Postitused: 14
Teemad: 7
Liitus: Oct 2007
Maine:
0
kas keegi on mõelnud särrile peale panna kompra mis suurendaks surveastet?
Postitused: 323
Teemad: 33
Liitus: Jun 2007
Maine:
7
Nagu näha, algas eile koolivaheaeg. Sellest ilmselt ka nii "head" ideed...
Postitused: 48
Teemad: 14
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
Peaks ka siis mõne väga hea idee siis välja nuputama ,mul ka vaheaeg
Postitused: 14
Teemad: 7
Liitus: Oct 2007
Maine:
0
ja yldiselt selle kompra peale panemine teeks sama välja kui suurendada kubatuuri aga sellest põlemine toimuka ainult selles osas kus ta alati on põlenud ,kompra kolv tuleb panna tööle lihtsalt mootorikolvida yhte moodi, mul on ka väike joonis aga seda siia ylesse ei saa kellel soovi kruusement@hotmail.com, ja yldiselt ma ei käi koolis
Postitused: 323
Teemad: 33
Liitus: Jun 2007
Maine:
7
Põlemiskambris tekkiva rõhus suurust on lihtne tõsta põlemiskambri mahu vähendamise teel. Selleks on kaks lihtsat võimalust:
1. Treida silindrikaas alt lühemaks/silinder pealt lühemaks
2. Keevitada põlemiskamber metalli täis ja freesida sisse uus kamber
Mingit kuradi kompressorit ega turbot pole vaja. Lihtne.
Postitused: 553
Teemad: 13
Liitus: Apr 2005
Maine:
3
27-10-2007, 19:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-10-2007, 19:30 PM ja muutjaks oli
künnimees.)
Kompressor peaks karterisse ülerõhu tekitama alles läbipuhumise lõppedes, ehk selle kolb ei liigu mootori kolviga ühte moodi.
Postitused: 45
Teemad: 13
Liitus: May 2006
Maine:
0
küsin parem, kust kavatsed võtta selle jõu, mis kompressorit ringi ajab?
teatavasti kompressor ise tahab ka käitamiseks energiat saada!
Postitused: 14
Teemad: 7
Liitus: Oct 2007
Maine:
0
75%sellest mida see juurde annab kulub kompressorile
Postitused: 323
Teemad: 33
Liitus: Jun 2007
Maine:
7
Aga samas, surveastet ei saa lõpmatuseni ka tõsta... Detonatsioon. Kuid see tekib ka siis, kui silindris enne survetakti juba kütus rõhu all on.
Minu arvamus asjast on järgmine: kui mootori tuunimiseks teadmisi napib ja raha ka selleks väga palju ei ole, tuleks kaaluda hoopis uue masina ostmist... Mis võib teinekord tulla kõvasti odavam, kui olemasoleva tuunimine.
Kompressoriga peaks ilmselt ka väljalaskeaknaid töötlema - nii, et väljalase sulgub enne läbipuhet ja sisselaset. Tavaliselt on vastupidi- läbipuhumine kinni, väljalase veel lahti.