Postitused: 7
Teemad: 2
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Tere
Mure järgmine: deltal sai tehtud kap, remont aga ei tööta, töötamise alla ma mõtlen seda, et käima ta läheb ilusasti , nii külmalt kui ka soojalt, kuid kui sõitma hakkad siis pole jõudu ollagi, süüdet on sätitud äärmusest äärmusse, mis võiks olla probleem?
Postitused: 618
Teemad: 85
Liitus: May 2006
Maine:
1
Kompressiooni oled mõõtnud? Äkki panid tavalise kolvi, kuigi silnder nõuab juba puurimist ja remontkolbi...
(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas: Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.
Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Postitused: 7
Teemad: 2
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
silinder on uus , kolb on uus, rõngad uued. Ma olen näinud et kolvi peal on kirjas mas 0, 1 või 2. Ma panin peale 0 silindri ja 0 kolvi. Mida need nr ültse tähendavad ja kolvi peal on nool ka ju, kuhu poole too peab jääma, kas karburaatori või väljalaske toru poole? Kui tulete veel mõne lahenduse peale siis kõik jutud siia on oodatud
Postitused: 618
Teemad: 85
Liitus: May 2006
Maine:
1
Silinder peaks ikka ainult üks olema. 0 on kolb, mis läheb tutikasse või vähe kasut silindrisse. Kui kompressioon väheneb, ja mootor pole enam nii "tihke", siis puuritakse siinder esimesse remontmõõtu ja sisse läheb kolb tähisega 1rem. Järgmine samm, kui mootor jälle on "lahja", puuritakse silinder ümber teise remontmõõtu ja sisse läheb kolb kirjaga 2rem.
Aga kui sul on nii kolb kui silinder tutikad, siis selles viga olla ei saa, kui sa just kolvi tagasipanemisel juhuslikult mõnda rõngast ära ei lõhkunud.
(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas: Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.
Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Postitused: 307
Teemad: 86
Liitus: May 2006
Maine:
0
mu tuttaval oli ka taoline probleem, et käima läks ilusti ja töötas korralikult kohapeal, aga kui sõitma hakkasid kadus jõud ära, aga siinkohal oli probleemi allikaks karpa, soowitan ülewaadata. meil oli igatahes wiga seal, kuigi tegu li jupiter 2-ga.
Ehita, sõida, naudi
Postitused: 7
Teemad: 2
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
1. ja kas see ka võib kuidagi mõjutada mootori jõudu, et nool on teisele poole, ehk siis karburaatori poole?
2.Kas nool väljalaske poole selle pärast et need rõngadiftid ei satuks " akende" kohale?
Postitused: 7
Teemad: 2
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
kuid kui rõngas on katki kas siis ta võib ikka käima minna? Või ei?
Postitused: 2,477
Teemad: 19
Liitus: Mar 2004
Maine:
11
03-11-2007, 23:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-11-2007, 23:41 PM ja muutjaks oli
Edel.)
Võib küll aga jõudu pole. Olen ise Mini-ga sõitnud ühe kolvirõngaga(teine oli puruks läinud). Üle esimese käigu sõita ei jõudnud.
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Postitused: 253
Teemad: 5
Liitus: Sep 2004
Maine:
8
Vaata üle silindri- ja silindripeatihend. Kui on puruks läinud, pane näiteks tihendisilikooni või mingit värvi sellesse kohta, ei lase siis läbi ja keera tugevalt kinni. Silindripeatihend ikka olemas? See alumiiniumist või vasest rõngas. Kas karburaatori segukruvi reguleeritud ja kas säde on tugev?
Postitused: 7
Teemad: 2
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
tihendid on kõik uued, vasest rõngas on ka peal, säde on hea ja segukruvi on keeratud välja poole 2.5 tiiru, leegitoru on ka puhastatud, läheb ilusati pöörde ja laulab ilusasti aga jah, jõudu pole
Postitused: 618
Teemad: 85
Liitus: May 2006
Maine:
1
Võtasilindri kaan pealt ja vaata, mis kolb sulle räägib.
(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas: Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.
Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Postitused: 188
Teemad: 10
Liitus: Mar 2005
Maine:
0
mul oli pool aastat tagasi oma minimopeediga sama probleem, käib kenasti kuid jõudu pole. selgus lõpuks, et ülemine kolvirõngas oli pooleks, rõngast hoidev tihvt läbi kolvi välja lennanud, peale kolvi ja rõngaste vahetust, tuli jõud tagasi
Kusjuures niimoodi auguga kolvi ja pooleks ülemise rõngaga sõitis masin umbes kümme kilomeetrit, kuigi jaksas vedada vaid esimese käiguga. Aga arvatavasti põhjustas sellise rikke mul kurb tõsiasi et unustasin kiiruga bensiini sisse õli valada
miks osta kalleid plassmass junne kui vana venetehnika ka kohale veab?
Postitused: 32
Teemad: 1
Liitus: Sep 2004
Maine:
1
Mul oli minimopeedil probleem hoopis parempoolses väntvõlli simmerlingis. Imes sealt lisaõhku ja segu jäi lahjaks.