Postitused: 1,387
Teemad: 316
Liitus: Jun 2005
Maine:
7
oskab ehk mõni kogenum mees õpetussõnu jagada kuidas eemaldada pooltelgi ning kas mootor tuleb maha ülevaltpoolt või altpoolt?
mootoripatjade kinnitusi arvestades peaks nagu alt tulema, aga paistis et jääb kitsaks see allaminek...
Postitused: 584
Teemad: 72
Liitus: May 2003
Maine:
2
Vaadates pilte, ikka ülalt. Mootoripadjad ei loe midagi - prantsu-itaalikute ehitus oli omal ajal ikka täitsa ajuvaba: lased mootori alla, võtad padjad küljest ja siis tõstad üles.
Postitused: 1,387
Teemad: 316
Liitus: Jun 2005
Maine:
7
aga kuidas ikkagi nende pooltelgedega olkes...näppisin ühelt ja teiseltpoolt, kuskilt ei liiguta niipalju, et välja tuleks, ehk siis kui mootorit juba üles hakkab liigutama?
Postitused: 764
Teemad: 12
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
Poolteljed kinnituvad käimakasti poolt ainult nende kummidega. Kumbki kinnitub kolme 6se poldiga käimakasti külge. Välimise otsa lahtivõtmiseks tõstad vasaku esiratta üles, toestad kere ära, ratas alt ära, käändtelg amordi ning kere küljest lahti ja koos poolassiga alt ära. Parema poole ratast pole vaja torkida, keerad kasti küljest ainult need kolm polti lahti ja kui kasti ära võtad jääb parempoolne poolass ratta külge. Kui käimakast on maas, saad mootori ülevalt välja. Kapott võta ka enne maha, on parem toimetada.
Minu esimene auto oli Fiat-127, aastast 1974. Sai selle aiste vahelt ikka mitu mootorit läbi lastud omal ajal. Mootori vahetus on tegelikult imelihtne sel aparaadil. Paraja jämedusega kaigas või toru koormarihmaga mootori külge ning kahe mehega tõstab maha, pole mingit delfrit vaja.
`73 Hanomag-Henschel F46KA
Postitused: 1,387
Teemad: 316
Liitus: Jun 2005
Maine:
7
okei, suured tänud kõigile...eks lähiajal saab üritada see mootor sealt maha saada...
Postitused: 282
Teemad: 11
Liitus: May 2005
Maine:
12
Oman ühte avariilist keret millel veel päris korralikud tagumised tuled ja ka stangel pole suurt viga. saad need puhta muidu omale aga tingimusel, et keerad ise maha vöi viid köik minema.
täpsemad kontaktid profiilis.
terv Indrek.
Postitused: 183
Teemad: 12
Liitus: Jan 2006
Maine:
2
No see hea kui neid 127 ikka korda tehakse, endal sama asi käsil. Aga nüüd fiat 127 omajatele küsimus, et ega kellelgi korralikke uksi, jagajat ja 5est käigukasti ole?
Fiat 127 0.9l
Postitused: 1,387
Teemad: 316
Liitus: Jun 2005
Maine:
7
jagaja peaks olema ju sama mis uuemal mootoril?
seega peaks olema autopoodides kergelt kättesaadav...
ka meil üks lisa käigukast, mitme käiguline?, eitea...
uksed vist üldse sellel kõige kurvemad kohad...
aga 2,5 paarist saab vast ühe terve ja korraliku paari kokku tehtud
Postitused: 1,387
Teemad: 316
Liitus: Jun 2005
Maine:
7
nüüd siis sai eile õhtu veedetud fiati kallal...peale 5-6 tundi tegevust meil see ikkagi ei õnnestunud...paar tundi läks aega ülimalt roostes poltide lahtikeeramisega ratta juures(amordi ots jms) siis edasi jõudsime ka tõstmiseni, aga keegi eelmises postituses mainis et parem poolne pooltelg peaks ise välja tulema kui mootorit üles tõsta siis see kahjuks just hoidis mootorit kinni ning erilist tõsta ei lasknud...
Postitused: 764
Teemad: 12
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
Jossu Kirjutas:... siis edasi jõudsime ka tõstmiseni, aga keegi eelmises postituses mainis et parem poolne pooltelg peaks ise välja tulema kui mootorit üles tõsta siis see kahjuks just hoidis mootorit kinni ning erilist tõsta ei lasknud...
Käimakast võta ikka enne eraldi maha altpoolt. Kui parempoolsel poolassil kaitsekummi kolm polti kasti küljest lahti keerad, siis miski muu teda seal kinni ei hoia. Kui kast maas, siis alles tõstad mootori maha ülevalt poolt.
`73 Hanomag-Henschel F46KA
Postitused: 1,387
Teemad: 316
Liitus: Jun 2005
Maine:
7
no ruumipuudust seal sellesmõttes ei ole et koos käimariga välja ei mahu, liht pooltelg hoiab kinni kogu kupatust...
Postitused: 764
Teemad: 12
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
Jossu Kirjutas:no ruumipuudust seal sellesmõttes ei ole et koos käimariga välja ei mahu, liht pooltelg hoiab kinni kogu kupatust...
Käimakasti peab niipalju liikuma vasakule ehk juhipoole, kuni parem poolass kastist välja kukub. Kui püüad mootorit koos kastiga otse üles tõsta, siis loomulikult hoiab poolass kogu kupatust kinni.
`73 Hanomag-Henschel F46KA
Postitused: 1,387
Teemad: 316
Liitus: Jun 2005
Maine:
7
niipalju kahjuks liikuda ei andnud, et poolass välja tuleks...
aga eks mõniõhtu tee uuesti proovi
Postitused: 183
Teemad: 12
Liitus: Jan 2006
Maine:
2
No, oled mootori välja saanud?
Fiat 127 0.9l