lihtsalt nn seletasin miks ma seda mõtlesin ag ootan ka vastuseid juurde
Postitused: 5
Teemad: 3
Liitus: Oct 2007
Maine:
0
Mersu disla korralikkust saab juba visuaalselt kuulata.Kui "pumbalaks" kostumas,siis ei maksa kauem selle auto juurde pidama jääda. Kuni 95a.mersud igati ok.
Postitused: 618
Teemad: 85
Liitus: May 2006
Maine:
1
Tuleb meelde, et naabrimehel on kahh miskine vana mersu. Ei tea, on ta w123 või mis (ei jaga neid tähiseid), aga niipalju tean, et toodetud on 80ndate alguses, disla ja on läbi veerenud varsti et pea miljon kilomeetrit (miskine 800 000 umbes). Sees on küll remontmõõtu kolvid, aga mees ise oma autoga rahul, ütles, et pole kulukas. Aga jahh, samas jõu poolest küll. Kesk-Rootsis mõnedest mägedest pidi küll esimese või teise käiguga üles veerema, samas kui 10 aastat uuem vectra laulis rahulikult 3-4 käiguga.
(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas: Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.
Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Postitused: 204
Teemad: 6
Liitus: Oct 2004
Maine:
3
keits, kus sa mersu pisiku saanud oled?
Kui võtta siis kindlasti midagi mahukamat mootorit, 200 jääb kaunis jänni jah.
Vana tehnika ja veokite huviline
Postitused: 1,025
Teemad: 15
Liitus: Jan 2007
Maine:
7
01-02-2008, 12:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-02-2008, 12:38 PM ja muutjaks oli
miniest.)
Viimases Auto Bildis on W123 kerga mersust juttu. Tooteti 1976-1986
Seal selgus, et tuleb hankida alates 1980 aastast tootetud mersu, kuna on rooste kindlam.
Suurema mootoriga autodel olid esitulede reflektorid kandilised, teistel ümmargused.
1982 aastal toimus mudeliuuendus ehk siis facelift.
Kokku tooteti 2,4 miljonit seedani, 200 000 universaali ja 100 000 kupeed. Lisaks 14 000 pikentatud telgede vahega sedaani ja 8400 veermiku erikerede tarvis.
Postitused: 500
Teemad: 1
Liitus: Nov 2003
Maine:
3
''Seal selgus, et tuleb hankida alates 1980 aastast tootetud mersu, kuna on rooste kindlam.''
Minu kogemuste põhjal pole küll mingit vahet, rohkem sõltub sellest kuidas autot hoitud on. Rooste ongi meie tingimustes selle auto kõige suurem vaenlane, muud asjad on ka kodustes tingimustes üsna lihtsalt remonditavad.
Postitused: 200
Teemad: 13
Liitus: Feb 2008
Maine:
4
Võta ligi w124 2.0 diisel manuaalkastiga ja kulgemisrõõmu peaks olema kauemaks kui seal roolitaga jaksad olla.