Postitused: 5
Teemad: 1
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Tere!
Autoga on selline jama, et ei saa tööle. Kui võtit keerata siis mootor käib starteriga väga aeglaselt ringi nagu aku oleks tühi. Lükates läheb käima ja sõidab normaalselt ja kõik töötab. Ostsin siis poest uue aku ja panin kohe peale, aga ikka vedas starter mootorit väga aeglaselt ringi ja tööle ei saanud.
Mõõtsin uue aku pinge ära ja see oli 12,6 volti. Kas seda uut akut peaks enne laadima või kui on 12,6 volti siis peaks kohe käima minema? Kui seda akut laadima ei peaks siis milles võib viga olla?
Postitused: 1,198
Teemad: 66
Liitus: Jun 2004
Maine:
5
Lõhnab näiteks starteripukside järele vms sinnakanti.
Postitused: 108
Teemad: 7
Liitus: Jan 2005
Maine:
2
Võimalik ka kehv ja/või oksüdeerunud ühendus aku ja starteri vahel.
Postitused: 734
Teemad: 29
Liitus: Apr 2002
Uued akud on reeglina laetud ja kohe valmis starterit toitma.
Seega viga starteris -- harjad viimseni läbi kulund või ankru kollektori ühendused lahti tulnud.
Postitused: 5
Teemad: 1
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Kas keegi oskab öelda kas 92 aasta ford escorti 1,4 mootoril on lihtne starterit küljest ära võtta et seda kontrollida? Ja kus asuvad tõmberelee kontaktid?
Postitused: 90
Teemad: 17
Liitus: May 2007
Maine:
0
92 aasta escorti starteri maha võtmine on üks lihtsamaid olen seda ise korduvalt teinud
k 750, Yamaha xt350 ja vw Passat
Postitused: 5
Teemad: 1
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Kas see tõmberelee on muidu see silindrikuline detail starteri küles? Ma olen kuulnud et selle sees võivad kontaktid kõrbenud olla ja selletõttu võib takistus liiga suur olla. Kas voolutugevus ei vähene starteris, kui vool peab läbi kõrbend tõmberelee kontaktide minema?
Pole kunagi stareriga tegelenud, kus need starteri puksid asuvad? Kas ma saan õigesti aru et keskel on rootor, mille ümber on staator ja see rootori pöörlev telg toetub starteri kere külge pukside abil, mitte laagritega?
Postitused: 734
Teemad: 29
Liitus: Apr 2002
92. a masinal nagu hästi ei usu pukside läbiminekut, arvatavasti harjad (odav variant),
või rootor (vaja uut starterit). Või siis halb ühendus. Vaata kas massjuhtmed on kõik ilusti puhtad ja korralikult kinni.
Postitused: 621
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Või mõni fragment kollektorist.
Postitused: 5
Teemad: 1
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Üritan starteri maha võtta. Kui õnnestub roostes starteri poldid ja juhtme kinnituspoldid eemaldada siis vaatan kas on näha mingit viga starteris.
Postitused: 621
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Vähe kummaline komme, kuid starterit lammutades tõmban kruvikeerajaga korpusele joone peale. Siis ei pea pärast sättima mismoodi need 2 pikka polti hästi istuvad. Kuigi leidub kindlasti neid kes väidavad, et see on mittevajalik kuna tõmberelee hoob mis läheb pendiksi peale on kummipadjaga kohakuti.
Postitused: 420
Teemad: 4
Liitus: Jul 2007
Maine:
0
Valdole täiendusena...et löökkoormused ja vajalikud väikesed laagerduse gabariidid on ka üks liugelaagrite kasutamispõhjus siin...
Postitused: 5
Teemad: 1
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Viga Leitud!
Asi oli lihtsalt halvas ühenduses aku ja akujuhtmete vahel. Peale hea ühenduse tegemist käivitus auto normaalselt.
Postitused: 183
Teemad: 2
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Muideks on olemas selline asi nagu akutester, mida kasutavad ¨nõrkvoolu mehed, peavad seadmete hoolduse käigus akut kontrollima. Ja kuna endal oli ka hiljuti aku ostmine käes, käisin ja kûsisisn, poes, et kas võin testriga mõõta ja lubasid, kuna mingit jälge järgi ei jää ja ohh imet mõned olid ikka suht lahjad lausa 50% ainult lubatud mahtuvusest. Kahjuks rohkem peale selle ei või andmeid avaldada aga Exide akud oli 100% ok. Äkki neid kõige rohkem ostetakse.
Postitused: 104
Teemad: 3
Liitus: Jul 2007
Maine:
2
Oot, kuidas mahtuvust mõõdetakse?
Postitused: 183
Teemad: 2
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
masin arvutab koormusega pingelangu. Suht kallis see vidin.